Synchronisatieklokken (4)

  • Onderwerp starter Anoniempje313
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
A

Anoniempje313

Guest
carbsynchronisatieklokken.jpg


Ivm het hebben van Carbtune.

Wie kan ik er blij mee maken? Op te halen in Tilburg, opsturen tegen TPG tarief.




[dikkevettetochkosthetstiekemwelgeldedit]

vaste prijs: 25 eurootjes
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Oh ja: niet veel gebruikt, wel gebruikt.
 
Hmm, ik had beter in de OP kunnen zetten dat ik er wel wat centen voor wil hebben: my bad!

Ik doe een vaste lage vraagprijs (omdat ik het niet echt netjes heb gedaan), en ga dan de geïnteresseerden af: wie het eerst reageerde mag ook als eerste zeggen wattie er van vindt.

Eerlijk?

Op aangepast: 25 euro.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Even de volgorde (ik wordt overspoeld met PM's _O- )


1. DeKleef
2. 2theMX
3. ik en ik
4. TheMauster
5. king-roy
6. JoostRider
7.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Wat een schertsvertoning weer :N En dat voor een Mod :$
 
De nummer 1 heeft nog niet gereageerd (twee en drie wel).
 
Zet mij maar op het reservelijstje als dat nog kan/mag :)


Ok

Even voor de liefhebber: carbtune is niet vreselijk duur. Ik betaalde voor deze klokken nieuw echt meer dan dat de Carbtune uit Engeland door de postbode bij mij werd geleverd.

Kijk maar eens op www.carbtune.co.uk.
 
jah maar ik ga me carb fiets niet al te lang meer houden dus om 100 eur neer te tellen voor een carbtune is nie leuk nie..
ach was leuk geweest :)
 
jah maar ik ga me carb fiets niet al te lang meer houden dus om 100 eur neer te tellen voor een carbtune is nie leuk nie..
ach was leuk geweest :)


The £ British Pound is still low against the $US and other currencies. It's a good time to buy if you live overseas. Carbtune Pro is £55 British pounds UK, (delivered airmail to Europe £56 (about 67 euro), delivered airmail to Rest of World £58 - about US$95. The $ and Euro are strong against the £ pound so take advantage.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan