onderdelen aprillia rs, bmw f650

vtr1000fire

Die hard MF'er
12 nov 2004
553
104
Pijnacker
in verband met ons supermono hebben we wat spullen over, deze komen allemaal van een goedlopende RS125 van 2001 af met 12000km. De spullen:
- Een upsd voorvok(lekt niet werkt mooi, zit ook nog goed in de lak) 50 euro
- KN Powerfilter 15 euro
- Gianelli uitlaatbocht met standaard einddemper(pas 1500 km mee gereden en daarvoor helemaal opgeschuurd en in de blonke lak gezet) erg gave sound 150 euro
- Standaard achterschokbreker 30 euro
- Goed lopende rotax 122 motorblok(zuiger nu 3000km oud) inclusief goed werkende powervalve inclusief:cdi(ontgrenst), 28mm carb en standaard uitlaatbocht. (op de testbank had het blok 28,4pk op het achterwiel inclusief de gianelli) 275 euro
- Goodrigde stalen remleiding 25 euro
- KM tellerkabel plus mechanisme(kabel 400km oud) 15 euro
- standaard voor en achter remleiding 5 euro
- Olietank 5 euro
- Topkuip 30 euro

Verder hebben we nog liggen,
RS250 kroonplaten inclusief lagers, 25 euro
BMW F650 scarver brandstof pomp 60 euro


zijn wel allemaal vraagprijzen dus als je intresse hebt mag een goed bod ook.
 
Die km teller plus mechanisme bedoel je daar mee het gedeelte wat je op de as bij je voorwiel zet? Dan heb ik wel interesse. Die dingen willen nog wel eens sneuvelen.

Hoeveel km heeft die al gemaakt? Lezen Ruesen... 12.000km.
Hmmm mijn oude had toen de geest al eens gegeven.
 
Laatst bewerkt:
ja die inderdaad, enige wat mist is het ringetje wat om de as zit omdat wie die zelf nodig hebben om de as op zijn plek te houden, is die gianelli niets voor jou(zie dat ik een foutje heb gemaakt ik bedoelde dat die volledig in de hittebestendige lak is gespoten). :+ is trouwens niet de eerste unit, kabel is zelfs pas een 200km oud.
 
Laatst bewerkt:
ja die inderdaad, enige wat mist is het ringetje wat om de as zit omdat wie die zelf nodig hebben om de as op zijn plek te houden, is die gianelli niets voor jou(zie dat ik een foutje heb gemaakt ik bedoelde dat die volledig in de hittebestendige lak is gespoten). :+ is trouwens niet de eerste unit, kabel is zelfs pas een 200km oud.

Nee, mijn 125 blijft helemaal origineel.
De wielaandrijving is jonger als die 12.000km?

Edit: Ah nee, laat ik niet onnodig zooi gaan kopen. Heb pas een nieuwe op de mijne en zoveel rij ik er niet mee dus ik wacht af hoelang deze blijft werken. Tis niet veel, maar toch weer bijna anderhalf krat bier :+

Zie het als een kickje ;)
 
Laatst bewerkt:
Oeh, dat blokje vind ik wel interessant... zelfde ophangpunten als een rotaxt 123?
Oh, en de gianelli ook wel. :o
 
Laatst bewerkt:
heb even gesurfd en wat ik er van terug kan vinden zijn de ophangingspunten gelijk van de verschillende types.
 
Die voorvork, zijn dat alleen de poten?
Ik zoek namelijk een complete voorvork met handlebars, kroonplaten, voorvelg en remmerij. Maar dat heb je er zeker niet bij?
 
motorblok, carb, gianelli uitlaat, standaard uitlaat en stalen remleiding zijn gereserveerd voor burning rubber.
 
Terug
Bovenaan Onderaan