Jongelui met oude brikken toerweekend

Status
Niet open voor verdere reacties.
Was een topdaggie people, wel wat fris, maar de rit was er niet minder op!

Volgende keer weer!

Ik stem weer op pinksteren en waar we dan naartoe gaan maakt me niet uit.
 
Jups, gezellig dagje.

Zondag 30 januari weer? Is over drie weken. Kan domien er hopelijk ook bij zijn. Gias komt dat weekend thuis, maar of die dan meteen gaat motorrijden?

Als het natuurlijk lekker weer is..
 
IMG_3536.jpg


IMG_3537.jpg


Actionhank was er ook nog, maar alleen in 't café. Jammer dat ze geen spareribs meer hadden -O- .
 
Soow, was gisteren even een kutdag :/

Eerst en vooral was het ferm *%£µ! dat ik er niet kon bijzijn. Men vriendin had blijkbaar de auto nodig om te gaan werken (vergeten natuurlijk :X), en de honda was nog steeds geen optie. Om mezelf te troosten ben ik er dan maar een hele dag aan gaan werken. Vrij frustrerend, prachtig weer, overal moto's, en ik fietste naar mijn pa om aan men niet-startende motor te werken :')

Goed, heb alles eens uitgemeten, en het uiteindelijke nieuws is maar somber. Er moet ergens een slecht contact zitten tussen de startknop en het neutraallampje. Dat is dus een hel om naar te zoeken hé...
Donderdag ga ik met mijn schoonbroer (die weet alles van electriciteit en moto's) nog eens zoeken. Vinden we het dan niet, dan laat ik hem depanneren, want ik wil RIJDEN!!!
 
Balen Domien! Vond het ook jammer dat je er niet bij was. Hoop dat die het snel weer doet. 30 Januari misschien weer?

WEEKENDJE WEG


Mogelijke data:

En heb 4 locaties opgezocht:

(A) Luxemburg: R'dam > Vianden 340 km - 3.45 uur
(B) Vogezen: R'dam > Épinal 600 km - 6.45 uur
(C) Eifel: R'dam > Bullay 380 km - 4.15 uur
(D) Zwarte woud: R'dam > Oberwolfach 660 km - 6.30 uur

joob-kaart.jpg




Wat ik zelf soms mis, zijn wat meer culturele uitstapjes. Vooral nu het nog wat kouder is, is het misschien een leuk idee om met z'n allen wat te bezichtigen.

In Willemstad zijn echt schitterende vestingwerken door Willem van Oranje aangelegd. Prins Maurits heeft ze uitgebreid. De Fransen hebben er gevochten en Napoleon is er nog op bezoek geweest. Maar enige wat wij gezien hebben is het bruine café.

Ben benieuwd wat jullie daarvan vinden? Misschien een idee voor de volgende meeting eind januari? Zijn we ook gewoon dagje bij elkaar met de motorlozen onder ons.

Zo.. genoeg stof om over te lullen :)
 
Balen was het zeker |(

30 januari is goed voor mij, staat al in men agenda.

Met het paasweekend kan ik al niet, ben dan al een weekend weg. Pinksteren is geen probleem.
 
Nou jah peter, schitterende vesting, is leuk om een keer met een vriendinnetje overheen te kuieren, maar om er speciaal heen te rijden om te gaan kijken hoeft voor mij niet zo... we kunnen wel een als we een ritje hebben een stoppie ergens maken, bij een kasteel ofzo... Maar als je door wat stadjes heenkomt als je daar een leuk pleintje heb, net als oudewater, vind ik dat ook super, lekker wat drinken, beetje gapen... toppie!
 
Morgen,

Ik dacht kom weer is even kijken.

zoals mijn planning er nu uitziet kan ik in april niet meerijden want dan ben ik er niet en in juni wel. Als de planning zo blijft doorlopen dan ben ik vanaf 3 juli voor 5 weken vrij. Die latere data's kunnen nog iets wat veranderen.

30 januari kan ik wel bij zijn.

Route D lijkt mij persoonlijk het mooist om eens naartoe te gaan!

Der 190er: Die beste Qualität, die Mercedes je gebaut hat.
 
Ja Ruud, moet je wat meer doen komen kijken ;)

Pinksterweekend dan maar?

Route D zal ongetwijfeld heel mooi zijn, maar voor een weekend 650 km rijden... Is dat niet wat ver? Dan ben je een dag onderweg, een dag daar en terug een dag onderweg. En das dan een autostradedag...
 
mhmh hopelijk is nieuw bloed ook leuk :)

Ben 28j Suzuki gs 500 34 KW 1990 (21 jaar oud is toch wel een oudje he) en zoek eigenlijk nog een leuk clubje om mee te gaan touren...
 
Dan hoop ik dat er minder onderdelen van je GS500 vallen, dan dat bij mij het geval was.

Om weer terug op topic te komen: Lokatie C lijkt me wel leuk. Maar zoals Nick al heeft geopperd zitten we wel met uitlaten. Aan de andere kant, daar schenen de popo's in Luxemburg ook wat aan te doen.

En een weekend bijna alleen maar autostrade rijden, vind ik een weggegooid weekend. Zeker gezien de mogelijke motor die ik ga rijden zich minder thuisvoelt op de snelweg. En dan had ik het op de CBR al gezien na een paar uur.
 
http://www.youtube.com/watch?v=oUgQZnthFBc
ben vandaag wezen kijken bij een uit 2000. Maar de motor had vier maanden stil gestaan. En ik had 2 uur van tevoren gebeld of ik langs kon komen. De accu was dus klote :P
Wel even aan de autoaccu gehangen om te kijken of tie wel goed liep. Hij startte perfect. Maar na onkoppelen liep ie nog een half minuutje matig en daarna was de spanning te zwak. Bij de volgende keer dat ik langsga, als de accu is opgeladen en het droog is, kijk ik dus wel even of er laadstroom is.

Verder was ie top!
 
mhmh hopelijk is nieuw bloed ook leuk :)

Ben 28j Suzuki gs 500 34 KW 1990 (21 jaar oud is toch wel een oudje he) en zoek eigenlijk nog een leuk clubje om mee te gaan touren...

Even topic goed in de gaten blijven houden. Waarschijnlijk is er weer een meeting op zondag 30 januari. Heb je een foto van je motor? Mijn eerste motor was ook een gs500, goede herinneringen aan :) .

Zeker gezien de mogelijke motor die ik ga rijden zich minder thuisvoelt op de snelweg. En dan had ik het op de CBR al gezien na een paar uur.

Sinds wanneer voelt een all-road zich niet thuis op de snelweg? :? Juist de meest relaxte type motor om kilometers te vreten. Je zit rechtop, zodat je geen last krijgt van je rug, pols of nek en vaak zit er een goede kuip op.
 
Ja Ruud, moet je wat meer doen komen kijken ;)

Pinksterweekend dan maar?

Route D zal ongetwijfeld heel mooi zijn, maar voor een weekend 650 km rijden... Is dat niet wat ver? Dan ben je een dag onderweg, een dag daar en terug een dag onderweg. En das dan een autostradedag...

Pinksteren gaat hem dan wel worden ja.

De verre routes had ik ook meer met paasweekend gedacht. Ik heb er eigenlijk niks op tegen om weer naar dezelfde hostel te gaan als de vorige keer. Was al erg mooi rijden in luxemburg.

Ik weet nog dat we een enorm snelle weg omhoog reden. Scherpe bocht naar links, scherpe bocht naar rechts :] en dat ging zo even door. Maar de garmin zei rechtsaf, terwijl er nog meer van die bochten aankwamen :9~ . Ik denk dat we ons nog wel meer kunnen vermaken daar...
 
haha die heb ik met de zomervakantie nog gereden, was echt super weer!
Kan inderdaad wel, dan zal ik sabrina weer eens mailen over een tijdje als iedereen het er mee eens is...

En bij darkme (aparte naam), inderdaad gewoon in de gaten houden, 30 januari heb ik ook nog niks staan, als t dan wat beter weer is zal m'n vriendin ook wel meewillen jongens, is dat een probleem? kan jij die van jou ook meenemen als ze zou willen LinKing...

Reactie graag!
 
Even topic goed in de gaten blijven houden. Waarschijnlijk is er weer een meeting op zondag 30 januari. Heb je een foto van je motor? Mijn eerste motor was ook een gs500, goede herinneringen aan :) .Sinds wanneer voelt een all-road zich niet thuis op de snelweg? :? Juist de meest relaxte type motor om kilometers te vreten. Je zit rechtop, zodat je geen last krijgt van je rug, pols of nek en vaak zit er een goede kuip op.


30-01-2011 als het maar geen k weer is :9
foto's voor de liefhebbers:




full
 
nou...Heb hem net strak 4 dagen :) en is mijn eerste motor (heb rijbewijs nu ongeveer 1 jaar en 3 maandjes)

De motor zelf heeft 51000 km gereden wat naar mijn mening niet veel is voor een 21 jaar oud beestje (nog geen 3000 km per jaar)
 
Dan hoop ik dat er minder onderdelen van je GS500 vallen, dan dat bij mij het geval was.

Om weer terug op topic te komen: Lokatie C lijkt me wel leuk. Maar zoals Nick al heeft geopperd zitten we wel met uitlaten. Aan de andere kant, daar schenen de popo's in Luxemburg ook wat aan te doen.

En een weekend bijna alleen maar autostrade rijden, vind ik een weggegooid weekend. Zeker gezien de mogelijke motor die ik ga rijden zich minder thuisvoelt op de snelweg. En dan had ik het op de CBR al gezien na een paar uur.


hahaha ja tot nu toe nog niks :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan