Vinxxgrip (verlies nooit meer je vriendin onderweg)

Status
Niet open voor verdere reacties.

ZoEchtWaar

MF veteraan
4 aug 2009
3.263
551
Nederland
Je kent het wel optrekken.... gegil die toch nog een gehoorbeschadiging veroorzaakt ondanks je dopjes B|
een beetje remmen of gas los en je krijgt een tik op je helm B|
en een stoppie kost gewoon je noten :X

Er zijn twee oplossingen:
Of je vriendin neemt een eigen motor (plus rijbewijs) zoals het bij mij is gegaan.
Of je neemt een Vinxxgrip *O*


Dit is een grip die via een beugeltje op de tankdopring zo op en af kan.

De Vinxxgrip komt van een R1 2007 (past sowieso ook op de R6 maar er zijn meer types)

Hij is zilver van kleur en ik vraag er 130Euro voor.

full
 
Laatst bewerkt:
Nog nooit van gehoord of gezien.
Lijkt mij wat(voor de 'liefhebber dan).

Ervaringen?
 
Nog nooit van gehoord of gezien.
Lijkt mij wat(voor de 'liefhebber dan).

Ervaringen?
Ja :-)

ik had eerst een zx7r daar zat me vriendin niet prettig achterop maar dat ging nog. toen ik een R1 had gekocht, vond ze het zelf niet meer prettig het constant wisselen qua steunen tegen de tank of hangen aan mijn middel. Al bij het schakelen of gas los (rem je meteen op de motor) zorgde dus dat ze het druk had ;-) toen hebben we de vinxxgrip gekocht qua handen kan je gewoon vast houden bij zowel optrekken als remmen. En wat er nog bij komt is dat mijn vriendin ook geen last meer had van haar rug (bij lange tochten) omdat ze veel beter op de armen kan rusten.

Ik weet dat Wilco Zeelenberg er ook ervaring mee heeft :Y
Je kan namelijk op het circuit bij hem hem achterop (R1) en gelukkig kan je jezelf vast houden aan een vinxxgrip :]
 
zo ziet de ring er uit.
de "bullhorn" handvat zet je er op met een soort bajonet sluiting.
de eindpuntjes van het handvat zijn van kunststof zodat je net per ongeluk je tank beschadigd met het er op of er af halen.
full
 
hij is vandaag verkocht opgehaald en gemonteerd :)
dus er is weer een happy R1 rijder die gerust gas kan geven zonder "onderweg" ruzie te krijgen :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan