Suzuki GSX 1340 B-King Deel 2 ; B the KING of the road!

Hallo rhone, je kan buell footpegs monteren dan zitten de voetsteunen een cm of 1,5 lager misschien precies dat beetje wat je zoekt, anders zit er niks anders op dan een dure rem-/schakelset te monteren.
Maar dan heb je ook behoorlijk lange benen, ben zelf 1.87 en heb vrij lange benen en nergens geen last van.
 
een hele goede morgen/middag

ik heb een vraag over de zit houding op de b king.
ik wil een b king kopen maar ik heb er nu op gezeten en nu komen mijn knieën buiten de tank uit en passen eigenlijk niet in de in sparing op de tank heeft er iemand ervaring mee om de voetsteunen wat verder naar achter te zetten .

gr rhone z1000

Ik weet wat je bedoeld en had het tijdens het zitten ook... Echter toen ik ging rijden had ik het alleen bij het schakelen en het remmen... Dus het valt wel mee... En er zijn setjes te krijgen alleen mag je dan je portemonnee opentrekken.
 
bedankt voor de reactie .
ja ik heb best wel lange benen ben 1.90 maar op mijn Z1000 gaat het eigenlijk goed zit wel vaak met mijn voeten helemaal naar achter op de steunen maar dat gaat goed .
ga eens kijken wat het kost een schakel /rem setje
 
Ben 188 cm lang en heb er een orginele suzuki rem/schakelset op laten zetten. Zit top!
bedankt voor de reactie .
ja ik heb best wel lange benen ben 1.90 maar op mijn Z1000 gaat het eigenlijk goed zit wel vaak met mijn voeten helemaal naar achter op de steunen maar dat gaat goed .
ga eens kijken wat het kost een schakel /rem setje
 
Deze dus.
Die heb ik ,op 23mei 2009 op mijn busa geplaatst.

Voor 90 euro , ga ik mijn setje verzenden door nederland .
Roept U maarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr :+
1262y4y.jpg
 
Laatst bewerkt:
Nu we toch aan het doe-het-zelfen zijn.. Iemand zelf navigatie geinstalleerd op de B-King?
Wil misschien de Zumo550 kopen, maar zelf installeren is te doen?
 
Nu we toch aan het doe-het-zelfen zijn.. Iemand zelf navigatie geinstalleerd op de B-King?
Wil misschien de Zumo550 kopen, maar zelf installeren is te doen?


Heb zelf TomTom2 Rider erop zitten
voorlopig nog met ram mount op het stuur
totdat ik een beter plek vind.

kabeltje links langs de tank voor een stroompje
 
Zo heb ik em gemaakt. Achterlichtje is alleen wel erg klein.
[afbeelding]

Zo "groot" is mijn achterlicht ook. Niet echt goed zichtbaar volgens mijn achterliggers, maar in tegen schemer/donker wel goed zichtbaar door de felle LED's..


Heb trouwens genoeg ideeen/plaatsen gezien om de navi te kunnen plaatsen. Gaat eens ff verder snuffelen over hoe en wat..

EDIT : wil trouwens een Zumo660 i.p.v. de 550 -> luxeprobleempje :z


Btw : zelf de navi installeren wil ik best wat moeite voor doen, maar als ik bovenstaande foto's zie, gaan mn nekharen overeind staan zo'n end als die fiets uit elkaar ligt :P Heb nog zowat volledige garantie, dus liefst zoveel mogelijk door de dealer laten uitvoeren :X
 
Laatst bewerkt:
Een stroom kabeltje naar de accu leggen daar heb je echt geen dealer voor nodig. Alleen het zadel er af en dan via de bestaande kabelbomen naar de accu leggen.
Zo "groot" is mijn achterlicht ook. Niet echt goed zichtbaar volgens mijn achterliggers, maar in tegen schemer/donker wel goed zichtbaar door de felle LED's..


Heb trouwens genoeg ideeen/plaatsen gezien om de navi te kunnen plaatsen. Gaat eens ff verder snuffelen over hoe en wat..

EDIT : wil trouwens een Zumo660 i.p.v. de 550 -> luxeprobleempje :z


Btw : zelf de navi installeren wil ik best wat moeite voor doen, maar als ik bovenstaande foto's zie, gaan mn nekharen overeind staan zo'n end als die fiets uit elkaar ligt :P Heb nog zowat volledige garantie, dus liefst zoveel mogelijk door de dealer laten uitvoeren :X
 
een hele goede morgen/middag

ik heb een vraag over de zit houding op de b king.
ik wil een b king kopen maar ik heb er nu op gezeten en nu komen mijn knieën buiten de tank uit en passen eigenlijk niet in de in sparing op de tank heeft er iemand ervaring mee om de voetsteunen wat verder naar achter te zetten .

gr rhone z1000

Ik heb ook vrij lange benen en heb van MFW vario voetsteunen gekocht. Dit scheelt echt veel en kost niet zoveel als een rem/schakelsetje. Ik heb ze met extra lange arm besteld, je hebt ze in verschillende maten. Bij Artowest.nl zijn ze te verkrijgen. Suc6 8-)
 
@ Reeseend heb jij foto's en mods van je B-King voor de OP?


* Ook voor de overige B-King-owners die nog niet in de OP staan en er wel in willen.. *
 
Zo "groot" is mijn achterlicht ook. Niet echt goed zichtbaar volgens mijn achterliggers, maar in tegen schemer/donker wel goed zichtbaar door de felle LED's..


Heb trouwens genoeg ideeen/plaatsen gezien om de navi te kunnen plaatsen. Gaat eens ff verder snuffelen over hoe en wat..

EDIT : wil trouwens een Zumo660 i.p.v. de 550 -> luxeprobleempje :z


Btw : zelf de navi installeren wil ik best wat moeite voor doen, maar als ik bovenstaande foto's zie, gaan mn nekharen overeind staan zo'n end als die fiets uit elkaar ligt :P Heb nog zowat volledige garantie, dus liefst zoveel mogelijk door de dealer laten uitvoeren :X

De 660 is echt top hep hem zelf ook
Maar er op zeten lijkt mij ook geen probleem
Ging op de andere motoren ook goed
 
De catalisator is eruit en de collector weer dichtgelast. De Powercom. V zit erop, nu de boel een keer op de testbank om te zien wat het opleverd.
Gisteren heb ik het chroom dashboard zijdemat zwart metallic gespoten, samen met het chroomdekseltje dat in de zijdeksel bij het versnellingspedaaltje zit. En toen meteen gedaan wat Suzuki blijkbaar vergeten is, de startmotor zwart zoals het blok.
full
 
Laatst bewerkt:
De catalisator is eruit en de collector weer dichtgelast. De Powercom. V zit erop, nu de boel een keer op de testbank om te zien wat het opleverd.
Gisteren heb ik het chroom dashboard zijdemat zwart metallic gespoten, samen met het chroomdekseltje dat in de zijdeksel bij het versnellingspedaaltje zit. En toen meteen gedaan wat Suzuki blijkbaar vergeten is, de startmotor zwart zoals het blok.
[afbeelding]


het dashboard wil ik ook nog zwart spuiten, samen met het chromen deksel op de tank
moest je het dashboard nog uit elkaar halen, en ging dat makkelijk???
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan