Motoraanhanger

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ben zelf in het weekend van de 20ste wel bij je in de buurt, maar of je hem dan nog hebt?

Ik ga begin augustus met mijn vriendin naar Zweden met de auto, maar ik vlieg terug.
Ik heb nog geen terug-ticket geboekt, dus 20 augustus is als indicatie ....dus daarvoor KAN niemand hem zowiezo komen bekijken/kopen.


En ik moet eerlijk toegeven.....ik wil hem het liefst met Tmoons ruilen tegen zijn Z650.
Mocht dat niet doorgaan dan verkop ik hem.

Groeten

Brakke
 
Zo'n haast heb ik zelf ook niet. Vertrek zaterdag ook op vakantie. Laat het me maar weten als je eruit bent. Je kan me dan bereiken via nul zes vijf drie acht negen drie zes vier acht.
Alvast goede vakantie in Zweden, schitterend land.
 
Zo'n haast heb ik zelf ook niet. Vertrek zaterdag ook op vakantie. Laat het me maar weten als je eruit bent. Je kan me dan bereiken via nul zes vijf drie acht negen drie zes vier acht.
Alvast goede vakantie in Zweden, schitterend land.

Ga eerst nog met 6 maten naar Gdansk, Polen 8-)
Jij ook goede vakantie dan.
 
Ik neem m over voor 125 euries, moet je m wel kunnen afleveren ( of ik haal m in deze regio op ), regio Amersfoort eind aug/begin sep ) Tijdstip komt mij wel goed uit.

Je ragt m niet af gezien je nog een fiets moet ophalen in het Noorden *D :+

Ok, grr andere hebben voorrang, ik hoor wel binnen een weekje. Ik wacht dat wel ff af dan.

Ik mail bij accoord - van jou - wel ff mn gegevens. Bod staat iig. Voor een week :)

groet

Sen
 
Laatst bewerkt:
Ik neem m over voor 125 euries, moet je m wel kunnen afleveren ( of ik haal m in deze regio op ), regio Amersfoort eind aug/begin sep ) Tijdstip komt mij wel goed uit.

Je ragt m niet af gezien je nog een fiets moet ophalen in het Noorden *D :+

Ok, grr andere hebben voorrang, ik hoor wel binnen een weekje. Ik wacht dat wel ff af dan.

Ik mail bij accoord - van jou - wel ff mn gegevens. Bod staat iig. Voor een week :)

groet

Sen


Kerel, het kost mij de helft aan benzine om op en neer te rijden!
Hij is zo goedkoop deels omdat ik weet dat Maastricht een eindje is.
Als ik heb moet bezorgen dan kost die minstens dubbele.

Dus ik wacht wel af!
 
Kerel, het kost mij de helft aan benzine om op en neer te rijden!
Hij is zo goedkoop deels omdat ik weet dat Maastricht een eindje is.
Als ik heb moet bezorgen dan kost die minstens dubbele.

Dus ik wacht wel af!

Je kent tog wel iemand die in die periode naar Amersfoort e.o. kachelt :? ( midden Nederland is ook goed ) Familiebezoek , weet ik veel. Omgekeerd is lastiger en ook niet rendabel :)

Ik wacht dus ook wel ff af
 
als je dan ook nog wel es regelmatig te vinden bent aan het koningsplein, dan ben ik een vriend van het jongere (niet jongste) broertje :) :) :)


tevens maar een schop ofzo :)

Van merijn dus...
Ik wist niet dat hij motorrijdende vrienden had....

Volgende keer gaan we wel eens een stukje rijden. Trouwens...ik wil je wel helpen met je project, financieel gezien dan. Ik zie namelijk dat je redelijk kan lassen, mijn laskunsten zijn redelijk beperkt. Kan jij toevallig een valkooi maken?? Voor mijn Fireblade.

Mail me maar over hoe en waar en wat.

Groeten

Brakke
 
OK DAN!!

HIJ IS ER NOG! NIemand is ooit langsgeweest om eens te kijken.

Daarom nu in de aanbieding.
Ruilen tegen 4 kratjes Bier (grolsch of heineken)
of iets anders leuks!!

Come and get it!

Groeten

Brakke
 
ja dat is mijn fout, ik ben je (door allerlei nu natuurlijk onbelangrijke oorzaken) helemaal uit het oog verloren.....
 
ja dat is mijn fout, ik ben je (door allerlei nu natuurlijk onbelangrijke oorzaken) helemaal uit het oog verloren.....

ja geeft niet joh...zulke dingen gebeuren.

Hij moest gewoon weg omdat hij bij een vriend staat en daar begon die een beetje in de weg staan.

Hij is nu weg!

Dus kan hier een slotje op!

Groeten

Brakke
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan