Brembo HPK CNC

Status
Niet open voor verdere reacties.
iedereen komt met allerlei prijsvoorstellingen maar de waarheid is meestal anders. Deze klauwen zijn bijna nieuw en dan is deze prijs van 900 inclusief remblokken die afhankelijk van het type of 180 euro of 300 euro kosten niet gek. Andere prijzen betreffen natuurlijk de overtollige spullen van de verkoper die echt weg moet en niet meer nodig is. In dat geval zou ik ook andere prijzen gaan vragen maar helaas voor potentiele kopers, hebben deze klauwen een mooie plek bij mij in de boekenkast! wie heeft 850 euro voor deze over?
 
Misschien is het ook nuttig om zelf eens foto's te posten van hetgene jij hebt liggen, ff om alle verwarring weg te nemen...

Ik heb interesse maar zie graag foto's van hetgene ik ga krijgen, en niet foto's die van internet zijn geplukt...
 
Hier zijn ze, even voor de zekerheid een doek onder je mond houden.
full
 
Laatst bewerkt:
Hey Farzin

ik heb je een mail gestuurd met een bod een paar dagen geleden,kan je mij mss terug mailen met een voorstel..we komen er wel uit.. :}
 
Voor Alle duidelijkheid, Ik heb alleen mail ontvangen van MF nameless en daarop gereageerd. Waarom ik geen mail van rex66 heb gehad is mij een raadsel. Ik had duidelijk farzinbanakar@yahoo.com als mailadres opgegeven. I.i.g. houd dit in dat de klauwen voor zover aan MF nameless verkocht zijn. Mocht dat niet op e.e.a. reden doorgaan gaat deze topic weer open en maak ik dat bekend. dank voor jullie belangstelling.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan