Achterhoek + Arnhem vertrek topic Mega Meeting 2011

NielsDerksen

MF veteraan
7 mrt 2009
4.519
0
Aalten
En de datum staat alweer!

* 8 mei 2011 *



Het algemene topic:
1e MF MegaMeeting 2011 op zondag 8 Mei

703-01.gif


704-01.gif


We worden gewoon weer rond 11.00 in Veenendaal verwacht, verder lijkt het me handig om gewoon de gebruikelijke route vanaf Arnhem week over de dijk te pakken :] .



De Achterhoekers zullen as usual bij de MacDonalds te DTC verzamelen... wie kent hem niet???
En de Arnhemmers zullen opgepikt worden bij de Esso die bij het Velperbroekcircuit richting Velp zit. (Mocht ik berichten horen dat de Arhemmers toch anders willen rijden of zelf een topic willen openen zal ik dit hier weghalen.)

Kijk aub even onderaan voor wat kleine colonne-tips



Wie rijden ermee???

MacD DTC: 9.45 vertrek
  1. Roy "R"
  2. Cypher
  3. tha_doctor
  4. MisterIT
  5. SickMind
  6. Vloei
  7. +1 Vloei
  8. +1 Vloei
  9. Bram Vermey
  10. AvanL
  11. PorcheGT
  12. Radje86
  13. @ctice
  14. +1 @ctive
  15. +1 @ctive
  16. Niels-90
  17. DefjamR6
  18. #man
  19. Tamara1985

Esso Velp: 10.15 vertrek
  1. Chestermuis
  2. Hans-G
  3. italbike
  4. J_oram
  5. Jefta
  6. Jpeters
  7. BrouwerER6N
  8. WOUTJE1981
  9. matkim
  10. R1CV
  11. Floor
  12. Vip3r
  13. WouterBr
  14. mausz1ooo
  15. The Don
  16. Seroczynski
  17. M-xtreme
  18. Blearkip
  19. devildennis
  20. twonha
  21. Lardosio
  22. ralf400
  23. melvin_27
  24. Ducmausie
  25. Jalo
  26. Oxi
  27. Tommyv
  28. PeterBerk




Paar richtlijnen:

  • Ik ben nergens aansprakelijk voor! Er word een route gereden, en de volgers volgen toevallig.
  • NIET inhalen! Als er net zoveel man mee rijd als de vorige keren heeft dat ook geen enkele zin.
  • We gaan baksteensgewijs rijden.
  • Als je dus eenmaal links of rechts rijd. Blijf daar dan ook rijden zodat de mensen achter je ook niet de hele tijd moeten switchen.
  • Ik zal over zo goed als de hele route een normaal/rustig tempo rijden. Dit ging de vorige jaren ook goed.
  • Er rijd vast nog iemand mee die de route ook kent en zal halverwege rijden en indien nodig even naar voren schieten om in geval van splitsing de 2e groep op te vangen. Ga dus altijd op de rechterbaan rijden.
  • Het word gewaardeert als iedereen zijn/haar achterligger even in de gaten houd en op wacht mocht er een keer afgeslagen worden. Ook even waarschuwen als iemand zijn knipperlicht vergeet.
 
Laatst bewerkt:
Ik ga ook mee vanaf de Esso in Velp, met zoals ik in het andere topic al zei, nieuw pak en nieuwe motor *D
 
ik ben er ook bij! bij vertrekpunt tankstation velp. vorig jaar minder geluk wegens kapotte dynamo 1 dag van te voren.. hoop dit jaar meer geluk te hebben haha:P
 
En een goeie motorzaak :P Zal waarschijnlijk meerijden vanaf de Esso in Velp. Gaat hier thuis nog even overlegt worden met een paar mede-MFers.
 
Terug
Bovenaan Onderaan