Het Knee-Down topic, voor alle tips en trucs deel IX

Status
Niet open voor verdere reacties.
:W


Mag ik met m'n foute houding in de OP? :$ :+

yammie.jpg



:]
 
:Y Dat licht van de zijkant/achterkant geeft een mooi effect, ook mooi zo die lampen voorop.

Edit: Twee boze ogen, is net alsof 'ie agressief kijkt. })
 
Laatst bewerkt:
netjes gedaan!!!
Alleen vind ik de houding van je hoofd vreemd!!
Het is net of je naar je voorwiel kijkt, maar Rossi lijkt ook altijd net voor z'n motor te kijken!! ;) :+


zou best kunnen ben ook echt nog nie zo'n knee-downer hoor eerlijk gezegd ben ik nog maar een prutser wat dat betreft

bij mij is meestal snelheid en hellingshoek motor goed alleen me houding is meestal nog ruk

lukt me ook nie altijd om de knie over de grond te laten schrapen

maar dat komt vanzelf wel goed hoop ik

beetje teveel bezig geweest met wheelie's maken ipv knee-downs :$ :$
 
Action kart in Hasselt als ik 't goed zie.. heb hier ook nog 'n blaadje met tijden liggen :+

kon de dag erna ook slecht op de motor stappen, rechterheup en schouder beurs na 2 flinke glijpartijen in de snelste bocht.. :X _O-
 
Action kart in Hasselt als ik 't goed zie.. heb hier ook nog 'n blaadje met tijden liggen :+

kon de dag erna ook slecht op de motor stappen, rechterheup en schouder beurs na 2 flinke glijpartijen in de snelste bocht.. :X _O-


helemaal goed idd Action kart in hasselt

kon na mijn valpartijtje daar helemaal nie meer op de motor

mijn schouder zag er namelijk zo uit -O- -O- -O-
1016615948_5_M0Ud.jpeg


sleutelbeen uit de kom

hebben ze afgelopen donderdag eindelijk hersteld *O* *O* *O*
1105236290_5_VrJ3.jpeg


als het goed is gaan we 10 oktober weer _O- _O- _O-
 
_O-

Conclusie: Minibikes zijn gemener dan de ''grote'' brommers. :+

Laagdrempelig om mee te beesten, en als ie begint te glijden cq. bokken gooi je hem gewoon weg om te voorkomen dat je er daadwerkelijk met een salto vanaf gaat.. :+ tenminste, dat was mijn insteek... maar op het punt en met de snelheid waarmee ik ging was er ook geen uitloop om zoiets op te vangen.. met een duurdere brommer zou ik meer moeite doen, en een baantje nemen met grote grindbakken.. O-)

@wimmus, ziet er pijnlijk uit.. _O-

maar de lol en competitie is priceless.. zeker als je met allemaal motorrijders op de baan zit..
 
Laatst bewerkt:
Laagdrempelig om mee te beesten, en als ie begint te glijden cq. bokken gooi je hem gewoon weg om te voorkomen dat je er daadwerkelijk met een salto vanaf gaat.. :+ tenminste, dat was mijn insteek... maar op het punt en met de snelheid waarmee ik ging was er ook geen uitloop om zoiets op te vangen.. met een duurdere brommer zou ik meer moeite doen, en een baantje nemen met grote grindbakken.. O-)

@wimmus, ziet er pijnlijk uit.. _O-

maar de lol en competitie is priceless.. zeker als je met allemaal motorrijders op de baan zit..

Dat klopt wat je zegt. _O-

Wim zit zo al maanden met z'n schouder, heeft dit jaar net één rit met ons gereden ofzo en moest halverwege alweer omdraaien door z'n schouder.

Komt ook wel deels door al die wheelies, of nie wimke? _O-
 
ja die wheelie's met sleutelbeen half uit de kom hebben er zeker geen goed aan gedaan _O- _O- _O-


ach nu nog een weekje of 6 rustig aan doen met de schouder en dan is ie weer helemaal de oude :] :] :]

wat wa schroeven en plaatjes al nie kunnen doen *O* *O* *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan