Suzuki GSX 1340 B-King Deel 2 ; B the KING of the road!

Als het goed is kun je de standaard teller met een knop instellen van km/h naar mp/h. Dus moet geen probleem zijn.
 
Hallo,

Ik ben voornemens om een B-King te kopen. Nu wordt deze voor mij gehaald uit Engeland.
Is zo'n miles teller makkelijk om te zetten naar een KM teller?

Groetjes RD

Niet vergeten ook het stuur om te zetten, dat zit rechts en het gas links en de koppeling rechts.
 
bking1340
Street Extreme 2009
Rotterdam
Bi Xenon 8000K
Witte LED stadslichtjes
Rizoma spiegels
Rizoma handvat
Rizoma stuur
ABM handels
Bodis uitlaat
Garmin 550
Valblokken
ABS

[afbeelding]
[afbeelding]
:]

Ik zag dat je hevels hebt van synto (ABM) en die zien er cool uit maar bevallen ze je ook goed? Je hoort veel Pazzo dit en Pazzo dat (idem Titax) alleen ik wil niet altijd met de grote groep meedoen dus ik zoek iets anders. Nu gaf YellowJacket ook al te kennen dat ze hem bevielen maar hoe meer ik weet van meerdere mensen des te wijzer ik wordt om ze ook te kopen want ze zijn VET.
 
Heb ik al gedaan dat stuur omgedraait werkt perfect bij die Engelse fietsen mijn Sir BK is ook een emigrant.
Geluid van de bodis zonder killers super bij het gas dicht draaien.Wel veel db`s maar who gives a damn en bking met standaart pijpen is net een nilfiskie.
Bking1340 vind ze natuurlijk ook super wacht z`n antwoord ma af.
 
Hahahaha dat geloof ik graag. :) Ik kijk zo nu en dan op de site van ABM en hoe meer ik ze zie hoe mooier ik ze vind. Ik ben niet zo'n meeloper (sorry voor de bewoording) maar ik wil gewoon iets anders. Ik zal ff de penningmeesteres :+ hier warm maken zodat ik ze ook kan kopen.
 
ach dat gaat wel meevallen... Heb een zeer goed motoriek *O* })

Right! ;)

Proficiat met je aanstaande. Zou graag een B-King Extreme willen maar voor mijn eigen bestwil zie ik er maar vanaf. Ben stiekum wel "jaloers"op jullie, is een superfiets. :}

Enjoy! :W
 
Ik maak mijnes zelf wel xtreme nu nog paar ander remleidingen, Sato remschakelset de allermooiste voor bk owjah een nieuw setje spiegels niet te vergeten
Word ik telefonisch lekker gemaakt voor een supercharger nog ff paar jaar sparen of een collecte hier op MF ;)
 
Kan mijn rijbewijs niet missen en wil ooit nog van mijn pensioen genieten zonder in de WAO te zitten of in rook te zijn opgegaan.
 
Laatst bewerkt:
Ik maak mijnes zelf wel xtreme nu nog paar ander remleidingen, Sato remschakelset de allermooiste voor bk owjah een nieuw setje spiegels niet te vergeten
Word ik telefonisch lekker gemaakt voor een supercharger nog ff paar jaar sparen of een collecte hier op MF ;)

He GeleJas13, hoe zit het met de foto's van jouw B-Koning? OP is nog beetje leeg van foto's van de owners he..
Ben wel eens beniewd naar jouw fiets
 
Nou, de Xtre zit erop of eronder, hoe je het ook noemen wil. Om de een of andere duistere rede had ik nadat alles was aangesloten een F1 melding op het dashboard. F1 lampje knipperde en motor wilde ook niet meer starten. Versnellingsindicator gaf ook gewoon 1ste versnelling aan ipv even 4. Alles nog eens nagelopen , de kabelverbinders beter aangedrukt op aanraden van Yellowjacket( Jaramoto) maar nog niks. Accupolen beide maar weer los, alles nagelopen en weer aangesloten en toen werkte het wel.. Dus ga ik er maar vanuit dat alles goed is. Maar waar die F1 storing nou vandaan kwam?? Nu zo gauw mogelijk even proefrijden.
 
Denk dat er een klein storingetje heeft plaats gevonden, gelukkig is de xtre beveiligd tegen verkeerd aansluiten en tevens zet deze zich weer in de standaard instellingen na het loskoppelen van de accuspanning.
Ik hoop dat het opleverd wat je voorlopig zoekt aan boost dat deed ie bij mij wel.
De Rotex kit wat een gelikt setje is dat om je vingers bij af te likken.
Mag er helaas alleen van dromen voor nu voorlopig.
slaapse allemaal.
 
Denk dat er een klein storingetje heeft plaats gevonden, gelukkig is de xtre beveiligd tegen verkeerd aansluiten en tevens zet deze zich weer in de standaard instellingen na het loskoppelen van de accuspanning.
Ik hoop dat het opleverd wat je voorlopig zoekt aan boost dat deed ie bij mij wel.
De Rotex kit wat een gelikt setje is dat om je vingers bij af te likken.
Mag er helaas alleen van dromen voor nu voorlopig.
slaapse allemaal.

Vannacht bedacht ik me ineens dat ik de 2 grote stekkers los heb gehad terwijl de accu er nog aan zat. Misschien was dat de veroorzaker. Het systeem heeft zich daarna weer gereset waarschijnlijk. Daarna zat er plotseling een Procharger onder. Ik had ook al het idee dat er duidelijk meer power in zat. Maar goed, toen werd ik weer wakker..
 
Ik zag dat je hevels hebt van synto (ABM) en die zien er cool uit maar bevallen ze je ook goed? Je hoort veel Pazzo dit en Pazzo dat (idem Titax) alleen ik wil niet altijd met de grote groep meedoen dus ik zoek iets anders. Nu gaf YellowJacket ook al te kennen dat ze hem bevielen maar hoe meer ik weet van meerdere mensen des te wijzer ik wordt om ze ook te kopen want ze zijn VET.


Ik ben er blij mee......... :]
 
Heb ik al gedaan dat stuur omgedraait werkt perfect bij die Engelse fietsen mijn Sir BK is ook een emigrant.
Geluid van de bodis zonder killers super bij het gas dicht draaien.Wel veel db`s maar who gives a damn en bking met standaart pijpen is net een nilfiskie.
Bking1340 vind ze natuurlijk ook super wacht z`n antwoord ma af.


full



Het is een topgeluid ...... 1 keer db-killers er in gezet en gelijk er weer uit gehaald.....
Bij controle waar ik 80 km te hard reed en hun achter mij werd er niks over gezegd....
Dus waarschijnlijk vonden ze het ook mooi :]
 
yellowjacket13
Bking 2008
Stadskanaal
Bodis Titanium
ABM Rem/kopp hendelset
ABM Bobbins
Powerbronze hugger
Healtech X-tre

full

full
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan