Suzuki GS450E zonder kenteken

Status
Niet open voor verdere reacties.

motorfreak

MF veteraan
2 apr 2002
9.663
3
Geersdijk
Ik heb hier staan een Suzuki GS450E van vermoedelijk bouwjaar 1989 met een 38.000km op de teller. De motor heeft een aantal jaar onder een zeiltje in een oud schuurtje stil gestaan maar is er destijds rijdend geparkeerd en daarna is er gewoon niks meer mee gedaan en afgelopen zomer is het kenteken ingeleverd door de eigenaar om kosten te besparen van houdersschapbelasting en verzekering, schorsen had handiger geweest maar goed :') Er zit behoorlijk wat roest aan, de dempers zijn ooit eens vervangen en hard, blok heeft al een poos niet meer gedraaid dus kan niet veel over de staat ervan zeggen maar gezien die rijdend weggezet zou zijn lijkt me dat opnieuw te gebruiken. Tank heeft roest aan de buitenzijde maar wonderbaarlijk niet echt roest aan de binnenzijde, zijkapjes zijn compleet met goede nokken en deze is gewoon origineel. Elektra ziet er gewoon compleet uit dus een goede donormotor eventueel en dat zonder verdere kosten van overschrijven.

Prijs 100,= euro

Of ruilen tegen een nieuwe/zeer goede bandenset voor mij CBR600F pc19 :P

Foto-4I6AHLD4.jpg

Foto-YTBUO8K4.jpg

Foto-8YIZGGJF.jpg
 
Laatst bewerkt:
Er is iemand die een paar delen wil, bij nog wat meer interesse in losse delen zal ik hem slopen en gelijk meer bergruimte in de garage ;)
 
100 euro is geboden en dan kies ik eerder voor compleet verkopen, iemand die daar nog overheen wil ;)

eenmaal................ :P
 
Volgens mij is de persoon die hem op zou halen verdwaald of weggewaaid -O-

Afijn 100,= euro en dan is het de jouwe ;)
 
Ik heb nog een nagenoeg nieuwe BT021R maatje 160/60/17, past die op je pc19?

Dan doen we 50 euro en het bandje voor de GS??
 
Goed voorstel maar helaas een 160 band past niet, heb zelf nog een nieuwe Bt016 liggen in die maat anders had die het geworden.

Bod staat dus hou het ff in gedachten ;)
 
Week 40 van 2006................mmmhhhh ruim 4 jaar, daar moet ik wel ff heftig over nadenken ....................... :/
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan