Suzuki GSX600F '91 In Onderdelen

Hoeveel wil je hebben voor linker en rechter kuip van voor tot achter? Dan bedoel ik dus het grote stuk aan de voor/zijkant en het deel wat aan de zijkant onder het zadel doorloopt.
 
Hoeveel wil je hebben voor linker en rechter kuip van voor tot achter? Dan bedoel ik dus het grote stuk aan de voor/zijkant en het deel wat aan de zijkant onder het zadel doorloopt.
Linker voor kap heb ik voor mezelf genomen De rechter is beschadigd. De kontjes zijn nog redelijk netjes maar ik ga er van uit dat je de hele set wilt??
 
Even spammen binnen dit topic ;),

ik heb namelijk nog een in goede staat verkerende complete uitlatenset incl. bochten van een gsx 600 f uit 1997 liggen! Niet doorgeroest dus.......staat ook op marktplaats!

Succes met verkoop verder!
 
Linker voor kap heb ik voor mezelf genomen De rechter is beschadigd. De kontjes zijn nog redelijk netjes maar ik ga er van uit dat je de hele set wilt??

Het gaat mij om de linker voorkuip, maar aangezien de bestickering anders is dan degene die ik eigenlijk zoek, heb ik alleen belang bij de hele set. Toch bedankt voor de reactie.
 
Dag Oma :)

Hopelijk heb je nog onderdelen van deze motor... Ben namelijk op zoek naar de snelheidsmeter inclusief knopje om de dagteller terug te draaien. Heb je dit nog en zoja heb je hier ook een foto van??
 
Dag Oma :)

Hopelijk heb je nog onderdelen van deze motor... Ben namelijk op zoek naar de snelheidsmeter inclusief knopje om de dagteller terug te draaien. Heb je dit nog en zoja heb je hier ook een foto van??

Knopje heb ik sowieso niet meer maar zal ff kijken voor de snelheids meter;)
 
Hoi :W

Heb je eventueel de remschijven voor nog? zo ja, wat is de staat hiervan? hoe dik zijn ze nog?
 
Hoi :W

Heb je eventueel de remschijven voor nog? zo ja, wat is de staat hiervan? hoe dik zijn ze nog?


Ja dat is echt het enige wat ik nog heb want motor is voor de rest helemaal weg.
Na het weekend ben ik weer thuis en zal ik gelijk voor je kijken:)

Gr. Leroy
 
Terug
Bovenaan Onderaan