Te koop of te ruil! Micron cbr 600 F4

Status
Niet open voor verdere reacties.

jelle12

MF'er
20 sep 2009
79
0
Ik ben in het bezit van een Micron demper ( carbon ) voor een honda cbr 600 F4 (bj 2000 ). Deze is voorzien van een E keur merk. De uitlaat is z.g.a.n. Ik heb er hooguit 100 km mee gereden maar ik vind het geluid te zacht. Er zit GEEN db killer in de uitlaat. Gewoon een net beschaafd geluid. Ik wil deze verkopen voor 200 euro.

OF! ruilen voor een andere passende uitlaat die meer geluid maakt. Liefste 1 met db killer.

foto van de uitlaat



Uploaded with ImageShack.us

U kunt mij contacten op: jellegazelle@hotmail.com
 
Ik ben in het bezit van een Micron demper ( carbon ) voor een honda cbr 600 F4 (bj 2000 ). Deze is voorzien van een E keur merk. De uitlaat is z.g.a.n. Ik heb er hooguit 100 km mee gereden maar ik vind het geluid te zacht. Er zit GEEN db killer in de uitlaat. Gewoon een net beschaafd geluid. Ik wil deze verkopen voor 200 euro.

OF! ruilen voor een andere passende uitlaat die meer geluid maakt. Liefste 1 met db killer.

foto van de uitlaat

[~[url="http://img717.imageshack.us/img717/4728/031120091110.jpg"]afbeelding~][/URL]

Uploaded with ImageShack.us

U kunt mij contacten op: jellegazelle@hotmail.com

Te zacht.... :? Ik heb er twee en maak meer geluid dan een Ducati met open Termignoni's!!! Erg apart.




full
 
Volgens mij zat in deze demper wel een db killer. Kijk maar eens in de linkpijp. Volgens mij is daar de boosdoener te vinden qua geluid.
 
Dit type MET e-keur is beschaafd.
Zonder E-keur is "herrie"

Er zitten 2 buizen in de pijp die als DB killer werken./
Dus hij heeft wel een DB killer maar die zit van binnen.

Als je die eruit haalt heb je hetzelfde geluid als het type zonder E-keur.
Kost je een avondje frotten, zeker als je de demper mooi vind staan op je fiets is dit de meest goedkope-->lees gratis en zeker goedwerkende oplossing.
 
Voor de duidelijkheid. Er zit geen db killer in. Deze Micron is met E keur. Er komt wel een mooi geluid uit, alleen ik vind het te zacht. Ik heb ook geen zin om aan deze demper te gaan zitten zagen/verbouwen. Ik hoop dat ik zo iemand anders er nog een plezier mee kan doen.

Dus voor mensen die houden van een gaaf geluid maar wel beschaafd en legaal. Hij word trouwens helemaal compleet geleverd. ( demper,linkpijp,sluitingen )

Mocht er iemand interesse hebben dan hoor ik het wel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan