Motor-Forum Te koop: motoren (archief) FZR600RR Fighter projectfiets FZR600RR Fighter projectfiets Pagina's: « ‹ 2 ______ pg. 1 pg. 2 › » Wat voor uitlaat heb je er onder hangen?
Ik zie 'm namelijk niet op de foto's... (kan aan mij liggen
)
Ik heb er een merkloze uitlaat bij waar een aardig geluidje uitkomt. Aluminium kleurig...
Kawasaki Z1000 / Yamaha R6 '02 racer
Ik heb je enige dagen terug gemailt, maar nog niks gehoord. Ik ben doordeweeks vaak in de buurt van Den Haag te vinden. Zou graag de motor bezichtigen, kun je me een mailtje of PB sturen?
Even een schopje weer...
Zeg maar gewoon Jeffrey..
Ik trap hem nog even weer voor je omhoog
of ben je hem ondertussen al kwijt?
schopje...
staat maar stof te happen in de schuur
Mag weg voor 1250 euro ! Laagste aanbod want anders laat ik hem lekker stof happen
Toch weer een schopje.. herfst en winter komen eraan dus mensen kunnen weer aan de hobby
maar ik niet geen zin meer in.
Ik ben zeer geinteresseerd in de motor. op 1 voorwaarde ik wil hem stationair horen draaien..
ik zal eens kijken of ik hem deze week in de avonduurtjes en/of weekend stationair weer kan laten lopen.
maar vertrouw je het motorblok niet ofzo ?
Pagina's: « ‹ 2 ______ pg. 1 pg. 2 › » Motor-Forum Te koop: motoren (archief) FZR600RR Fighter projectfiets
Starten van een nieuw onderwerp is niet mogelijk Plaatsen van een reactie is niet mogelijk
© 2001-2012 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 3