Suzuki GSX 1340 B-King Deel 2 ; B the KING of the road!

Kom maar op met de foto's en de mods, kan ik je in de OP zetten. (wist dat er ergens nog een B-King 2007 rondspookte, maar wist niet van wie :9


Nou de foto's met de scorpion uitlaten wordt wat laterrr
zondag de b-king in elkaar gereden, overal eigenlijk schade, omdat de motor voor mij
draaide op de weg, en ik hem niet meer kon ontwijken, helaas '(
staat binnenkort bij tenkate motoren
 
Laatst bewerkt:
Dat is klote...... Hopelijk zelf niks..................Sterkte...........



bking1340 in "MF motorfiets van het jaar 2010: finale"


nee, zelf beetje last van de borst, omdat ik over het stuur ben gegaan


hier nog de foto

B-King%20008.JPG


opties

duoseat cover (staat nog niet op de foto)
healtech x-tre
scorpion uitlaten ss
17 tands vtw.
k&n luchtfilter
gilles remschakelset (nog niet gemonteerd gelukkig) :')
 
Laatst bewerkt:
Heb geen problemen met trillingen. Heb alleen proef gereden met de orginele dempers.
Dat is inmiddels alweer 2.5 jaar geleden.
Hieronder de foto van de rem/schakelset


Graag, bedankt. Je mag em wat mij betreft hier ook wel plaatsen, misschien zijn er meer belangstellenden. Anders staat mijn mailadres in mijn profiel.
Jij hebt ook vervangingsdempers, herken je iets van het verhaal over trilling? heb je eerst nog met de originele gereden?
full
 
nee, zelf beetje last van de borst, omdat ik over het stuur ben gegaan


hier nog de foto

[afbeelding]

opties

duoseat cover (staat nog niet op de foto)
healtech x-tre
scorpion uitlaten ss
17 tands vtw.
k&n luchtfilter
gilles remschakelset (nog niet gemonteerd gelukkig) :')

Dat is heel vervelend. Gelukkig ben je er zelf zo te horen redelijk goed afgekomen. Hopelijk had je de zaak goed verzekerd. Schade kan hersteld worden en onderdelen vervangen, daar wordt ie niet slechter van. Succes met herstel .
 
Heb geen problemen met trillingen. Heb alleen proef gereden met de orginele dempers.
Dat is inmiddels alweer 2.5 jaar geleden.
Hieronder de foto van de rem/schakelset[afbeelding]
Das een mooi setje, alleen erg duur. Had ik er bij de koop uit moeten houden.
Je hoeft ook niet zozeer een probleem met trillingen te hebben, het gaat mij erom of je ze voelt. De ZZR bijv. trilt absoluut helemaal niks, bij geen enkel toerental voel je ook maar iets van trilling. De ZX12r wel, maar die had een dikke buddyseat, die absorbeerde dat wel. Wat mij opvalt is het verschil tussen de BKing en de ZZR.
 
Welk verschil de vermogens afgifte of andere verschillen? en merk je het verschil met de xtre.
Hier ook gfeen trillingen wel denk ik een verkeerde afstelling wat betreft mijn vering elke keer als ik probeer de motor nog iets verder plat te gooien voel ik de achter kant een flinke stap zetten zo ook zondagmiddag.
Wat betreft die rem/schakelset hij ziet er goed uit maar bij het setje van sato valt ie wat mij betreft in het niet maar das mijn persoonlijke smaak.
 
Jehue ben je net een beetje hersteld mag je eens lkkr op de BK krijg je dit.
Hoop dat je jouw fiets snel weer piekfijn thuis hebt.

Maar ik lees ook jij hebt 17 tanden voor hoe bevalt dit ik zelf zat te denk om eerst achter 1 of 2 tanden erbij te nemen en dan te calibreren met een speedohealer.
 
Jehue ben je net een beetje hersteld mag je eens lkkr op de BK krijg je dit.
Hoop dat je jouw fiets snel weer piekfijn thuis hebt.

