Honda Rebel (CMX250 + CMX450), deel 4

Status
Niet open voor verdere reacties.
bedankt Peter, wat een prachtige en ontroerende foto van Rob heb je geplaatst! heel heel mooi. Je hebt hem zoals jij dat zo goed kunt heel goed vastgelegd. De ene fotograaf vangt de ander in actie.

Ik heb intussen een mooi bloemstukje laten bezorgen en ik zal bij Rob namens ons allen afscheid nemen. Ik heb besloten toch maar morgen van huis weg te rijden, mocht er iemand mee willen, laat het me even weten, en het geeft niet als ik daar een stukje voor om moet rijden, laat het me even weten. Voor de duidelijkheid: ik ga met de auto.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb Rob niet gekend maar wel veel berichtjes van/over hem gelezen. Hier word je toch stil van. De juiste woorden zijn ook moeilijk te vinden.
Ik wens de familie veel sterkte en steun aan elkaar toe in de tijd die komen gaat.
Ineke
 
Hallo mensen

Ik kwam zomaar eens even kijken (leek wel of het zo moest zijn) , en dan lees ik dit hele trieste nieuws!
Frank en ik zaten als versteent in onze stoel. Dit kan niet..............
Die lieve stoere man met zijn grote snor! En zijn mooie grijze rebel............
Dat is Rob zoals wij hem kennen!
Ik wil zijn familie heel veel sterkte wensen.
En Rob, rust zacht........
Ik hoop dat je toch vanaf boven ons ergens zult volgen als we op onze rebels rijden!!!!

Manuela
 
Hallo,

zelf heb ik Rob nooit mogen ontmoeten, maar aan de reacties van iedereen merk ik dat het een warme goede persoon moet geweest zijn, daarom wil ik via deze mannier aan ieder die Rob wel heeft gekend mijn oprechte medeleven willen betuigen.



Geert
 
Jij uiteraard ook bedankt Peter, 1 voor het regelen van de bloemen en 2 natuurlijk dat jij niet alleen namens jezelf, maar ook namens de Rebelclub naar het afscheid van Rob gaat.
Tof van je.
Sterkte alvast!!


bedankt Peter, wat een prachtige en ontroerende foto van Rob heb je geplaatst! heel heel mooi. Je hebt hem zoals jij dat zo goed kunt heel goed vastgelegd. De ene fotograaf vangt de ander in actie.

Ik heb intussen een mooi bloemstukje laten bezorgen en ik zal bij Rob namens ons allen afscheid nemen. Ik heb besloten toch maar morgen van huis weg te rijden, mocht er iemand mee willen, laat het me even weten, en het geeft niet als ik daar een stukje voor om moet rijden, laat het me even weten. Voor de duidelijkheid: ik ga met de auto.
 
Dank je, Peter, maar ik voel het niet als moeite, maar veel meer als een troost. Ik zal bij hem gaan staan en aan jullie allemaal even denken als ik daar ben. Gelukkig verkeer ik in de omstandigheid dat ik er heen kan gaan (niets ten nadele overigens van mensen die wel zouden willen maar er door omstandigheden of wat voor reden dan ook niet heen kunnen of mogen: ik ga juist ook namens hen).

Ellen gaat met me mee, zodat we het samen kunnen doen, want ook Ellen heeft hem leren kennen en zijn gezelschap leren waarderen tijdens met name de rebellunches die we de afgelopen jaren hier samen hebben gehad.

Er zijn nog twee plaatsjes over in de auto, dus als er nog iemand mee wil, ik stel ze met alle liefde beschikbaar en we hoeven daar wat ons betreft niets voor vergoed te hebben, er bij zijn is het belangrijkste.

Het bloemstuk heb ik intussen besteld en is onderweg. Ik hoop dat het allemaal goed aankomt. Er zullen een paar linten aan verbonden zijn, met op het ene lint een spreuk die ik namens ons allen daarop heb laten schrijven en op het andere lint een verwijzing naar onze groep. Volgens de site van de leverancier zal het er ongeveer zo uitzien:

full

 
Laatst bewerkt:
Hoi Peter,
Kan me er helemaal in vinden en waardeer 't bijzonder.
Zou zeker meegaan als ik in de gelegenheid was, maar ik ben er ook van overtuigd dat je ons goed zult vertegenwoordigen.
Overigens; ik blijf 't zelf nog als onwerkelijk beleven. Sterkte morgen.
 
