Originele uitlaatbochten GS500e en arrow demper

Ik heb de motor idd uit overijssel weg. Wel grappig dat je op zo'n manier je oude motort weer tegen komt, of een onderdeel ervan:P je hebt vast goed gezocht?
Het geluid van deze demper is echt geweldig, alleen jammer dat hij niet al te goed gemonteerd was. Hij begon los te laten.
Als hij gewoon nog goed vast had gezeten had ik hem denk ik nooit weg gedaan.

Was jij trouwens ook degene die de motor heeft laten begrenzen? (want op de rollerbank uitdraai staat volgens mij jouw naam)
Want dan vraag ik mij af waarom je hem niet gelijk ook als 25 kw op kenteken hebt laten zetten.
Ik heb niet gezocht, maar zag een advertentie: gs500 bochten, met arrow demper.. ja dat zijn er niet veel denk ik :+
En ja, ik heb 'm op 25kw gezet, en laten testen op de testbank ;) maar hij kan niet 25kw op kenteken, aangezien het van origine een duitse fiets is, en ik heb NOOIT de duitse papieren gehad maar volgend de rdw had ik die nodig :X en zij hadden het zogenaamd niet :? dusja, dan maar zo ;)

Ik ben overigens niet de vorige, maar de eigenaar daarvoor :)
Ben toen der tijd een keer aangehouden, kreeg bekeuring voor het 25kw gezeik, maar hoefde 'm uiteindelijk niet te betalen omdat ze 't niet hard konden maken, want hij is gewoon 25kw :)
 
Laatst bewerkt:
hier mag een slotje op (weet eigenlijk niet hoe ik dat aan moet vragen) want hij is verkocht.
 
Terug
Bovenaan Onderaan