Maar ik lees ook jij hebt 17 tanden voor hoe bevalt dit ik zelf zat te denk om eerst achter 1 of 2 tanden erbij te nemen en dan te calibreren met een speedohealer.

motor zal wel weer goed komen, ben allriks verzekerd.

1 tandje voor kleiner, wordt lekker vlot van, en voor de betere wiellies natuurlijk :9
nu alleen nog beter remmen met de b-king, heb erg geen abs op.
is wel jammer eigenlijk
 
Welk verschil de vermogens afgifte of andere verschillen? en merk je het verschil met de xtre.
Hier ook gfeen trillingen wel denk ik een verkeerde afstelling wat betreft mijn vering elke keer als ik probeer de motor nog iets verder plat te gooien voel ik de achter kant een flinke stap zetten zo ook zondagmiddag.
Wat betreft die rem/schakelset hij ziet er goed uit maar bij het setje van sato valt ie wat mij betreft in het niet maar das mijn persoonlijke smaak.
Xtre merk je direkt, motor is ahw losser onderin in de eerste versnellingen. Maar zoals je eerder al zei, daar wen je ook snel aan. Op de ZX12 had ik ook 1 tandje minder voor, maar omdat er geen gearindicator op zat, schakelde ik nogal vaak door als ik al in 6 zat. En 1 tand voor doet meer als 2 extra achter, plus dat een voortandwieltje gewoon veel goedkoper is. En voor de slijtage maakt het bijna niks uit, de diameter is maar heel iets kleiner .
In vermogensafgifte is weinig verschil tussen Kawa en Suz. Bij de Kawa gaat het wat gemakkelijker, je voelt het blok gewoon niet draaien. .. en ja, de Kawa is veel sneller.
 
Nou de foto's met de scorpion uitlaten wordt wat laterrr
zondag de b-king in elkaar gereden, overal eigenlijk schade, omdat de motor voor mij
draaide op de weg, en ik hem niet meer kon ontwijken, helaas '(
staat binnenkort bij tenkate motoren

Hmm damn, dat is erg kloten! Hopen dat je zelf weinig hebt en je king snel gefixt wordt.. :X
 
nee, zelf beetje last van de borst, omdat ik over het stuur ben gegaan


hier nog de foto

[afbeelding]

opties

duoseat cover (staat nog niet op de foto)
healtech x-tre
scorpion uitlaten ss
17 tands vtw.
k&n luchtfilter
gilles remschakelset (nog niet gemonteerd gelukkig) :')

Done, staat ertussen ;)
 
Ik zou zeggen ; ga ervoor! Als je toch twijfelt en 1 van de 2 wordt tegen spotprijsje aangeboden...

Zo graag willen.... Maar ik wacht nog even.... Die zilveren waar ik voor zou gaan zag er niet mooi genoeg uit... Daar zaten orginelen pijpen onder. Mijn dealer is nu opzoek naar een andere. Misschien komt hij er een tegen met vervangingsdempers....

Dus ik moet weer een geduldig zijn :/

Maar de King komt er sowieso :Y :Y
 
Zo graag willen.... Maar ik wacht nog even.... Die zilveren waar ik voor zou gaan zag er niet mooi genoeg uit... Daar zaten orginelen pijpen onder. Mijn dealer is nu opzoek naar een andere. Misschien komt hij er een tegen met vervangingsdempers....

Dus ik moet weer een geduldig zijn :/

Maar de King komt er sowieso :Y :Y

Goed nieuws, goeie keuze ;) Ik ga mijnes over een 3 á 4 uurtjes ophalen :]
 
I am Back on this TOPIC
Voor de Mod's zal ik wel zoeken op de B-King Forums waar ik op zit.
Ook de LINK naar de Manuals

Groeten van Busa-King Lover
Kees
 
Terug
Bovenaan Onderaan