PowerCommander III USB '03-'06 Ducati Monster 800 S2R

Abarth

Die hard MF'er
29 okt 2007
352
0
Wegens overcompleet te koop:
DynoJet PowerCommander III USB voor de '03-'06 Ducati Monster 800 S2R.
Deze PowerCommander is nieuw!
prijs = 200 euro. (exclusief eventuele verzendkosten).

Past eventueel ook op Ducati Hypermotard maar zal dan vooraan het frame gemonteerd moeten worden i.v.m. kabel lengtes.

Merk: DynoJet
Type: PowerCommander III USB
Art nr: 723-411

Bevat:
1 x PowerCommander
1 x USB kabel
1 x CD-ROM
1 x Installatieinstructie (Engels)
1 x Power Adapter
1 x Wire Tap
2 x PowerCommander sticker
2 x DynoJet sticker
2 x Klittenbandstrip
5 x Tie wrap
1 x Alcohol doekje

PC301.JPG

PC302.JPG

PC303.JPG
 
Laatst bewerkt:
Ik heb een map voor de PCIII die bij de WASP kit zat, misschien kan je tuner daar iets mee. (als basis) Map is voor:

- Full system,Termi ECU with WASP PUK (per cilinder eigen map)

Kan je op voorhand eventueel ook handleiding van de WASP mailen waarin je kunt zien hoe de PCIII gemonteerd moet worden.
 
Ik heb een map voor de PCIII die bij de WASP kit zat, misschien kan je tuner daar iets mee. (als basis) Map is voor:

- Full system,Termi ECU with WASP PUK (per cilinder eigen map)

Kan je op voorhand eventueel ook handleiding van de WASP mailen waarin je kunt zien hoe de PCIII gemonteerd moet worden.

helemaal vergeten te reageren! mijn excuses, nog erg bednakt voor je uitgebreide e-mail. Mijn monteur stelde voor om de officiele racecomputer van ducati aan te schaffen i.c.m. de nokkenassen. Hij zei dat ik eventueel daarna nog deze PCIII erop kon monteren, maar ik wil eerst zijn resultaat afwachten (kost al aardig wat) en geef hier dus de voorkeur aan. Nogmaals mijn excuses voor de late reactie, was me helemaal ontschoten.
 
Alright.
De nokkenassen en bijbehorende ECU zullen je in ieder geval extra pk's op gaan opleveren. :Y
Als je ook aanpassingen gaat doen aan het luchtfilter dan zou je o.a. een PCIII kunnen gebruiken om de benzine/lucht verhouding weer correct te krijgen.
 
Maandagochtendschopje.
Prijs verlaagd naar 200 euro!
 
Terug
Bovenaan Onderaan