Te koop: communicatie-set rijder/passagier

xtxlunatic

MF'er
19 jun 2006
243
0
ehv
Zoals de titel al aangeeft heb ik nog een communicatie-set liggen, zodat je op de motor met je passagier kunt praten.
Er zitten speaker/microfoon bij die je in de helm kunt bouwen, ook zit er bij de basis-set nog een mogelijkheid om er een MP3-speler oid op aan te sluiten dmv een jackplugje.
Deze set werkt voortreffelijk to ongeveer 100 a 110 km/h daarna wordt het wat minder, dus voor het tourwerk is dit een ideaal setje.
Is geheel werkend te zien, en gebruikt 2 aaa batterijen.

Doe een goed bod en misschien is hij voor jou.

Mvg
full
 
Nee dit lijkt mij niet het lidl setje. Ik kan het weten want ik heb zo'n lidl setje, en die is 90% hetzelfde. (kan natuurlijk ook dat ze inmiddels andere setjes verkopen).
 
Bij de Aldi onlangs iets gekocht wat er verschrikkelijk veel op lijkt voor 5 euro.
Maar het kan natuurlijk wat anders zijn.....
 
Luister jongens, ik heb het setje bij de lidl niet gezien dus daar kan ik niets over zeggen, maar wat ik wel kan zeggen dat ik dit setje bij de Hein Gericke gekocht heb voor toen nog 39,95 euro.

Dus hoe dan ook, mocht er iemand baat bij hebben hoor ik het graag, en anders gewoon even naar de lidl om zo'n setje te halen.
 
Luister jongens, ik heb het setje bij de lidl niet gezien dus daar kan ik niets over zeggen, maar wat ik wel kan zeggen dat ik dit setje bij de Hein Gericke gekocht heb voor toen nog 39,95 euro.

Dus hoe dan ook, mocht er iemand baat bij hebben hoor ik het graag, en anders gewoon even naar de lidl om zo'n setje te halen.

Ik heb er baat bij daarom deed ik er een bod op.
 
Terug
Bovenaan Onderaan