Te koop: Moto-detail®-hefbok universeel

6R15

MF veteraan
31 jan 2010
3.771
25
Te koop aangeboden Moto-detail hefbok universeel gekocht bij motoZoom voor 30 euro, maar past helaas niet op mijn motor (abs systeem zit in de weg) -O- ook is door het proberen het beschermrubber gescheurd.

Dus een motorbok voor weinig, mag opgehaald worden in Rijswijk ZH.

full
 
Niemand die makkelijk de ketting wil smeren -O-
 
Tsja, bij Motozoom is hij € 29,95 en bij Louis.de zelfs € 19,95.
Ik ben ergens bang dat hij misschien iets te iel is voor mijn motor..

Wat vraagt jij ervoor eigenlijk?
 
Tja hij staat bij mij alleen maar in de weg dus 10,- denk ik
 
Ik heb 'm ook en de paddockstand heeft al drie motoren overleeft: een GSX750F, een YZF1000R Thunderace en nu een Aprilia SL1000 Falco. Dus... ook zwaardere motoren kan die makkelijk dragen :)
 
Hij is niet te demonteren?

Heb wel intresse voor €15 incl verzending
 
Laatst bewerkt:
Hij is wel te demonteren in drie delen, maar verzenden daar begin ik niet aan, kost al 7 euro voor dat gewicht en dan moet ik nog naar het postkantoor, 10 min daar wachten en alles inpakken in een doosje om te verzenden, beetje veel werk voor 8 euro, 15 euro is voor ophalen, anders gaat de paddock in de afvalbak
 
Succes met weg gooien dan.Als je al te lui bent om iets voor een koper te doen.......

Weg gooien verdien je er niks aan.Nu misschien nog iets.Maar goed dat is mijn mening.
Bestel ik hem wel nieuw.

Ik ga niet voor dik 30 euro benzine verrijden.Dan is ie nieuw goedkoper.
 
Weg gooien kost niks, naar het postkantoor rijden wel (tijd en benzine), en dat voor mensen die voor een dubbeltje op de eerste rij willen zitten, veel succes met bestellen.
 
Dus mensen 10 euro, en geen cent minder voor deze paddock, mag je deze nog gratis afhalen ook!
 
Welk dubbeltje op de eerste rang?

Ik doe je gewoon een bod.Als jij het weg wilt gooien is ook zonde.
Maar goed.Ik bestel hem wel
 
Lol Peerke maak je niet dik en ga ergens anders op mf zitten en laat mijn topic met rust aub
 
Terug
Bovenaan Onderaan