Nieuwe heftafel, perslucht, 220 lang, wielgat, €300

  • Onderwerp starter Anoniempje313
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
A

Anoniempje313

Guest
Omdat we er op gokte dat we met drie MF-ers een heftafel gingen kopen, hebben we er een prijsafspraak over gemaakt met de winkel.
De derde peroon is afgehaakt en we willen toch gebruik maken van de korting.

Daarom hebben we één exemplaar in de aanbieding.

Hij komt bij Vocor vandaan (http://tools.vocor.nl/N_frame.html?http://tools.vocor.nl/)
b_105.jpg

N_art105_Memo2_1.jpg
N_art105_Memo2_2.jpg
N_art105_Memo2_3.jpg
N_art105_Memo2_4.jpg


Info van de site:
Minimale hoogte 180mm
Maximale hoogte 780mm
Afmeting platform 220x68cm
Netto gewicht 130kg
Bruto gewicht 153kg
Afmeting verpakking 230x74x28cm


Inclusief voorwielklem, afneembare oprijplaat, uitneembare plaat onder het achterwiel, verrijdbaar.


Let op: deze brug heeft dus twee mogelijkheden om te heffen: zowel met het voetpedaal als door aansluiting aan perslucht. Zeker bij regelmatig resp. professioneel gebruik van de brug is dit een groot voordeel, het heffen gaat sneller en gemakkelijker. De prijs van deze brug is nietemin vrijwel gelijk aan die welke u elders vindt maar die deze extra bedieningsmogelijkheid niet hebben!
Reguliere verkooprijs is 325 350, nu dus gewoon 300. Dat betalen wij er immers ook voor.

De tafels zijn tussen kerst en nieuw weer op voorraad, en daarna gaan we ze ophalen.

De heftafel ligt dan in Tilburg of Eindhoven.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
De eerste heeft prijs, lijkt mij een nette afspraak. :)
 
Ik ben ook op de markt voor een motorbrug dus zeker interessant! Je mag mij als geintereseerde nummer 2 neerzetten! Dan is er geen excuus meer om de restauratie van mijn XT nog langer uit te stellen. zelfs het kacheltje staat al klaar.. })

Idee was echter om mezelf in de week tussen kerst en oud op nieuw op te sluiten in de garage voor een eerste sleutel sessie daar ik dan een weekje vrij heb, dus dan komt hij net te laat. Echter zul je net zien dat er dan weer 10 andere dingen tussendoor komen :')

Leon
 
Ik ben ook op de markt voor een motorbrug dus zeker interessant! Je mag mij als geintereseerde nummer 2 neerzetten! Dan is er geen excuus meer om de restauratie van mijn XT nog langer uit te stellen. zelfs het kacheltje staat al klaar.. })

Idee was echter om mezelf in de week tussen kerst en oud op nieuw op te sluiten in de garage voor een eerste sleutel sessie daar ik dan een weekje vrij heb, dus dan komt hij net te laat. Echter zul je net zien dat er dan weer 10 andere dingen tussendoor komen :')

Leon
Hallo Leon dan zijn we rond en zijn we compleet >> net een mail van Vocor gehad dat de heftafels binnen zijn !

1e tafel martell ( manager van deze deal )
2e tafel biglift ( Radar O'Reilly ritsel en regelneef van deze deal )
3e tafel naar Leon / freak ( moppentapper in de auto als we de tafels gaan halen ? )

Leon mail mij / pm mij even met je telefoonnummer en gegevens
want ik heb wil afspraken kunnen maken.
Ik mag van mijn werkgever de verlengde caddy lenen om ze op te halen.
Als Martell geen tijd heeft om mee te gaan mag jij ook mee als je wilt
ik heb nog plaats voor 1 persoon in de cabine.

Laat het me gauw weten!
vocor wil dat we komen.
 
Laatst bewerkt:
Leon laat eens heel gauw wat van je horen want we gaan straks om 15:00 uur die tafels halen !!!

als je er vanaf ziet laat dat dan eens heel snel weten !
of je moet laten weten hoe je de tafel op komt halen.

neem even contact op met mij of Martell !


update: door de afsluiting van div wegen en het slechte weer stellen we het afhalen uit tot volgende week.

leon ik heb je hulp hierbij nodig
 
Laatst bewerkt:
Zie net trouwens dat ze normaal 350 kosten, misschien hebben mensen nu wel interesse nu ze 50 eurie besparen :+
 
Ze liggen in mijn garage klaar >>

Leon heeft niets van zich laten horen ook niet gereageerd op mn pm etc.

Maarten je bent wat mij betreft koopman maar regel graag dat je hem met spoed komt halen want met 3 van die dikke kisten a 175 kg per stuk in mijn sleutelhok kan ik nu helemaal niets doen. ( graag 2 sjouwers meebrengen dan zijn we met zn 4 en )

Bovendien wil ik mijn brug natuurlijk zo snel mogelijk proberen :) *O* en mn hok netjes aan kant maken want ik heb nu verlof . ( en de krat van mijn brug slopen en afvoeren )
 
laat het me maar horen , ben deze week mooi thuis en de schuur is er klaar voor dus is het of naar eindhoven de gekste of naar powerplus in heerenveen maar daar was ik duurder klaar
 
Ik krijg door dat Maarten vanavond om 19 uur de derde heftafel komt ophalen.

Indien ja: dan slotje voor hier, indien nee, dan kijken we even verder.
 
Slot ivm verkocht, betaald en opgehaald.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan