Zijspan agenda (zie OP)

Onderstaande organisatie is nog op zoek naar wat zijspannen ter ondersteuning van hun evenement op zaterdag 4 september 2010. Tja kort dag maar misschien woon je in de buurt of heb je zin om een stuk te rijden en zoek je nog een doel:
Greetz,
Sidecarmaniac.

===============================================
Brandweerdag Gehandicapte Kinderen Almere Zaterdag 4 September 2010

Beste Charity Vrienden en Vriendinnen,

Hieronder staat in het kort het draaiboek/programma van de dag zoals ik dat van de Brandweer heb gekregen:

Programma

09:30 aankomst organisatie
10:00 aankomst alle vrijwilligers (hulpjes)
10:15 – 10:30 briefing (grote leslokaal)
10:30 – 13:00 opbouwen, gereedmaken, indelen kazerne
13:00 – 14:00 inschrijvingen (deelnemers)
14:00 – 14:30 officiële opening
Groepsfoto (binnenplein)
14:30 – 17:30 Diverse activiteiten

- Snoepstraat met oa… popcorn, suikerspin, snoepscheppen, ijskraam
- Ritje op motoren
- Ritjes met brandweer voertuigen
- Ritjes met onze brandweer trein
- Rodeo
- Aqua blasta
- Jeugdbrandweer water spelletjes
- Springkussen
- Kop van jut
- ETEN: poffertjes, hotdogs

17:30 – 18:00 Ballonnenwedstrijd
18:00 – 20:00 Disco!! Dansen / feest!!
20:00 einde voor deelnemers
Na afloop voor vrijwilligers + hulpjes, een hapje en drankje

Voor een ieder die nog niet zeker weet of hij/zij meegaat, nog even de volgende informatie:

Tijd: 12.15-12.45 uur verzamelen
Locatie: Esso Tankstation, Hogering te Almere.

Vanuit Amsterdam--Afslag 3: Almere Stad West (A6), de snelweg over en dan na 500-800 meter rechts ligt het Esso tankstation. Check Google Maps.

Vertrek: 12.45 uur
Naar: Brandweerkazerne Almere Stad, Markerkant 15-13, 1314 AT Almere. Tel: 036-53 95 411
Aankomst: 13.00 uur.
Catering: Ja, alles is er voor de inwendige mens.

Programma: Ligt aan de Stichting. De kinderen die willen rijden kiezen een motor uit en gaan dan een rondje maken. Wij staan te wachten tot we worden ingeschakeld. Het animo heeft uiteraard ook met het weer te maken

Einde dag: Rond een uur of 17.00-18.00. Ligt ook aan het animo van de kinderen. Misschien kunnen sommigen al eerder weg. Wordt ter plekke bekeken.

Diner: Voor degene die willen blijven dineren, kan allemaal. Er is eten voor iedereen.

Belangrijk: AUB meenemen: extra helm, extra grote en/of kleine jas, eventueel extra handschoenen.

Extra’s: - We kunnen, als het regent, de hele dag droog zitten en relaxen en eten en drinken van wat er op het buffet staat.

En vergeet niet: het stralende gezicht van een ziek of gehandicapt kindje achterop de motor is onbetaalbaar!

Alvast heel erg bedankt voor de aanmeldingen en tot morgen!

Met vriendelijke groeten,

Jan Paul Heemskerk
Charity Officer Amsterdam Chapter
T: 06-10 90 20 74
E: janpaul@amsterdamchapter.nl
 
Laatst bewerkt:
Komend weekend is het open weekend van het 'Derde Wiel'.

Gaan daar nog mensen naar toe, of zijn daar wel eens mensen van hier geweest?

Ik kan nergens een programma ofzo vinden, als ik daar begin van de middag eventueel langs ga (als er geen andere activiteiten voor me worden verzonnen :') ) is iedereen daar dan? Of is iedereen dan net vertrokken voor een toertochie ofzo?
 
Ik ga niet in ieder geval. 24 tm 26 september ben ik wel te vinden bij het Longcoat treffen in Groningen. Ook is dat weekend open weekend van de NVZ.

