kleine apehanger, 22 mm

  • Onderwerp starter Anoniempje313
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
A

Anoniempje313

Guest
"Martell ruimt privé zooi op deze zomer" presenteert: een stuur.
Afb070.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
en hopsa: 15 euro is helemaal prima :)
 
hopsa; 15 eurie geboden
Kijk en daarom moeten jullie het zo instellen dat je gewoon niet meer kan reageren in te koop topics.
Ik heb het wel vaker bij forums gezien dat gewoon niemand kan reageren in het te koop gedeelte.
Als je dan informatie wilt over het te kopen product kan je het via een pb,mail of tel nummer doen.
Dan krijg je niet meer van de afzeiktopics veroorzaakt door leden die helemaal geen interesse hebben in het product.
En het bespaart massa serverruimte wat uiteindelijk weer beter is voor de snelheid en de kosten van m-f.

Ik vind het eerlijk gezegd onbegrijpelijk dat hier door het m-f team nooit wat is gedaan, en jou topic gebeurd min of meer hetzelfde waardoor ik het een mooi moment vind om hier eens mijn irritatie te noemen.
En ja ik weet dat ik in dit geval hetzelfde doe, maar dat zal verder ook niet meer gebeuren.
En wie weet doen jullie hier wel wat mee ;)
 
MF is een forum, en geen koop site. Daar is nu motorsjopper voor :)

Dus verkoop kan, maar met de randverschijnselen van een forum. Ik zit er verder niet mee.
 
full


In deze briljante tekening staan de maten.

De uiteinden komen een beetje 'terug' en zakken ietwat. Die maten staan er ook bij (resp 11 en 10 cm).
 
Het middendeel is recht, dwz haakse hoeken.


Stoer ding dus :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan