Motor slot ART 4: Power 1

als je al een slot koopt via marktplaats dan moet je wel een soort van bewijs hebben dat je die ketting hebt gekocht, bonnetje of iets dergelijks, want als je motor toch mocht worden gejat en je slot nemen ze ook mee dan heb jij geen bewijs dat je een ART slot had, wat toch verplicht is gesteld.

wat een muffe lucht :r
 
Laatst bewerkt:
Ga maar weg met je kut reclame.

www.artsloten.nl oid heb ik goede ervaring mee. En bij mr henkrapppppapapnge zou ik sowieso niet kopen omdat ie hier spamt
 
})

Ik heb ART 4 en ook 1 ART 5 sloten gekocht bij Motorsloten. Prettige ervaring, extra flesjes "spul" gratis erbij. Zelfs ruilen was geen probleem. heb er ook ART 4 bevestigingsbeugels bijgekocht voor in de vloer te boren en vast te zetten.

Echter ... ook ART 4 sloten kunnen heel makkelijk te openen zijn. Meen dat ook al op dit forum gelezen te hebben. En bij you tube gezien. Was met een pen in 2 seconden te openen, een blamage voor de betreffende kwaliteitsfirma met bijbehorende prijzen.
Binnen de groep behoren de kettingen met hangsloten weer tot de betere keuze.

Gebruik even de zoekfunctie hier in het forum, staat er nog meer info. Onder andere in "Sloten voor je motor" ook hier in deze rubriek Algemene motorpraat.

:] :W
ps. Kreeg er ook nog op mijn verzoek om korting een paar gratis pennen bij. *O* *O*
 
Laatst bewerkt:
})

Ik heb ART 4 en ook 1 ART 5 sloten gekocht bij Motorsloten. Prettige ervaring, extra flesjes "spul" gratis erbij. Zelfs ruilen was geen probleem. heb er ook ART 4 bevestigingsbeugels bijgekocht voor in de vloer te boren en vast te zetten.

Echter ... ook ART 4 sloten kunnen heel makkelijk te openen zijn. Meen dat ook al op dit forum gelezen te hebben. En bij you tube gezien. Was met een pen in 2 seconden te openen, een blamage voor de betreffende kwaliteitsfirma met bijbehorende prijzen.
Binnen de groep behoren de kettingen met hangsloten weer tot de betere keuze.

Gebruik even de zoekfunctie hier in het forum, staat er nog meer info.

:] :W
ps. Kreeg er ook nog op mijn verzoek om korting een paar gratis pennen bij. *O* *O*

Al komen ze met een ART200 keurmerk .... ALLES kán stuk en vaak sneller dan jij denkt.

Die filmpjes waar je op doelt gaan over het mechanisch slopen van een ART4 gekeurd slot..... Met vloeibaar stikstof sloop je élke variant, simpel door het materiaal waarvan 't slot gemaakt is chemisch een "klap" te geven.
 
Laatst bewerkt:
}) })

Neen, ik meen en zei: met een pen, gewoon een schrijfpen in het sleutelgat en ie was open. Het was Abus !!

Mijn Kryptonite ART 5 slot is ook beveiligd tegen bevriezen en er dan met een klap op slaan zodat ie breekt. Kryptonite ... alleen superman krijgt hem open, en die doet zo iets niet.


:] :W
 
}) })

Neen, ik meen en zei: met een pen, gewoon een schrijfpen in het sleutelgat en ie was open. Het was Abus !!

Mijn Kryptonite ART 5 slot is ook beveiligd tegen bevriezen en er dan met een klap op slaan zodat ie breekt. Kryptonite ... alleen superman krijgt hem open, en die doet zo iets niet.


:] :W

Oke... goed slot dan .... maar wat aangaande 't materiaal waar dat "ding " aan bevestigd is?

Aangaande Kryptonite: Klikje :}
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan