't Honda Ses 150 Dylan Topic

Ik heb 8000k besteld.

We hebben beide van verlichtingkopen.nl

Over het monteren moet ik me zondag meer eens in gaan verdiepen dan

Ik heb verders alleen de 4road erop gehad, klink als ik het vergelijk met de standaard geluid van me agility 125 veel voller en sport-achtiger. Maarja heb geen standaard dylan uitlaat gehoord
 
Laatst bewerkt:
het klinkt idd wat voller en sportiever dan origineel maar daar zou ik geen 275 eu voor uitgeven tenzij je originele pijp rot is.met de db killer er uit klinkt ie behoorlijk heftig,te heftig voor z'n prestaties dus ik laat em er in, misschien zaag ik er nog een stukje af voor iets meer geluid.
voor 275 koop je ook xenon een braking wave disk en een malossi multivar.
 
Lekker gereden net wel geinig je gaat gewoon binnenlangs een groep snelle motoren voorbij die zn best doet om door de bocht te komen _O-
 
Waarom als je de linker rem inknijpt word de rechter ook slapper? remt hij met beide tegelijk ofzo?

Klopt ongeveer. Hij pakt dan de voorrem lichtjes mee, vandaar dat je het eerste stukje met voorrem niks voelt.


Btw me xenon zit erin :D Nog alles afwerken en me voorwiel laten balanceren. Dan kan ik weer probleemloos rijden
 
Klopt ongeveer. Hij pakt dan de voorrem lichtjes mee, vandaar dat je het eerste stukje met voorrem niks voelt.


Btw me xenon zit erin :D Nog alles afwerken en me voorwiel laten balanceren. Dan kan ik weer probleemloos rijden

Ideaal want je kan dan lekker bijremmen met de rechter
 
en? viel het mee het inbouwen? ziet er vet uit he

Ja het vijlen was wel beetje vervelend, maar had toch maar de koplamp losgemaakt. Toen wast makkelijker. Heb ook nog een alarmkastje dus ff kijken waar ik alles precies vast ga maken. Maar vet staat het zeker :Y
 
Ja het vijlen was wel beetje vervelend, maar had toch maar de koplamp losgemaakt. Toen wast makkelijker. Heb ook nog een alarmkastje dus ff kijken waar ik alles precies vast ga maken. Maar vet staat het zeker :Y

Dremel makkelijk om te hebben scheelt je vijlen ;)
 
Haha wilde net zegge. Met een dremel zou t niet echt gaan :P


Maar Andre, hoe heb jij het stof eruit gekregen? Of was er bij jou niks in gevallen?
 
Rimstripes gezet helaas niet al te prof natuurlijk maar het mag er zijn :)

Waar blijven jouw foto's eigenlijk :9

Ik denk dat ik de mijne morgen weer in elkaar heb. Zal wel weer avond worden, maar dan woensdag overdag eens een foto maken.


Andre, wat voor bolletje heb jij in het stadslicht zitten? Want die van mij is nu geel.

Ik wilde misschien het stadslichtje eruit halen, en dan 2 van deze erop aansluiten klik. Die dan ondersteboven aan de onderkant van me stuurkap ergens plaatsen. lijkt me wel geinig. Het stadlichtje zie je dan toch niet meer lijkt me :?
 
ik heb er ledjes in zitten een 5w5 blauw, van ebay ,ik heb blauw genomen omdat mijn xenon helder wit is, geeft het toch een heel licht blauw tintje.
beter vervang je de richting aanwijzer bulbs door chromen bulbs, dat ziet er mooi uit!

ik heb nog wel wat van die ledjes als er interesse is (racer en xt)
 
Laatst bewerkt:
ik heb er ledjes in zitten een 5w5 blauw, van ebay ,ik heb blauw genomen omdat mijn xenon helder wit is, geeft het toch een heel licht blauw tintje.
beter vervang je de richting aanwijzer bulbs door chromen bulbs, dat ziet er mooi uit!

ik heb nog wel wat van die ledjes als er interesse is (racer en xt)


Ik wil eerst van die spotjes proberen. Zijn ook maar 4 euro. En ik heb nu blanke bolletjes in me knipperlichten. En wordt niet aangehouden. Ze zijn wel heel erg fel, maar dat was de bedoeling. En ze lijken nu ook een soort geel-achtig te zijn naast het xenon licht.

Wilde miss wel voor chrome gaan kijken zodat het toch weer wat oranje wordt. Maar over het algemeen vind ik ze slechte lichtopbrengs geven. Ik heb namelijk van die chrome in mijn auto zitten
 
Wat ik heb gelezen maakt het op top niet uit.

Maar eigenlijk vraag ik me af, wat voor winst wil men behalen uit een 150 cc. Ik zou geen aanpassingen doen. Hooguit misschien de uitlaat, maar das voor de looks en geluid.
 
Oke dan laat ik hem lekker zo :)
Dit las ik bij die vario

Performance:

-Betere Acceleratie
-Snellere reactie op het gas
-Verhoogde topsnelheid
-Minder trillingen
-Meer vermogen naar het wiel

Materiaal:

-Bewerkt CNC Aluminium
-Roestvrij stalen Variohuis
-Bronzen glijbus
-High Tech Glijrollen

J.Costa Vario is bedoeld voor de standaard Scooter / Afstelling!
 
Terug
Bovenaan Onderaan