Suzuki GSX 1340 B-King Deel 2 ; B the KING of the road!

Xtre merk je direkt, motor is ahw losser onderin in de eerste versnellingen. Maar zoals je eerder al zei, daar wen je ook snel aan. Op de ZX12 had ik ook 1 tandje minder voor, maar omdat er geen gearindicator op zat, schakelde ik nogal vaak door als ik al in 6 zat. En 1 tand voor doet meer als 2 extra achter, plus dat een voortandwieltje gewoon veel goedkoper is. En voor de slijtage maakt het bijna niks uit, de diameter is maar heel iets kleiner .
In vermogensafgifte is weinig verschil tussen Kawa en Suz. Bij de Kawa gaat het wat gemakkelijker, je voelt het blok gewoon niet draaien. .. en ja, de Kawa is veel sneller.

@ Vampire: Ik heb de oplossing voor je: http://snelleeddy.punt.nl

Mooi?????
 
Heb tegenwwordig stalen remleidingen en dat remt een stuk beter.
motor zal wel weer goed komen, ben allriks verzekerd.

1 tandje voor kleiner, wordt lekker vlot van, en voor de betere wiellies natuurlijk :9
nu alleen nog beter remmen met de b-king, heb erg geen abs op.
is wel jammer eigenlijk
 
Zo,dit heb ik ook gevonden.
Kijk ook is op de Suzuki B-King Hyves en meld je aan.
Mijn foto's volgen nog.
Ik denk dat ik 1 van de weinige ben met een blauwe B-King.
 
Die ga ik er ook nog opploffen, vergeleken met mn 750 + staal is dit net een spons waar je inknijpt :?

nou, net ten kate effe gebeld.
waarschijnlijk is de motor totall loss '( '(
dynamodeksel was stuk, dat had ik wel gezien,
maar er is ook een stuk uit carter gebroken :(
k ga zo nog effe kijken
 
Laatst bewerkt:
Zo wat een pech jehue hopelijk krijg je een beetje nette dagwaarde van de verzekering.
Niet vergeten je xtre eraf te halen kan altijd zo een los kabelsetje bij.
 
nou, net ten kate effe gebeld.
waarschijnlijk is de motor totall loss '( '(
dynamodeksel was stuk, dat had ik wel gezien,
maar er is ook een stuk uit carter gebroken :(
k ga zo nog effe kijken

Damn dat is echt slecht nieuws. De ene haalt z'n King op en de ander brengt 'm weg ;(
Sterkte ermee, en hopen dat je genoeg terug krijgt van de verzekering.

Vandaag ook nog voor de zekerheid achter de verzekering aangebeld, blijkt dus dat 1 of ander trutje gewone WA heeft afgesloten, i.p.v. All-risk |( Nu wel goed gedekt gelukkig....
 
Damn dat is echt slecht nieuws. De ene haalt z'n King op en de ander brengt 'm weg ;(
Sterkte ermee, en hopen dat je genoeg terug krijgt van de verzekering.

Vandaag ook nog voor de zekerheid achter de verzekering aangebeld, blijkt dus dat 1 of ander trutje gewone WA heeft afgesloten, i.p.v. All-risk |( Nu wel goed gedekt gelukkig....

tja nu in spanning wachten wat de verzekering wil :o
zal mij benieuwen. :?
maar hopen dat het genoeg is voor een andere.................

03102010006.jpg

aan de linkerkant gat in de dynamodeksel
aan de rechts midden een gat in carter geslagen....is zo slecht zichtbaar '(
03102010008.jpg

03102010013.jpg
 
Laatst bewerkt:
tja nu in spanning wachten wat de verzekering wil :o
zal mij benieuwen. :?
maar hopen dat het genoeg is voor een andere.................

[afbeelding]
aan de linkerkant gat in de dynamodeksel
aan de rechts midden een gat in carter geslagen....is zo slecht zichtbaar '(
[afbeelding]
[afbeelding]


Aaauww dat zijn zeer pijnlijke foto's! Kun je navigatie en scorpions er nog niet ff af slopen? Heb je iig nog wat over..
 
Ik zeg ! !
15

Het is en blijft een zeer eXtremeLusieve Brommert.

In Mad Max 3 The Movie, zal hij de HOOFDROL gaan vertolken.
Zeker en Vast.

Groeten van de B(usa) - King Lover kees
 
ja navigatie wel, maar de scorpions moet eerst met de expert overlegd worden??
omdat die hier al foto's van heeft gemaakt??
Succes met de afhandeling Jehue. Ik zou even overleggen met TenCate , zij regelen de schade ,neem ik aan. Ik denk niet dat het veel problemen geeft , heeft niet direkt gevolg voor de schade en de dagwaarde.
 
Aaauww dat zijn zeer pijnlijke foto's! Kun je navigatie en scorpions er nog niet ff af slopen? Heb je iig nog wat over..

Ik ben benieuwd wat je terug krijgt.
Ik ben al een keer wezen babbelen om de B-King interuilen,maar ik kreeg er verot weinig voor terug omdat de dagwaarde niet zo hoog was.
De verkoop cijfers van de B-King zijn erg laag ze worden weinig verkocht dus de dagwaarde is ook niet zo hoog.
Ik wil je niet ontmoedigen hoor,ik hoop het beste voor je.
Probeer idd. je spulletjes eraf te halen
 
Ja zal ik zeker doen.

Ik hoop echt voor je dat je zoveel terugkrijgt dat je een nieuwe/andere B-King kan kopen.
Maar er moet altijd geld bij. Is mij nog nooit gelukt om het met gesloten portomonnee te flikken, dus ga daar maar wel van uit.


Misschien deze keer Xtreme K9/K10 :9~
 
Ik ben benieuwd wat je terug krijgt.
Ik ben al een keer wezen babbelen om de B-King interuilen,maar ik kreeg er verot weinig voor terug omdat de dagwaarde niet zo hoog was.
De verkoop cijfers van de B-King zijn erg laag ze worden weinig verkocht dus de dagwaarde is ook niet zo hoog.
Ik wil je niet ontmoedigen hoor,ik hoop het beste voor je.
Probeer idd. je spulletjes eraf te halen

Inruilen voor wat dan????

Of druf je dat niet te vertellen hier :+
 
Ik heb een lijstje met "interessante links" gemaakt op de OP.
Weten jullie ook wat sites die echt nuttig of leuk zijn, laat t weten
dan zet ik ze in de OP..
 
Deze ontving ik deze week per post. Een filterhuis van de Bking. Kijk eens naar de 4 inlaatopeningen en de 2 aanzuigopeningen. Lucht wordt door 2 relatief kleine openingen aangezogen en dan ook nog pal boven het blok achter de radiateur. Dat wil ik veranderen en proberen koude lucht in de airbox te krijgen door de opening te vergroten en aanvoer door de gaten die in het frame zitten achter de knipperlichten en het rooster daar onder. Mooiste zou zijn om eerst en run op een testbank te maken voor de modificatie en daarna op dezelfde bank nog een keer om te zien of het ook werkelijk wat uit maakt. Als je het SuzukiBKing forum.org mag geloven moet het heel wat uitmaken, maar echte cijfers heb ik nog niet gezien. Maar theoretisch klopt het wel natuurlijk.
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan