KTM 990 Super Duke Hangout deel V "For Race Use Only"

Status
Niet open voor verdere reacties.
Omdat niemand het blijkbaar durft:

Duke1.jpg


De Oldskool Akra's, ze zaten al op mijn bike toen ik ze kocht, geluid met dempers; geen motorrijder wil achter je rijden, geluid zonder dempers; Zelfs automobilisten willen niet achter je rijden..... _O-
 
Omdat niemand het blijkbaar durft:

[afbeelding]

De Oldskool Akra's, ze zaten al op mijn bike toen ik ze kocht, geluid met dempers; geen motorrijder wil achter je rijden, geluid zonder dempers; Zelfs automobilisten willen niet achter je rijden..... _O-

De mooiste en beste die er zijn! Voor mij geen andere!



Tinus
 
Laatst bewerkt:
En nog eentje omdat ze zo mooi zijn.........

Geluid met dempers mooi en donker en zonder. En zonder mooi en donker en knetterhard zoals het hoort :+ !
full
 
heipaal, kun je de PB functie aansetten?

brian, de links waar naar jij verwijst werken op 3 na niet meer...

ik zal denk ik op kort termijn de lijst al doorsturen naar trabuca. kan hij em in de OP zetten, het is al een redelijke verzameling geworden! bedankt voor alle hulp jongens.
 
Brian,

Organisatie : Racecracks Niveau 3
Vorig jaar ben ik ook geweest met mijn broertje. Ja geluid mijn originele dempers moeten er wel weer onder want dat gaat niet goedkomen met deze dempers.

De tuono van mijn broertje leovince demper met db killers gaf teveel geluid en kreeg vorig jaar een waarschuwing. Nu kun je wel op het rechte stuk aan de linkerkant gaan rijden en even half gas gaan rijden scheelt een hoop.

Even een foto van vorig jaar was wel met de blade.
full
 
Laatst bewerkt:
heipaal, kun je de PB functie aansetten?

brian, de links waar naar jij verwijst werken op 3 na niet meer...

ik zal denk ik op kort termijn de lijst al doorsturen naar trabuca. kan hij em in de OP zetten, het is al een redelijke verzameling geworden! bedankt voor alle hulp jongens.


sorry hoor zal niet mee helpen
 
Laatst bewerkt:
Had nog wat foto's tegoed van 15 augustus op Lelijkstad.
Zat in een klein cluppie met Tripleklus en Dandruff van het speed triple topic.
Hele dag in de sandwich en S3's mogen opjagen :P De S3 's staan er ook mooi op en wou ik jullie niet onthouden :Y
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]


heb ik ook gehad, een 05 speed *D , reed ook erg lekker ( al stuurt de sd wat scherper, en is ook wat feller! *O* :] )
 
Eindelijk, m'n SD heeft weer de eerste km's gemaakt dit jaar!
Was weer heerlijk, en wat een geluid met de nieuwe Motobox })

ff een plaatje :W

2lbde0w.jpg
 
Heb vandaag ook even gereden met de superduke heerlijk. Hij is alleen wel een
beetje goor nu overal modder.
 
Laatst bewerkt:
maartn, zou jij ook je PB kunnen aanzetten. een stukje terug staat nog wel hoe :)

als ik de antwoorden van iedereen terug heb en van elke uitlaat de feiten en meningen een beetje op een rijtje heb zal ik trabuca een berichtje sturen.
ik denk namelijk dat we de meeste mogelijkheden wel hebben tot nu toe.
op een rijtje:
Akrapovic oldskool Ingekort rond
Leo Vince Alu Evo 2
Blue Flame
Akrapovic Hexagonaal
Leo Vince oldskool
GPR titanium
Remus hexacone
MIVV suono titanium
FMF Apex
Àkrapovic oldskool (rond)
Leo Vince carbon
HP corsed sps evo 1
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan