andere uitlaat vs 700

Chopperbal

MF'er
25 jan 2004
164
0
Rotterdam
Waarde motorrijders,

Ik rijd nu sinds een tijdje rond op een vs700 met uitlaten die er enorm standaard uitzien en volgens de lokale motorboer zijn deze uitlaten uitgeboord.

Ze maken best wel wat herrie, maar wat ik eigenlijk wil horen is die pruttel, zeg maar. Ik kan het moeilijk uitleggen maar ik zag onlangs een intruder rijden met een recht stuk pijp (wat je ook wel eens op dragstars e.d. ziet) en dat maakte een veel mooier geluid.
Er zal vast wel iemand zijn die nu begrijpt welke uitlaten ik dan moet hebben.

dus:
Welke uitlaten? kan ik erop zetten als ik zo'n mooie rochel (a.h.w.) wil horen. Het geheel moet er ook mooi uitzien en het liefst heb ik van die lange rechte uitlaten (gewoon een stuk pijp lijkt het wel).

Hoe duur zijn die dingen? Ik blijf maar een arme student en het hele afstelgebeuren moet ik al laten doen bij een motorzaak. Als ik voor 200€ een setje met mooie (eventueel gebruikte) pijpen kan krijgen ben ik al heel blij.

Als iemand weet hoe ik (in Nederland) hieraan kan komen dan ben ik diegene zeer erkentelijk.
 
^^^^^met stupid.

Ik heb op marktplaats voor een paar weken terug een nieuw setje open pijpen (turn-out) gekocht voor 175€.
 
^^^^^met stupid.

Ik heb op marktplaats voor een paar weken terug een nieuw setje open pijpen (turn-out) gekocht voor 175€.

Ah Flagg, jij hebt toch ook een Intruder 700?
Zijn die turn-out uitlaten een beetje mooi? (indien mogelijk PICS!!!1)
En hoe klinken ze? Ik ken dus het geluid van de uitgeboorde uitlaten maar is dit die echte klank die open pijpen hebben?

Ik zag op marktplaats alleen maar uitlaten staan voor de intruder 1400. Maakt dat nog verschil of zijn dat gewoon dezelfde uitlaten?

En heb je ze bij een handelaar gekocht of bij een particulier? Indien bij een handelaar, welke?

BvD voor je reactie :)

[edit]
Hoe belangrijk is het dat je je motor opnieuw af laat stellen na het omschakelen naar open uitlaten? Ik heb gehoord dat je veel kunt beschadigen als je zonder af te stellen overstapt.

[edit2]

Suzukivs8003.jpg


Zulke uitlaten zoek ik dus. Die turn-outs zijn volgens mij maar de helft van de lengte. Ook ga ik voor een lange voorvork en forward controls (maar dat is pas als ik weer een keer geld heb ;)
 
Laatst bewerkt:
Ik vind ze er iig strak uit zien, ipv aan allebei de kanten 1, zitten ze nu allebei aan 1 kant. (rechterkant)

Deze komen bij een handelaar vandaan, brcustoms was het.

Pics heb ik nog niet aangezien ik mijn digi cam kwijt ben. |(

Hoorde op het werk overigens dat turn-out uitlaten dus niet mogen om dat de uitlaatgassen richting voet/fietsvolk gericht staat. Maar het geluid mag ook niet en ze hebben geen e-keurmerk, dus als ik een zeikerd tegenkom ben ik sowieso de lul. ;)

Ik laat volgende week een dB meting doen om te kijken hoever ik boven het toegestane zit. Als ik de uitslag heb gooi ik het hier wel neer.
 
Terug
Bovenaan Onderaan