Dé voorjaarsrit, 3-4-2011 Een vrolijk begin!

Status
Niet open voor verdere reacties.
misschien dat ik mee kan met testrijden? heb ik iig nog sort off deelgenomen aan de rit :/

Testrit is meer voor het testen van de route. Daarbij ook om de crew kennis te laten maken met de route die we de week erop gaan rijden. Het is niet echt bedoeld als een vrije meet waar men zomaar aan kan komen waaien, anders wordt het wel erg druk ben ik bang :X
 
Testrit is meer voor het testen van de route. Daarbij ook om de crew kennis te laten maken met de route die we de week erop gaan rijden. Het is niet echt bedoeld als een vrije meet waar men zomaar aan kan komen waaien, anders wordt het wel erg druk ben ik bang :X
eeej ik ben niet zomaar iemand B|



















:j

ik snap :Y

heej plofkop gaat weer mee, gazellig!

Ha micb, heb er nu al mega veel zin in..... *O*

misschien dat ik mee kan met testrijden? heb ik iig nog sort off deelgenomen aan de rit :/

Als je met de rit niet meegaat, wie moet er dan groep 2 bij elkaar houden :?
geen idee -O-

STUURLOOS
 
heleen


hugs?



@iedereen
ondanks dat ik het gewoon rete-druk heb met werk, probeer ik dit er nog even tussendoor bij te houden
was ik bijna Stalkertje vergeten!

oh noes!
Aanmelding nummmmmmmmmmeeeeerrrooooo 30!

en nummer 31 :9 kawasjoer



gaat goed mensen! *O* wordt gezellie :]
 
Gezellig
hoe gaat het met je huis?

Mijn huis... Ik had er al in willen zitten. ;-)

Komend weekend gaat de badkamer afgemaakt worden en dan denk ik de week erna officieel over. Dus weekend voor de kerst. Lekker settle'n met de 'After Christmas aanbiedingen' ( Uitverkoop voor de jaar balans ).

Ik ga via mijn Facebook een mailtje rond sturen als ik er in zit. ;-)

p.s. Jeroen, werkvoorbereider bij welke firma ?
 
Laatst bewerkt:
nou zeg.. mensen moeten gewoon het follow up systeem uitvoeren..
dan zijn mensen niet stuurloos en zien ze mij vanzelf weer in hun spiegeltjes :Y

ik doe het prima als achterrijder :Y
 
Mijn huis... Ik had er al in willen zitten. ;-)

Komend weekend gaat de badkamer afgemaakt worden en dan denk ik de week erna officieel over. Dus weekend voor de kerst. Lekker settle'n met de 'After Christmas aanbiedingen' ( Uitverkoop voor de jaar balans ).

Ik ga via mijn Facebook een mailtje rond sturen als ik er in zit. ;-)

p.s. Jeroen, werkvoorbereider bij welke firma ?

Oke
is altijd meer werk dan verwacht ;)
Ik werk bij een klein constructie bedrijfje
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan