Buddyseatcover Yamaha R6 2001

Xeor

MF'er
21 jul 2009
78
0
Roosendaal
De buddyseatcover is blauw, was in eerste instantie zwart en daarna overgespoten in het blauw, de kleur is wel iets donkerder als het originele blauw van een yamaha R6 uit 2001.

Doe een leuk bod en hij is van jou.

imag0011z.jpg

imag0012n.jpg

imag0013kd.jpg
 
Laatst bewerkt:
wat vind je een leuk bod :P ? (kleine indicatie voor vraagprijs?)

en waar mag ik deze eens komen bezichtigen/kijken of de kleur een BEETJE overeenkomen :P ?

edit: ooh.. Roosendaal zie ik al :P .. vrij ver...
mag ik vragen waarom je hem weg doet? en.. hoezo is die iets donkerder blauw :P ?
niet origineel of.. ? oh.. zie het al :+ .. lees niet goed... zelf over gespoten :P
 
Laatst bewerkt:
Hoi Racing-B een leuk bod tsjah ik heb geen idee heb hem zelf toendertijd voor 150 gekocht exclusief spuiten. Maar ik zat te denken aan 100 euro of doe een leuk bod.

Je mag uiteraard komen kijken als je wilt, inderdaad in Roosendaal.
De reden waarom ik hem weg doe is omdat ik mijn motor heb verkocht en een koekblik moest kopen i.v.m werk.
 
Laatst bewerkt:
Hoi Racing-B een leuk bod tsjah ik heb geen idee heb hem zelf toendertijd voor 150 gekocht exclusief spuiten. Maar ik zat te denken aan 100 euro of doe een leuk bod.

Je mag uiteraard komen kijken als je wilt, inderdaad in Roosendaal.
De reden waarom ik hem weg doe is omdat ik mijn motor heb verkocht en een koekblik moest kopen i.v.m werk.

en de seatcover er niet bij verkocht? / bij gegeven ? :P
 
Sorry voor mijn late reactie had het even erg druk :-). Maar nee ik heb hem gekocht zonder buddyseat cover dus ik denk ik verkoop hem ook gewoon zonder.
 
als die er nou nog ligt.. wanneer het weer Motor weer is... kom ik langs kijken :P ..
anders helaas niet :+ haha.. wil hem eerst zien, voordat ik wat koop ;)

:W
 
Terug
Bovenaan Onderaan