Het Honda CBR1000RR Fireblade Topic: Deel 63

Status
Niet open voor verdere reacties.
Morge :Z :W

Vanavond eens kijken over ik het sissy stuur er op krijg om zondag wat live reacties te krijgen. Nu de brommers van nameless and onewheel er niet zijn moet ik immers het poser gehalte hoog houden. :X O-)

Neem je genoeg van deze mee? :+

Papierenzak.jpg


Grote kans dat je gaskabels en remleidingen te kort zijn en dat je moet zagen in je topkuip vanwege de stuuruitslag.


Snap niet dat ze xenon niet standaard maken op motoren |(

Ik wel: centenkewestie...
 
Mss moet ie gewoon wat rustiger rijden in de Eifel zoals ons, heb je die snufjes allemaal niet nodig. Dit seizoen 5x in de eifel gereden en zelfs maar 1 politieauto zien staan, hier in het dorp zie ik er bv al meerdere per dag.


Je bent waarschijnlijk bekent bij de "zwaantjes", ze zullen wel weten waar je huis woond. ;)
 
Neem je genoeg van deze mee? :+

[afbeelding]

Grote kans dat je gaskabels en remleidingen te kort zijn en dat je moet zagen in je topkuip vanwege de stuuruitslag.Ik wel: centenkewestie...

:N Ik denk als ik er totaal niets over gezegd zou hebben het niemand zou zijn opgevallen. Volgens de fabrikant hoef ik totaal niets aan mijn brommer te veranderen. Alleen de stuur uiteinden wisselen.

En heb nog een mod liggen. Die heb ik eigenlijk al een jaar 5 liggen en nooit gebruikt. Dat zal pas echt controverse opleveren hier. :+

Maar dat weet ik al 5 jaar niet of ik dat eigenlijk wel wil. ;)
 
Laatst bewerkt:
:N Ik denk als ik er totaal niets over gezegd zou hebben het niemand zou zijn opgevallen. Volgens de fabrikant hoef ik totaal niets aan mijn brommer te veranderen. Alleen de stuur uiteinden wisselen.

En heb nog een mod liggen. Die heb ik eigenlijk al een jaar 5 liggen en nooit gebruikt. Dat zal pas echt controverse opleveren hier. :+

Maar dat weet ik al 5 jaar niet of ik dat eigenlijk wel wil. ;)
Je kan een quote aanpassen, maar dit is er weer wat over :o

Edit: je was net op tijd.
 
Laatst bewerkt:
:N Ik denk als ik er totaal niets over gezegd zou hebben het niemand zou zijn opgevallen. Volgens de fabrikant hoef ik totaal niets aan mijn brommer te veranderen. Alleen de stuur uiteinden wisselen.

En heb nog een mod liggen. Die heb ik eigenlijk al een jaar 5 liggen en nooit gebruikt. Dat zal pas echt controverse opleveren hier. :+

Maar dat weet ik al 5 jaar niet of ik dat eigenlijk wel wil. ;)
Zeg maar ff wat het is, ik beloof je mijn ongezouten mening te geven :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan