Dé voorjaarsrit, 3-4-2011 Een vrolijk begin!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ach, als je de testrit meedoet, dan ken je de route ook al een beetje, altijd handig als (reserve-)achterrijder :) . Leuk dat je mee gaat *O*

Ik heb helaas geen navigatie (duur) en vind kaart lezen een heel groot gedeelte van de charme van het motorrijden, al is het verre van praktisch bij een testrit of grote toerrit _O-

Maar ik kijk er zeker naar uit!
 
Ik heb helaas geen navigatie (duur) en vind kaart lezen een heel groot gedeelte van de charme van het motorrijden, al is het verre van praktisch bij een testrit of grote toerrit _O-

Maar ik kijk er zeker naar uit!

Zelfs met een GPS heb je charmes hoor O-) . Ben al vaak genoeg de verkeerde kant op gereden met dat ding _O- . Komt goed :Y
 
Zelfs met een GPS heb je charmes hoor O-) . Ben al vaak genoeg de verkeerde kant op gereden met dat ding _O- . Komt goed :Y

Hahah, ik reed in frankrijk met een kladblaadje in een kaarthoes op de tank. Gewoon de dorpjes in volgorde met viltstift, 3500 km, bordjes volgen, zijn maar 3 keer verkeerd gereden geloof ik. Heb je ook meer oog voor het verkeer.
 
Jeejtje wat een gezeur al vooraf, terwijl de meet nog zo ver weg is...

@ Dad Wetter, ik heb geen id wat het verhaal is, maar als er door de organisatie van de rit duidelijk word gemaakt dat je niet gewenst bent ( om wat voor reden dan ook ) gedraag je je wel als een onzettend klein kind door dan toch te komen..

Je moet het zelf weten, maar ik zou het wel extreem kinderachtig vinden...
 
Jeejtje wat een gezeur al vooraf, terwijl de meet nog zo ver weg is...

@ Dad Wetter, ik heb geen id wat het verhaal is, maar als er door de organisatie van de rit duidelijk word gemaakt dat je niet gewenst bent ( om wat voor reden dan ook ) gedraag je je wel als een onzettend klein kind door dan toch te komen..

Je moet het zelf weten, maar ik zou het wel extreem kinderachtig vinden...

Oke, Ik werd chagrijnig daarom die opmerkingen.

Kreeg dit soort antwoorden in mijn prive mail

remond (a.k.a. Remond_FRL)
p.s. uiteraard ben je vrij om Paul zijn mening, als mede organisator ook te vragen.
Maar ik denk dat als je terugkijkt naar de eindhoven rit, je Paul zijn antwoord al kent.


Had op die dag alles netjes in orden, en al die tijd zelfs geen verkeersregel doorbroken.

Vind het gewoon erg jammer, slaat nergens op '(


Maarjah dan maak ik het toch gezellig met andere *O*
 
Laatst bewerkt:
Oke, Ik werd chagrijnig daarom die opmerkingen.

Kreeg dit soort antwoorden in mijn prive mail

remond (a.k.a. Remond_FRL)
p.s. uiteraard ben je vrij om Paul zijn mening, als mede organisator ook te vragen.
Maar ik denk dat als je terugkijkt naar de eindhoven rit, je Paul zijn antwoord al kent.


Had op die dag alles netjes in orden, en al die tijd zelfs geen verkeersregel doorbroken.

Vind het gewoon erg jammer, slaat nergens op '(


Maarjah dan maak ik het toch gezellig met andere *O*
Hee Bad Wetter,
waarom blijf je rondhangen in een afspreektopic, waarbij je een nadelige invloed op de sfeer uitoefent, terwijl men heeft aangegeven dat je niet welkom bent? Het komt nu op mij over dat je een beetje aan het rellen bent.

Waar je op de openbare weg uithangt moet je zelf weten, maar hier kan je beter niet meer rondhangen.
 
Ja dan moet je het ook niet zelf uitlokken.
Iedereen mee laten gaan en mij niet, omdat je een vermoeden hebt dat die op vol vermogen staat.

Is niet erg netjes. :N

Ik heb sinds die éne toer tocht nog maar een paar dagen gereden. Ga daar echt niet die 25 kW voor uithalen hoor.

Overigens ga je dadelijk bij iedereen het profiel van de bandjes meten. en het geluidsniveau?

Zucht......... Dat je je nog komt melden :N

Ga lekker op je brommer rijden gozert :W
 
Laatst bewerkt:
ik heb het btw ovb in me agenda gezet :Y :P

gaan jullie dan ajb niet zingen :+

Natuurlijk doen we dat niet :+ *O* :X


full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan