YAMAHA R1 2007-2008 DIVERSE ACCESSOIRES!!!!!

POR5CHE

Die hard MF'er
15 jul 2009
648
0
Wegens het inruilen van mijn 2007 R1 heb ik de volgende spullen te koop;

-Evotech kentekenhouder + led verlichting €95
-Evotech Bobbin kit €10
-Evotech spiegel afdek plaatjes €30
-MDI achterlicht met geintegreerde knippers €75
-Powercommander €250
-Fabbri kuipruit (light smoke+onderzijde getint) €60
-Flush mount voorknipperlichten met originele stekkers en weerstand, dus plug and play! €50

Heeft iemand hier interesse in, PM me maar even. Heeft nog geen 2000 km op m'n motor gezeten, dus allemaal als nieuw.
full
 
Laatst bewerkt:
Stond jou R1 niet op MP & MF te koop? Mooie R1 vol opties? Zonde dat je hem weg doet. Als dit die R1 is stond hij voor een zeer strakke prijs met al die opties.

Komt er nog iets voor terug? Succes met de verkoop.
 
hey man ik wil je pcm3 overnemen voor 200euro

Groet ju

Je bent toevallig de 3e vandaag die me €200 bied! Hoop er eigenlijk nog wel wat meer voor te krijgen, dus laat 'm nog eventjes staan... We houden contact!
 
Stond jou R1 niet op MP & MF te koop? Mooie R1 vol opties? Zonde dat je hem weg doet. Als dit die R1 is stond hij voor een zeer strakke prijs met al die opties.

Komt er nog iets voor terug? Succes met de verkoop.

Ja, idd. Ik had 'm al ingeruild tegen een nieuwe BMW, maar keek of ik 'm voor hetzelfde geld particulier kon verkopen, en dan een korting mee kon pakken... maar kreeg alleen maar onzinbiedingen. Echt zonde, want iemand had er echt een hele goede koop aan gehad. Ding was nog nieuw!
 
Ja ik begrijp je probleem. Ik heb ook een R1 2008 met wat opties gehad en weinig KM, heb er uiteindelijk 9500 voor gekregen. Tis een K&^%$ tijd voor de R1tjes.. Prachtige bike en als je voor de 1000rr bent gegaan dan absoluut een prachtige fiets.

Ik ga toch voor een KTM deze keer..
 
Ja ik begrijp je probleem. Ik heb ook een R1 2008 met wat opties gehad en weinig KM, heb er uiteindelijk 9500 voor gekregen. Tis een K&^%$ tijd voor de R1tjes.. Prachtige bike en als je voor de 1000rr bent gegaan dan absoluut een prachtige fiets.

Ik ga toch voor een KTM deze keer..

Net als jou hou ik het ook gezien qua supersports... Heb een F800R Chris Pfeiffer Edition gekocht. Eens lekker comfortabel op een beschaafde naked rijden. Heb jij die dikke SM al gekocht??
full
 
Pff... zeker een mooi ding! Ik hoor steeds meer jongens die van supersports overstappen op SM of Naked. De lol is er wel een beetje vanaf in Nederland, zoo veel controle's!
 
Ja, veel stappen over op Naked of SM. SS is gewoon niet meer leuk in NL. Het kan ook gewoon niet meer verantwoord. Tenzij je wat mooie landwegen ter beschikking hebt. Maar in mijn omgeving alleen de A4 en A12 en A13, en hier is er altijd veel controle en te druk met verkeer.

Ik hoop dat je nakedje gaat bevallen.. Ik ben verkocht aan de SM in elk geval. Superleuk rijden..
 
Alleen de Fabbri ruit, en de Evotech spiegelafdekplaatjes zijn nog te koop.
 
Laatst bewerkt:
Voor beiden kan ik wel een mooi setprijsje maken! ;)
 
Laatst bewerkt:
Laatste update! Alles is verkocht!
 
Laatst bewerkt:
Gefeliciteerd met de verkoop en veel plezier met je naked.. Ik heb intussen ook mijn KTM gevonden, alleen nog laten keuren en BPM afdragen.. Tevens een kickje....
 
Gefeliciteerd met de verkoop en veel plezier met je naked.. Ik heb intussen ook mijn KTM gevonden, alleen nog laten keuren en BPM afdragen.. Tevens een kickje....

Super! Gefeliciteerd! Mooi ding hoor. Stuur maar eens een foto'tje door, ben benieuwd!
 
Terug
Bovenaan Onderaan