Wel eens gehoord dat het 3e wiel niet zo'n succes is, maar dat weet ik niet uit eigen ervaring.
 
ik heb juist gehoord dat het vooral voor gezinnen met kinderen echt een hardstikke leuk treffen zou zijn, maar ik ben er ook nog nooit geweest en dit jaar gaat het zeker niet lukken; misschien volgend jaar eens kijken, maar als dropje73 nu eerst eens even gaat kijken of het wat is dit jaar?
 
Wij vertrekken zo naar het Longcoats treffen in Gasselternijveenschemond.

Kom ik daar nog meer MF'ers tegen buiten Lasmoat om? (Oma niet hoop ik) Ik weet dat Gijs van de motorschuur, Viking en Enigma vrienden zijn. Zet hier nog wel een verslagje neer met wat foto's.

JFJ.
 
mij iig niet....
zit nog steeds in de wachtstand (ooievaar is een beetje verdwaald denk ik.....)
 
Haha, ja dat heb je zelf niet in de hand...

Vanmorgen om een uur of tien voldaan uit het tentje gerold. Het was een super weekend.
Longcoats was een super gezellig treffen. Lekker gebabbeld met oude bekenden. Ook Ad Donkers nog even gesproken, en vox88000 kwam ook nog even binnenvallen ;) Viking was er ook, en hebben gezellig nergens over gepraat. (Weet niet meer waarover trouwens ;) )

Al met al voor herhaling vatbaar. Kregen we zelfs nog een leuk prijsje voor grootste klup binnnenland haha!

Vrijdag avond was het nog lekker rustig en konden we lekker kletsen en biertjes drinken bij het haardvuur.. Zaterdag avond daar in tegen was het druk en speelden de Juke Joints lekkere rifjes. Al met al voor herhaling vatbaar.
 
Laatst bewerkt:
Trouwens, suggesties voor nieuwe gezelligheden zijn welkom ;)
Vooral de treffens o.i.d. waar je zelf ervaringen mee hebt.
 
Zelf zijn we er nog niet geweest maar klinkt gezellig (België...)

full


http://www.mtvo.be/zijspan.html (KLIK)
 
Kampeerweekend van de 'Anglo Dutch Associated Motorcyclefriends'



27th/30th May
The ADAM camping weekend
Camping “Het bosland” Zelhem (www.hetbosland.nl)
Meeneweg 29 7021 HP Zelhem 0031-314621059 of 0031-655732132

We offer: 1. A good campsite 2. Possibility for a Bon fire 3. Good sanitary facility’s 4. Possibility to BBQ 5. The use of a fridge and a freezer

You take care of: 1. Your own drinks 2. Your own food 3. Your own meat 4. Your good mood


The fee is € 6.50 per person a night, children till 10 years of age free.Your visit is at your own risk and the campsite will be open Fryday 12.00 pm.

 
Kampeerweekend van de 'Anglo Dutch Associated Motorcyclefriends'



27th/30th May
The ADAM camping weekend
Camping “Het bosland” Zelhem (www.hetbosland.nl)
Meeneweg 29 7021 HP Zelhem 0031-314621059 of 0031-655732132

We offer: 1. A good campsite 2. Possibility for a Bon fire 3. Good sanitary facility’s 4. Possibility to BBQ 5. The use of a fridge and a freezer

You take care of: 1. Your own drinks 2. Your own food 3. Your own meat 4. Your good mood


The fee is € 6.50 per person a night, children till 10 years of age free.Your visit is at your own risk and the campsite will be open Fryday 12.00 pm.





In die buurt kan je een lekker stukkie sturen........
 
Dat hebbie bewezen ;)

Waarom moet dat trouwens allemaal in het engels?
Het is een apenland, maar ze spreken er redelijk nederlands ;)
 
Laatst bewerkt:
:? :?
Net zo besloten als iedere club denk ik.

Stond er vroegâh niet altijd bij “ADAM in association with the Mancunian Sidecar Club” en ik begreep altijd, dat dit een soort “open weekend” was op deze locatie. Is misschien al weer tien-vijftien jaar geleden, dat ik daar eens was.

Kon je toen testrijden met EZS en SideBike zijspannen. Als ik het zie, dan weet ik dat wel weer, maar de link naar de camping werkt niet. Is zo te zien off-line. Anders Pieter Nicolai even contacten.

Lawaaimakers heeft vast de contactgegevens.

Richard 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan