Dé voorjaarsrit, 3-4-2011 Een vrolijk begin!

Status
Niet open voor verdere reacties.
tssss mijn motor is al 2 maanden op 25 kw :o

En probeer mijn andere email adres (martijn_aleva@hotmail.com)

Dat ik toestemming heb gekregen op de rit van Ivo was omdat die op 25 KW stond ;)
 
Laatst bewerkt:
Wil wel helpen 8-)

thumbup.gif


Gaan wel een keer PM-en
Idee is voor in het voorjaar naar de moezel te gaan!
Route is het probleem niet, eerder Financie en een topic aankleden :+
Bike inn hotel zou perfect zijn *O*
 
tssss mijn motor is al 2 maanden op 25 kw :o

En probeer mijn andere email adres (martijn_aleva@hotmail.com)

Dat ik toestemming heb gekregen op de rit van Ivo was omdat die op 25 KW stond ;)

Wil je het achter de schermen afhandelen of kies je er liever zelf voor om het hier openbaar te doen? Mailtje van Remond leek me duidelijk genoeg ;) .
 
[afbeelding]

Gaan wel een keer PM-en
Idee is voor in het voorjaar naar de moezel te gaan!
Route is het probleem niet, eerder Financie en een topic aankleden :+
Bike inn hotel zou perfect zijn *O*


ik zou gewoon paar bungalow huisjes huren en dat als thuisbasis nemen..

doe ik ook altijd met me groepje.... elk jaar ander bungalow park dus andere routes en omgevingen :)
 
Wil je het achter de schermen afhandelen of kies je er liever zelf voor om het hier openbaar te doen? Mailtje van Remond leek me duidelijk genoeg ;) .

Hij staat gewoon goed hoor, vraag maar aan Tinus.

Van mij mag alles openbaar heb niks te verbergen.
 
Laatst bewerkt:
ik ook niet, ik heb alleen geen zin in gezeik in dit topic

als je iets te melden hebt, n.a.v. de e-mail, of de pb die ik je gestuurd hebt
dan kan je reageren via de pb, of e-mail.

dan discussiëren we daar verder.
 
ik ook niet, ik heb alleen geen zin in gezeik in dit topic

als je iets te melden hebt, n.a.v. de e-mail, of de pb die ik je gestuurd hebt
dan kan je reageren via de pb, of e-mail.

dan discussiëren we daar verder.

Ja dan moet je het ook niet zelf uitlokken.
Iedereen mee laten gaan en mij niet, omdat je een vermoeden hebt dat die op vol vermogen staat.

Is niet erg netjes. :N

Ik heb sinds die éne toer tocht nog maar een paar dagen gereden. Ga daar echt niet die 25 kW voor uithalen hoor.

Overigens ga je dadelijk bij iedereen het profiel van de bandjes meten. en het geluidsniveau?
 
Ja dan moet je het ook niet zelf uitlokken.
Iedereen mee laten gaan en mij niet, omdat je een vermoeden hebt dat die op vol vermogen staat.

Is niet erg netjes. :N

Ik heb sinds die éne toer tocht nog maar een paar dagen gereden. Ga daar echt niet die 25 kW voor uithalen hoor.

Overigens ga je dadelijk bij iedereen het profiel van de bandjes meten. en het geluidsniveau?


als we toch bezig zijn... geef de mijne dan gelijk ff beurtje :+
 
Ja dan moet je het ook niet zelf uitlokken.
In welke zin lokte Remond het uit ? Volgens mij heeft hij alles netjes achter de schermen af proberen te handelen om je reputatie niet te schaden?

Iedereen mee laten gaan en mij niet, omdat je een vermoeden hebt dat die op vol vermogen staat.
We laten niet iedereen mee gaan. Enkele andere motorrijders zijn je al voor gegaan mbt de 25kW regel.

Is niet erg netjes. :N
Uitvoering van het beleid dat op voorhand bekend was

Ik heb sinds die éne toer tocht nog maar een paar dagen gereden. Ga daar echt niet die 25 kW voor uithalen hoor.


Overigens ga je dadelijk bij iedereen het profiel van de bandjes meten. en het geluidsniveau?
Alles wat niet strookt met het beleid kan en mag een reactie verwachten, mocht het ons opvallen. Mocht je een complete controle van je motor willen, dan kan je het beste contact opnemen met een dealer of garage voor een winter/voorjaar check.

Reactie staat in bold (vetgedrukt) in de quote.
 
Oke oke, maar hoe komen jullie erbij dat ik ''dan'' een 25 kW rijbewijs heb?

Combinatie van je leeftijd en maand+jaar rijbewijs, je kan simpelweg nog geen vol vermogen hebben tegen die tijd. Je hebt afgereden voor je 21ste levensjaar, dat wil zeggen dat je vanaf februari 2010 een rijbewijs op beperkt vermogen hebt, daar zit je twee jaar aan vast, tot en met februari 2012 dus. Voor 3 april 2011 wordt je ook nog geen 21 jaar, dus opnieuw afrijden voor vol vermogen zit er ook niet in.
 
Dan ben ik al 20 en 2 jaar in bezit van rijbewijs.

Word automatisch overgezet!

Even uit je motorstek profieltje gevist:
Geboortedutum: 8 maart 1991
Motorrijbewijs sinds: Februari 2010

Gegevens van de rit:
03 april 2011

Rekenen:
Februari 2010 + 2 jaar = februari 2012 dat je vol vermogen mag
 
Ja dan moet je het ook niet zelf uitlokken.
ik heb dacht ik heel netjes, op een hele vriendelijke manier duidelijk geprobeerd te maken waarom ik denk dat je de zaken niet op orde hebt

aangezien ik je niet kon pb'en, heb ik dit alles via e-mail aan je verzonden
naar het e-mail adres wat als zijnde staat weergegeven in je profiel.

blijkbaar had je dit niet ontvangen, of bekeken, aangezien ik nog een pb van je kreeg
nu ik je eindelijk kon pb'en, door daarop te reageren, heb ik het hele verhaal gecopy-paste in de pb en naar je verstuurd

tot op heden heb ik zowel op de e-mail, als op de pb geen antwoordt gekregen.
dus heeft het naar mijns inzien ook geen nut om hier alle wellus-nietus feitjes, intepertatie's en meningen te gaan weerleggen.

nogmaals, reactie's ontvang ik graag
maar dan wel via pd, of mail



edit:
overigens, ja
als ik zie dat iemand mee wil rijden, maar banden om zijn of/haar motor heeft zitten die naar mijns inszien niet mogen en/of de veiligheid van een groep in het geding kunnen brengen
ja, dan zal ik die persoon verwijderen uit de groep, en deelname weigeren
 
Laatst bewerkt:
ik heb dacht ik heel netjes, op een hele vriendelijke manier duidelijk geprobeerd te maken waarom ik denk dat je de zaken niet op orde hebt

aangezien ik je niet kon pb'en, heb ik dit alles via e-mail aan je verzonden
naar het e-mail adres wat als zijnde staat weergegeven in je profiel.

blijkbaar had je dit niet ontvangen, of bekeken, aangezien ik nog een pb van je kreeg
nu ik je eindelijk kon pb'en, door daarop te reageren, heb ik het hele verhaal gecopy-paste in de pb en naar je verstuurd

tot op heden heb ik zowel op de e-mail, als op de pb geen antwoordt gekregen.
dus heeft het naar mijns inzien ook geen nut om hier alle wellus-nietus feitjes, intepertatie's en meningen te gaan weerleggen.

nogmaals, reactie's ontvang ik graag
maar dan wel via pd, of mail

Oke, gedaan.
 
Even uit je motorstek profieltje gevist:
Geboortedutum: 8 maart 1991
Motorrijbewijs sinds: Februari 2010

Gegevens van de rit:
03 april 2011

Rekenen:
Februari 2010 + 2 jaar = februari 2012 dat je vol vermogen mag

Op die gegevens vertrouwen jullie dan wel op _O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan