GSX-F tour: de vFr editie

BramC

MF veteraan
25 sep 2008
1.933
98
Udenhout
De laatste rit voor 2010! Het zal al wel aan de frisse kant zijn, maar er zijn genoeg plekken in de rit voor warme chocomel *D

Wanneer: Zondag 31 okt

Start en eindpunt: Total tanksation aan de N65 bij Helvoirt (iets ten zuiden van Den Bosch)

Wanneer je van Den Bosch naar Tilburg rijdt kom je bij de stoplichten/kruising bij Helvoirt/Haaren, hier rechtdoor en dan vrijwel meteen aan je rechterzijde (zie startpunt in de route). Kom je vanaf Tilburg richting Den Bosch dan moet je bij de stoplichten van Helvoirt/Haaren even keren en dan ook meteen aan de rechterzijde.

GroteFoto-7CWNR3HK.jpg


Lengte: De route die ik heb uitgetekend zal ongeveer 200km zijn (ik rijdt hem van de week na dan weet je het precies) Maar hij is aan alle kanten in te korten dus dat kunnen we dan alsnog afspreken. Ik ken het gebied waar we in rijden op mijn duim.

Hoelaat: 11 uur verzamelen zodat we om half 12 zeker kunnen gaan rijden

Eten/ drinken: Zoals eerder gezegd zijn er plaatsen genoeg waar we iets kunnen eten en drinken. We komen zelfs in de buurt van een Mac. Ik zal regelmatig stoppen en wanneer er behoefte naar is moet je maar roepen!

Route: Ik rijd hem voor, uit mijn hoofd op een VFR }) Maar voor de liefhebbers heb ik hem http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF&msa=0&msid= (hier) uitgetekend.

Gevulde koeken of iets anders lekkers: Nog vrijwilligers die hier voor willen zorgen?

Deelnemers:

- BramC
- Tuffer
- Fluxburner (ovb)
- Guasto (95% zeker)
- Johan
- Wijx (als hij tenminste niet in de Griekse zon zit 8-) )
- Dirk130 (ovb- als zn arm weer uit het gips is)
- gixxer-san (ovb)
- GSX-zwolle (ovb van het weer)
- Floor- (ovb het weer)
- superslurper (ovb het weer)
- steef84 (ovb het weer)
 
Laatst bewerkt:
Jammer. Helaas kan ik niet, ben dan namelijk in Nieuw-Zeeland.
Hoewel dat natuurlijk ook niet verkeerd is, was ik ook graag een keer met een GSXf toer mee gegaan!!

Volgende keer dan maar :W
 
OP is bijgewerkt, die route zal ik van de week nog wel anders opslaan, is de eerste keer dat ik dit op deze manier doe namelijk.

@gsx-zwolle: Jammer dat je dr niet bij bent maar evengoed veel plezier in down-under.

@Flux, ik verwacht gewoon dat je dr bij bent, anders ben ik de enige niet gsxf rijder!
 
voorlopig zit ik met mijn arm in het gips tot donderdag. Daarna kijken hoe het verder gaat met het armpje
 
OP is bijgewerkt, die route zal ik van de week nog wel anders opslaan, is de eerste keer dat ik dit op deze manier doe namelijk.

@gsx-zwolle: Jammer dat je dr niet bij bent maar evengoed veel plezier in down-under.

@Flux, ik verwacht gewoon dat je dr bij bent, anders ben ik de enige niet gsxf rijder!

als de verzekering optijd uitbetaald ben ik aanwezig met een r versie uit 2006 :P
ff lekker de poser uithangen :P
 
Met de (trap)fiets onderuit gegaan toen ik hard moest remmen voor een overstekend persoon(het is moeilijk om dan even naar links en rechts te kijken)

Ik zit nu met mijn rechterarm in het gips tot net boven mijn elleboog
 
*editje*

Heb zondag nog een rit met me schoonvader, ben benieuwt hoe me hvv het doet :)

Zijn er trouwens al aanmeldingen voor iets bij de koffie?
 
Laatst bewerkt:
Nee nog geen aanmeldingen voor iets bij de koffie... Zal het ook ins in het F-topic roepen:p
 
Terug
Bovenaan Onderaan