K&N luchtfilter zx6r

Triple675SE

MF'er
7 nov 2010
70
0
hallo, heb nog een K&N luchtfilter in de kast liggen voor een zx6r 2003-2004 636 en 600 model, ik heb hem al in uitgewassen en geolied. dus je kunt hem er zo monteren..
vraagprijs 35euro..

full
 
ik stuur ff een pm naar iemand die deze wel kan gebruiken, weet niet of ie m wil maar je weet nooit.
 
Had jij verder nog aanpassing gedaan aan je motor?
Ik heb alleen een open demper (Akrapovic), heb namelijk wel eens gehoord dat ze moeilijk kunnen gaan lopen na het monteren van een K&N filter.

Ik heb er onder voorbehoud dus wel belang bij!
 
volgens mij moet je na het plaatsen van een open filter je motor opnieuw af laten stellen dmv van bv een Powercommander.
 
hey, ja afstellen met een powercommander is het mooist natuurlijk, maar het kan hem wel zo monteren dat gaat gewoon goed , maar mogt hij veel te arm staan dan verbranden de kleppen gebeurd eigenlijk alleen als je constant boven de 200 rijd..ik zou een keertje een run doen op de bank, dan weet je direct of ie te rijk of te arm staat. ik had zelf een hele waslijst er op : Akra evo full system titanium,Rapidbike 2 ,K&N , Factory pro kelken,Quicksifter,. had 129,70 pk op het achterwiel op de bank bij ruud frederiks, in mijn ogen 1 van de beste..
in jou geval gaat je motor niet slecht lopen, maar ik zou het filter er in zetten en een run op de bank doen van 35euro en als ie niet goed afgesteld is, een rapidbike of powercommander er op zetten , dan merk je echt verschil, en daarbij word je aanzuig geluid ... ik hoor wel van je
 
en 1 tandje kleiner voor , dan gaan de wheelies vanzelf ook in de 2de.. het zijn zowieso wheelie machientjes, heb er echt een jaar lang van genoten..
 
Wil eigenlijk volgend seizoen zelf opzoek naar een andere fiets, was dus niet van plan om nog veel te gaan verspijkeren aan m'n 636.
Toch bedankt voor de info en succes met de verkoop!
 
Terug
Bovenaan Onderaan