Suzuki GSX 1340 B-King Deel 2 ; B the KING of the road!

TS, in plaats van de namen gewoon neer te zetten kan je de namen ook klikbaar neer zetten zodat je gelijk het profiel ziet van diegene...

Zo
vampire
Soekzoekie
yellowjacket13
bking1340

Dus gewoon de naam van de user aan klikken en het linkje kopieeren in de adresbalk.
Plakken in je bericht een MF doet de rest :P

Misschien ook een idee om een wphb online of linkje neer te knallen :?
 
Laatst bewerkt:
k zal binnekort ook effe nieuwe foto's maken
heb de scorpion uitlaten er nu onder zitten
wat een geluid zeg, echt veel beter :9~

ps tis niet mn motor, hoor })
 
Laatst bewerkt:
message=17492868,noline]Red Devil schreef op 01 oktober 2010 @ 15:16~[/message]:~[/b]
TS, in plaats van de namen gewoon neer te zetten kan je de namen ook klikbaar neer zetten zodat je gelijk het profiel ziet van diegene...

Zo
vampire
Soekzoekie
yellowjacket13
bking1340

Dus gewoon de naam van de user aan klikken en het linkje kopieeren in de adresbalk.
Plakken in je bericht een MF doet de rest :P

Misschien ook een idee om een wphb online of linkje neer te knallen :?

Is wel een goed idee ja, ik was sowieso al van plan een paar interessante links in de OP te zetten. Dus als iemand er nog een paar weet, post ze ff en dn maak ik er een mooi lijstje van.
 
Laatst bewerkt:
Ps; dealer heeft afgelopen vrijdag gebeld dat mn King klaar was, maar toen was ik helaas op het werk, zaterdag was t vies weer. Dus dinsdag wordt t knallen! *D
 
Laatst bewerkt:
k zal binnekort ook effe nieuwe foto's maken
heb de scorpion uitlaten er nu onder zitten
wat een geluid zeg, echt veel beter :9~

ps tis niet mn motor, hoor })

Kom maar op met de foto's en de mods, kan ik je in de OP zetten. (wist dat er ergens nog een B-King 2007 rondspookte, maar wist niet van wie :9
 
Naam: B-King 2008

Mods:
2008 model zonder abs
Xenon Lamp
Pilot stadslicht xenon kleur 金佰利彩票下载_金佰利彩票下载安装
Titax Hendels
Bike Design Valblok druppel
B-King Tankpad
Beowulf Radiateur cover http://www.beowulf-performance-products.com/
Olie cooler cover
2 Bos GP1 dempers
Geïntegreerd achter/rem licht van B-King shop.de
Kellermann micro 1000 DF rem/knipper/achter licht http://www.kellermann-online.com/in...mages.tpl&Itemid=7&category_id=8&product_id=8
Garmin Zumo 550
healtech xtre box

full
 
Laatst bewerkt:
Naam: B-King 2008

Mods:
2008 model zonder abs
Xenon Lamp
Pilot stadslicht xenon kleur
Titax Hendels
Bike Design Valblok druppel
B-King Tankpad
Beowulf Radiateur cover
Olie cooler cover
2 Bos GP1 dempers
Geïntegreerd achter/rem licht van B-King shop.de
Kellermann micro 1000 DF rem/knipper/achter licht
Garmin Zumo 550
xtre box

[afbeelding]

Ik zal je z.s.m. in de OP zetten, waar kom je vandaan trouwens?

Edit ; ik zie het al, De Lier :z
 
Laatst bewerkt:
Naam: B-King 2008

Mods:
2008 model zonder abs
Xenon Lamp
Pilot stadslicht xenon kleur
Titax Hendels
Bike Design Valblok druppel
B-King Tankpad
Beowulf Radiateur cover
Olie cooler cover
2 Bos GP1 dempers
Geïntegreerd achter/rem licht van B-King shop.de
Kellermann micro 1000 DF rem/knipper/achter licht
Garmin Zumo 550
xtre box

[afbeelding]


hoe klinken de bosjes? Heb je daar toevallig een geluidsfragment van??
 
Naam: B-King 2008

Mods:
2008 model zonder abs
Xenon Lamp
Pilot stadslicht xenon kleur
Titax Hendels
Bike Design Valblok druppel
B-King Tankpad
Beowulf Radiateur cover
Olie cooler cover
2 Bos GP1 dempers
Geïntegreerd achter/rem licht van B-King shop.de
Kellermann micro 1000 DF rem/knipper/achter licht
Garmin Zumo 550
xtre box

[afbeelding]
Mooi rem/schakelsetje BKing 2008, van welk merk is het? en zijn ze in hoogte verstelbaar?
Vandaag de eerste 150 km gereden door de grensstreek Duitsland en dan pak je automatisch een stukje Autobahn mee. Dan is het toch handig als je op 20 km van onze oosterburen woont. Het enige wat ik had gereden was van motoport Leeuwarden naar huis, toen direkt de Healtech Xtre gemonteerd en vandaag was het dus eigenlijk voor het eerst dat ik eens echt ging rijden met de BKing. Wat vooral opvalt is dat de motor ontzettend fijn stuurt en wendbaar is en je tot zo'n 150 km /u weinig last van wind en windgeruis hebt. De Yoshimura's maken wel vrij veel herrie zonder DB killers. Wat trekkracht betreft maakt het niet zoveel uit met de ZX12R die ik heb ingeruild, de 12 was wat feller op het gas boven de 6000toeren. De ZZR1400 voelt wel veel sterker aan zowel onderin als zeker in de hogere toerentallen. Grootste verschil is wel dat je op de ZZR helemaal niks geen trillingen voelt. Dat is net een turbine, bijna karakterloos voor sommigen. En stuurt standaard niet half zo goed als de King. De Bking heeft wel duidelijk voelbare trillingen rond de 6000 toeren, vooral in het zadel. Ik vermoed dat dat door de uitlaat komt die direkt onder je zitvlak is bevestigt. Daar wil ik nog wel wat aan gaan doen, want ik voel de trillingen veel minder in de handgrepen en voetsteunen. Misschien een onderliggend uitlaatsysteem met 2 korte dempers, al is daar weinig over te vinden. Al met al toch een heel verschil , zo'n naked tov een ZX12 en een ZZR1400.
 
@Vampire: ze zijn van Suzuki en in hoogte verstelbaar.

http://194.178.160.219/nimagweb/suzuki/nl/nl/catalogs/product/8506 staat helaas geen foto bij.die kan ik je wel sturen als je wilt
 
@Vampire: ze zijn van Suzuki en in hoogte verstelbaar.

http://194.178.160.219/nimagweb/suzuki/nl/nl/catalogs/product/8506 staat helaas geen foto bij.die kan ik je wel sturen als je wilt
Graag, bedankt. Je mag em wat mij betreft hier ook wel plaatsen, misschien zijn er meer belangstellenden. Anders staat mijn mailadres in mijn profiel.
Jij hebt ook vervangingsdempers, herken je iets van het verhaal over trilling? heb je eerst nog met de originele gereden?
 
Ik zie het ....... nu ff iedereen stemmen........nummer 1 zullen
we niet worden met zo weinig maar nummer 4 of 5 moeten we kunnen halen .....

Droom ik ............... :Z
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan