Honda Rebel (CMX250 + CMX450), deel 4

Status
Niet open voor verdere reacties.
en toen lag er heeeel veel sneeuw...

nou deze SNERT meeting doet zijn naam wel eer aan _O-
 
ha die goos: we zien de sneeuw .. en we gaan wel maar als het echt ondoenlijk is bel ik je huis adres of lydia's nummer goed? het zal er van afhangen of de snelwegen begaanbaar zijn en we de brug in de pleyroute opkomen, ik hou je op de hoogte!
 
Laatst bewerkt:
Hier is maar 22cm gevallen
full
full
 
Bedankt Goos en Lydia voor de heerlijke erwtensoep ! Ellen en ik hebben jullie kunnen bereiken ondanks de sneeuw. er was veel sneeuw op de binnenwegen maar de snelwegen waren goed te berijden. We hebben er 2x zo lang over gedaan dan normaal maar dat kwam meer omdat ik op velperbroek even niet oplette en de afslag miste. Was niet zo gek want alles was verbazend wit en mooi gezien vanaf de brug over de IJssel!

Intussen is het alweer de volgende ochtend: we hebben de sneeuw niet zo nauwkeurig opgemeten als Don maar zo op het oog halen wij die hoeveelheid niet: ik denk dat we rond de 10 cm sneeuw zitten, op zich al indrukwekkend genoeg!
 
Laatst bewerkt:
Allemaal een heel gelukkig kerstfeest toegewenst!

full


en dat er nog vele moge volgen ....

full


oops ... deze was de bedoeling:

full



 
Laatst bewerkt:
Hieraan willen wij ons graag aansluiten.

Samen met mijn beide lieve mannen wil ik alle Rebellaars, hun gezinnen en familie hele *:) Fijne Kerstdagen *:) toewensen.

Mijn gedachten staan even stil bij al diegenen die me meer dan dierbaar waren {en altijd zullen blijven} en aan wie ik met wèrkelijk heel veel plezier terug denk {moet even slikken, sorry}.


Een traditioneel kerstkaartje voor jullie allemaal...puur omdat ik erg gecharmeerd ben van nostalgie.

full



De tekst is moeilijk te lezen...zal 'm hier even typen.

Christmas is not as much
about opening our presents
as opening our hearts.
 
Laatst bewerkt:
djee, hoe kan ik na zoveel mooie plaatjes dat toppen . . . .
maar na zulke mooie woorden net van bydand (dit keer goed getypt) kan ik me alleen aansluiten bij de mooie wensen. Jullie allemaal van ons ook fijne kerstdagen en een geweldig nieuwjaar. Hopen dat na deze koude natte drap weer lekker weer komt om te rijden.
 
Beste Anke: van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Dat het een fijne dag mag worden (...geen snertdag dus...) en nog vele jaren in gezondheid en geluk. Uiteraard voor jou een speciale verjaarstaart, in stijl, hooguit in de verkeerde kleur ... hier istie (de taart is helemaal ingepakt):

full

Speciaal voor deze gelegenheid heb ik alvast mijn cordon gordonezen op laten draven die voor jou een vreugdedansje wilden maken, we zijn nog in training voor een life performance, de eerstvolgende keer dat we de degens weer kunnen kruisen, zullen we dit doen plaatsvinden .... _O-.

full

zie hier het dansje: http://www.youtube.com/watch?v=Z2kcRvvbrxA. Oefen wat geduld, we moeten even op gang komen .... ;)

PS: heb de gordonfamilieband ook maar even opgetrommeld:
http://www.youtube.com/watch?v=m2FuwCn_XcQ&feature=related
maar ze liepen eerst buiten wat te flierefluiten, tot ik ze (op 22 sec van dat ik ze zag) riep,
toen maakten ze rechtsomkeert:
http://www.youtube.com/watch?v=sy7oKtlK2j8&feature=related


*O* *O* *O* _____ *O* *O* *O*
 
Laatst bewerkt:
Rocker, Don en RP; heel hartelijk bedankt voor jullie lieve wensen :j .

@ RP; ik zat te huilen bij het zien en beluisteren van de you tube filmpjes...deze muziek raakt me zéér diep in mijn hart.
Vandaag 7 jaar geleden {op mijn 40-ste verjaardag} hebben wij mijn vader 'weggebracht'. De Highlanders waren er ook met hun doedelzakken om mijn vader de laatste eer te bewijzen...bijzonder indrukwekkend en hartverwarmend.
{Ik heb jullie dit nooit verteld omdat ik het dan niet droog zou houden}

Dank je wel RP :j ... vandaag is deze muziek, met uitstek, het meest persoonlijk voor me.
 
Heb ff mijn 'gedachten' op iets anders gericht.

Ik heb een foto van een foto gemaakt en wil deze op canvas doek laten zetten...

Wat vinden jullie hiervan? {dit is nog puur een probeersel}



*** Foto uit privicy overweging weer weggehaald.
 
Laatst bewerkt:
Marco en Edwin...heel hartelijk bedankt.

Ik heb een fantastische dag gehad...en kan er met een bijzonder prettig gevoel nu weer een jaar mee vooruit *O*

@ Don; ik vond het ook een gewèldige foto..de moeilijkheid is/was om er een gave foto van een bestaande {hoog glans} foto van te maken. Van deze originele foto heb ik er maar 1 en die hebben we in een lijst aan Joost zijn moeder gegeven...vandaar een repro op canvas voor onszelf.
* Foto is genomen in Turkye, door een fotograaf daar. Origineel is tie in sephia...erg mooi en zo zou ik hem ook op canvas willen hebben eigenlijk.
 
Oja Don :Z ....doe ons hier allemaal een LOL en gooi dat flikkerende boompie |( ff uit je avatar _O- _O- _O- .

* Heb je toevallig ook iets van een vuurpijl die afgeschoten wordt ofzo :}

Trusten all, ga zo moe maar zéér voldaan :z


:W
 
Iedereen alvast de allerbeste wensen en een mooi en gelukkig/gezond 2011 toegewenst
Een Mooie lange warme zomer & veel veilige rebel mile,s
Kortom Maak er een rebels jaar van
Groeten Marco
 
iedereen vanuit Assen een gezegend 2011,en veel veilige kilometers,en veel motor fun....

Evert.
 
Leuke, passende avatar Don :} . Ik was zelf ook nog op zoek naar zoiets...heb het maar gestaakt :/ .

Mede namens Joost en Sjoerd wil ik alle mensen die betrokken zijn in dit topic, incluis jullie gezin/familie...een hele fijne jaarwisseling wensen.

2010 was voor ons een gewèldig jaar...in goede gezondheid, veel {motor} plezier, mooie vakantie's/uitjes...veel lieve vrienden om ons heen etc.etc.

Mijn wens is dan ook dat 2011 hetzelfde mag brengen. Ik wil graag vooruit blijven kijken en proberen er iedere dag samen met de mensen om me heen er iets moois van te maken.

Voor jullie wens ik uiteraard hetzelfde...een fantastisch jaar in goede gezondheid en carpe diem met heel veel plezier.


full




Tot volgend jaar :W
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan