Intruder VS 700 --> help aub :)

Boeken zijn onderweg, techniek 700 = gelijk aan 750 alleen boring x slag is anders, stelgegevens zijn ook hetzelfde.

25 Kw

Aanpassing in carb. = alleen brandstoftoevoer, carb's loshalen is veel werk (arbeidsloon in een garage) vandaar vindt ik die 60 euro vreemd, gasnaald kost 10 euro stuk, gesschuif weet ik niet, maar is niet goedkoop, sproeiers 5 euro stuk, maar volgens mij moet er dan ook een andere CDI unit in

En kenteken weer wijzigen
 
Je motor is van 88 en canadeese import klopt dat voor zover je weet?
Ben je ook met het koolstoffilter bezig geweest (kastje wat achter de sizzybar hoort bij dat type?)
 
Ehm, 700cc en dan ook nog een koolstoffilter? dat is geen canadees model maar een amerikaans model, en nog wel een Californisch model om precies te zijn.
En btw als ie 700 cc is is ie ook hooguit van '87, vanaf '88 zijn de 750cc modellen weer geleverd in de VS
 
Graag gedaan, wie ze zoeken die van de 1400 en de 1500 heb ik ook in digitale versie. info hoe dat gaat mail maar, 1500 = 180 mb groot maar kan op een hotmail adres met ADSL of breedband, 1400 = 35 mb groot, beide duitstalig
 
Die voor de 1500 klinkt interessant als een extra verjaardagscadeautje voor een vriend van mij. zou je die willen mailen? mijn nickname @gmail.com ,kan ik 1000mb op kwijt, dus dat moet wel lukken denk ik :)
 
Heb ik vandaag gedaan, totaal 3 bestanden naar dat adres, alles in op 1 cd branden, en afspelen 2 x PDF en 1 x exe
 
Ja, nu nog 5, jaar geleden 9, gaf teveel rommel, maar heb je dat boek nou? Vandaag 1 x compleet weggemaild naar een @gmail.com adres.
Zo nee, ff melden en me gewoon even mailen henk.huls@wanadoo.nl dan heb je hem morgen
 
wij zijn naar een ander huis aan het zoeken (maar eerst dit nog verkopen) en 1 van de eisen is een garage en/of grote tuin voor een flinke schuur. dan kan ik tenminste m'n motoren fatsoenlijk kwijt om er aan te werken. in het topic in m'n sig staat vooraan ergens een fototje van de inhoud van de huidige schuur. de ruimte blijft niet echt over om het zo maar te zeggen.
Ik heb nog niks gehad vandaag, ik zal ff mailen.
 
Je motor is van 88 en canadeese import klopt dat voor zover je weet?
Ben je ook met het koolstoffilter bezig geweest (kastje wat achter de sizzybar hoort bij dat type?)

Tis een 86'er heb er ook zo 1 gehad identiek, zit ook geen coolstof filter op, dat was alleen met die dingen uit californië dacht ik.
 
Terug
Bovenaan Onderaan