Dé voorjaarsrit, 3-4-2011 Een vrolijk begin!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Was jij dat niet die me die route stuurde van de Honda Turbo Club :? Of ben ik nu in de war met Erik :$ ?

Oh ja, die had ik je nog door-ge-meeld, is een super leuke rit. Maar misschien is het verstandig om de route op 1 gedeelte iets te veranderen: dat is n.l. een stukje dijk wat erug smal is en niet echt geschrikt om met +/- 100 motoren over heen te knallen :?
 
Oh ja, die had ik je nog door-ge-meeld, is een super leuke rit. Maar misschien is het verstandig om de route op 1 gedeelte iets te veranderen: dat is n.l. een stukje dijk wat erug smal is en niet echt geschrikt om met +/- 100 motoren over heen te knallen :?

We hoeven gelukkig niet naast elkaar te rijden :+ . Komt goed, de route is al lang niet meer wat het geweest is moet ik je eerlijk bekennen O-) . Heb er al wat zaken aan verknutseld :P . Nu maar hopen op goed weer, zodat ik kan gaan testen *O*
 
We hoeven gelukkig niet naast elkaar te rijden :+ . Komt goed, de route is al lang niet meer wat het geweest is moet ik je eerlijk bekennen O-) . Heb er al wat zaken aan verknutseld :P . Nu maar hopen op goed weer, zodat ik kan gaan testen *O*

Heb alle vertrouwen in jou routeverknutselvaardigheden :} :} als je gaat testen vind ik het wel leuk om mee te gaan :)
 
Ondanks dat ik mij het meest vertrouwd voel als ( verkeerd rijdende tussen rijder ) wil ik best wel reserve voor of achter rijder rijder zijn *O*

heej plofkop gaat weer mee, gazellig!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan