RDW

NitrogenJunk

MF'er
21 dec 2003
58
0
Nijmegen
Weet iemand wat de eisen (verplichte onderdelen, max. afmetingen, etc. etc.) zijn die worden gesteld bij de individuele keuring van motorfietsen? Er is heus wel iemand op dit forum die tevens een compleet eigenbouw project heeft verwezelijkt en deze heeft laten keuren. (Ik zou die gene ZEER dankbaar zijn, mocht deze iets willen doorspelen!)

De RDW geeft ZEER weinig prijs over deze eisen. De site verschaft vrijwel geen informatie hierover. E-mail contact bied maar weinig duidelijkhied en eisen die verstrekt worden schijnen niet volledig te zijn. Ik wil graag niet voor verrassingen komen te staan ivm extra kosten (STUDENT O-) )

Hajjè wa',

Björn

P.s.: Het feit betreft 't aantonen van zelfbouw is mij reeds bekend. Tevens ben ik op de hoogte van de technische tekeningen die ik erbij dien in te leveren. (Piece of cake, daar leer ik nou voor, om dat m'n godsganze leven te gaan doen! *D )
P.s.: Het betreft hier geen volger van de schijnbaar populaire hype rond dat programma op Discovery! Ik was er al veel langer mee bezig! :]
 
Thank you very much! :} Had me helemaal de pleurus gezocht op dit forum naar dergelijke info, vooral 't gedeelte over keuringseisen in BigTwins heeft een hoog infotgehalte! Mooi ik weet weer genoeg! Nogmaals, BEDANKT!
 
Jah, wat ik mij eigenlijk wel afvraag, want hier kan ik maar weinig tot vrijwel niets over vinden: word bij een punt die niet voldoet aan de eisen gelijk de keuring afgekapt en mag je later weer eens terug te komen met een nieuw gevulde beurs? Of word de rest gekeurd en mag je later terug komen om dat ene punt nog eens te laten bestuderen? Mag je nog 't een en ander aanpassen gedurende de keuring om hier wel doorheen te komen? (Jah geen migmag mee sleuren! O-) Maar bijv. de hoek van een reflector ofzo?!

Alvast bedankt,

Björn
 
zover ik weet zijn ze niet zo lullig, en kunnen er eventuele kleine dingen ter plekke aangepast worden!
heb zelf al twee maal in big twin een artikel gelezen over dat mensen tijdens de keuring tijd werd gegund om het een en ander bij een motorzaak te veranderen!
 
He Nitro

Als jij van die mooie tekeningetjes kan maken voor zelfbouwframes, zou je er misschien een voor mij kunnen maken. Natuurlijk voor een klein prijsje.

gr Wess
 
Terug
Bovenaan Onderaan