Beste rebelvrienden en -vriendinnen

We zijn zojuist weer veilig teruggekeerd uit Heereveen, van de crematie van Rob en alles is goed gegaan. Het was een sfeervolle en sobere plechtigheid, waar ongeveer 200 mensen waren, schat ik, en waar we allemaal na een korte ronde langs de kist plaatsnamen en konden luisteren naar het levensverhaal van Rob.

Er waren naast de beide families ook veel mensen van zijn werk (douanepersoneel, in uniform, waarvan sommige met speciale versierselen, dus zo te zien mensen van een hogere rang). Na afloop was er een receptie en hebben we nog even kort met Rob's echtgenote en zijn zoon gesproken. Daarna zijn we weer tijdig naar huis gegaan omdat er sneeuw op komst was en het spitsuur naderde. Gelukkig bleek dat verder allemaal wel mee te vallen.

We vonden het fijn en een eer en een troost daar te mogen zijn, namens onze rebelvrienden. Ons boeket zag er mooi uit (witte en rode rozen en een enkele roze) en lag zo te zien op het voeteneind. Via deze weg willen we nogmaals onze oprecht medeleven betuigen aan zijn achtergebleven familie en vrienden. Wij wensen hen veel sterkte in de komende, zware periode.
 
Laatst bewerkt:
In aanvulling op onderstaand bericht: zou iedereen in zijn of haar fotocollectie willen snuffelen en alle foto's die je van Rob kunt vinden aan mij willen mailen? Dan zal ik zorgen dat ze op de juiste plaats terecht komen. Alvast bedankt voor jullie moeite.
 
Laatst bewerkt:
Hoi Peter

Bedankt dat je ons op de hoogte brengt voor hoe de dag (middag) is verlopen.
Ik heb er vandaag veel aan gedacht!
Heb je mijn pbtje ontvangen?

groetjes manuela
 
En toen ging het leven weer verder....

De afgelopen dagen zijn we druk geweest met het rooien en kort zagen van fruitbomen. Het houthok vaart er wel bij, de komende jaren zitten wij iig warm al moet dit 'verse' hout nu eerst een jaar drogen.
Volgende week gaan we weer verder met deze klus...

Nu eerst WEEKEND *O* , morgen middag komt mijn familie, Joost z'n moeder en zijn broer met vrouw en zoon hier om Sinterklaas te vieren...gaat heel gezellig en m.n. druk worden :Y . Heb er onwijs veel zin in...het is weer eens tijd voor feest *O* .

Kop op Rebellaars...we moeten DOORRRRRR !
 
Laatst bewerkt:
Het leven gaat toch gewoon door en we zullen Rob echt niet vergeten!

Voor mij en Lydia was de woensdag een beetje met een dubbel gevoel, want we zijn afgelopen woensdag naar het gemeentehuis geweest en staan sins dien geregistreerd als partners *D.
 
Laatst bewerkt:
En dan nog een andere mededeling:

Na enig beraad is er bij mij een snert-meeting op zondag 19 december. aanvang in ongeveer 10:30 en het eindigt als de laatste is vertrokken. Het is gewoon ff bijpraten over de afgelopen tijd en plannen maken voor het nieuwe rebel seizoen!
Iedereen is welkom, graag wel even aangeven of je komt ivm met de inkopen.

Goos&Lydia


ps--> En voor de liefhebbers is er uiteraard ook andere soep dan snert :9
 
Laatst bewerkt:
Het leven gaat toch gewoon door en we zullen Rob echt niet vergeten!

Voor mij en Lydia was de woensdag een beetje met een dubbel gevoel, want we zijn afgelopen woensdag naar het gemeentehuis geweest en staan sins dien geregistreerd als partners *D.

Das mooi heeeeeel mooi gefeliciteerd.
 
Goos en Lydia, van harte gefeliciteerd *O* . Wij wensen jullie samen een lang, gezond en heel gelukkig leven toe *O*. Jullie zijn een prachtig stel samen :Y {maar dat wisten jullie al}.

@ Goos; de snert-meeting gaat hier heel even onder voorbehoud...zal je bijtijds laten weten of we al dan niet aan/af- wezig zullen zijn

@ RP; ik heb je een pb-tje gestuurd

@ frederik48, ook een pb-tje


Fijne avond all :W
 
Goos, Lydia,
Gefeliciteerd. Veel geluk samen!!!
Kan helaas niet bij de snert-meeting zijn. Jammer....zeker nu.
Inderdaad dubbelgevoel, we gaan er een missen, ja.
Zie jullie allemaal hopelijk in 't voorjaar weer. Harderwijk of zo.
Wacht op Peter's jaarlijkse provisorische agenda, ;-).
Moet ook mijn idee van 'n rondje Brabant ooit eens waarmaken.
Groet, Jan
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan