Pro Oiler en set stuurspiegels met adapter

Status
Niet open voor verdere reacties.

Piet Zahut

MF veteraan
9 nov 2004
5.434
5
Zwolle
te koop:
Pro oiler
-De pro oiler is van de laatste versie, helemaal up to date dus.
-Dubbele nozzle, werkt beter dan een enkele.
-Inclusief een bijna vol flesje Scott Oiler olie (iets dikker dan normale olie en spettert minder).
Prijs: 80 euro inclusief verzendkosten

Koso spiegels met adapters.
-Spiegels en adapter hebben 120 km op de motor gezeten. Gaan weg omdat ik ze net vind staan op mijn fiets.
-Adapters maak je aan de remhandle en koppelingshandle klem. Werkt makkelijk en staat netjes afgewerkt. Hart op hart zijn de gaten 32 mm uit elkaar.
Prijs: 50 euro inclusief verzenden (spiegels waren 35 nieuw en de klemmen 14 euro per stuk....)
img2030d.jpg
 
Laatst bewerkt:
Hier zie ik dat alleen de draden anders aangesloten moeten worden, en je natuurlijk een magneet en magneet "lezer" moet hebben;

However, what you need to understand is that the PRO-OILER has 2 completely separate circuits for dealing with the incoming signals.

Put simply:

For reed switch operation:

Connect the white wire on block #4 in the junction box.

The PRO-OILER controller provides the power for the switch. The 2 wires connected on blocks 1+2 in the junction box are for signal and earth.



For speedo sensor operation:

Connect the blue wire on block #4 in the junction box.

Most speedo sensors are the Hall Effect type. The bike's own computer provides the power and earth. Just the signal wire is connected in the junction box (on block #1).

There are many different voltages in use, so the PRO-OILER is configured deal with any + voltage up to 12V. The PRO-OILER does not in any way modify the signal, as this could affect the speedometer.


Maar ik zie er toch maar vanaf.... succes met de verkoop.
 
is een ideaal ding en niet gek die prijs!
alleen wel echt goed bevestigen... deed ik niet waardoor ik geen twin nozzle meer heb
dus wel doen :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan