Zerotime

:? Kom kom, een uitzondering zoals deze moet toch kunnen? Maar mailen of een link als ie al ergens online staat kan ook ...
 
:? Kom kom, een uitzondering zoals deze moet toch kunnen? Maar mailen of een link als ie al ergens online staat kan ook ...
Nog niet, hij is Dinsdag door de keuring gegaan. Rickie zit nog niet in het digitale tijdperk, is een echte Beatnik ;)
Zal hem vragen om foto's en die dan ff scannen en ( heel stiekum, achter een linkje ) ze hier plaatsen :P :9
 
lijkt me wel gaaf, verlaagde vw bus. vrouwtje van me is gek van die bussies(oude type dan) liefst met midden stijl :)
 
Nog niet, hij is Dinsdag door de keuring gegaan. Rickie zit nog niet in het digitale tijdperk, is een echte Beatnik ;)
Zal hem vragen om foto's en die dan ff scannen en ( heel stiekum, achter een linkje ) ze hier plaatsen :P :9

:} :+
Het blijven erg gave dingen, die T2 busjes.
 
Ik heb vorig jaar op http://home.kabelfoon.nl/~gnl/ het boek "Zero Chopper Spirit" gekocht. Daar komt deze ook in voor... samen met nog 519 andere foto's. Het boek kost wel 62 euri, maar dan heppie ook wat. En is een keer weer wat anders dan die gelikte amerikaanse fietsen 8-)
Knukkel, wil je mij het ISBN nummer van het boek geven, dan bestel ik het wel bij de American Bookstore, heb nog steeds geen bericht terug.
 
Dat verbaasd me... bij mij ging het erg vlot allemaal.

Anyway, hier is het nummer:
ISBN4-9901196-1-4

Op de regel daaronder staat dit:
C0075 Y3800E

Succes ermee!
 
Hey...ik heb ook recht op vakantie!!!

De boeken gaan morgen op de post

Mzzl,

Dman
WOW, wat een vreselijk mooi boek, gisteravond de hele avond zitten bladeren en geprobeerd alle details van die waanzinnige gave choppers/bobbers te ontdekken :} :} :}

Ik zou er bijna een Harley voor aan gaan schaffen en ook zo'n soort fiets gaan bouwen. Wel al wat leuke dingetjes gezien voor op m'n BSA choppertje ( klein soort apehanger stuurtje bv, met opgelast moertje waar het spiegeltje aan zit en mooie spatbordjes en zo )

DMan, bedankt voor de snelle service, ik had de boeken de volgende dag binnen ( eigenlijk pas gisteren, maar dat was omdat we zelf niet thuiswaren toen ze bezorgd werden, dus pas later naar het postkantoor om ze te halen |( )
 
Net zoeits als deze Guzzi zeg maar....

En ja, hij rijdt ook nog en maakt minstens dezelfde herrie als die Harley's

Ik blijf hem gaaf vinden....

zeroguzzi01.jpg
 
WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOW!!!!!!!!!!!!! Die is inderdaad ECHT gaaf!!!!!

Lijkt me alleen niet heel erg comfortabel rijden. ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan