Paddockstand voor bobbins (zwart) van Race-Shop

Status
Niet open voor verdere reacties.

Big-Foot

MF veteraan
7 mrt 2007
2.651
6
Beilen (drenthe)
Te koop wegens de aanschaf van een motorfiets met middenbok, de volgende paddockstand:

Paddockstand van Race-Shop.nl
Nieuwprijs: 59,- euro (http://www.race-shop.nl/index.php/motorbokken/rrp-1-achterbok)
Mijn prijs: 35,- euro

img1792k.jpg


De stand ziet er nog ontzettend netjes uit !!
Hier en daar een klein krasje in de lak maar nergens grote lakbeschadigingen.

Stand kan verzonden worden, maar dit zal rond de 7 euro extra kosten. Liever heb ik dat je hem op komt halen in Groningen.
 
Laatst bewerkt:
Hallo Henk,

Jij staat op dit moment 1e in de rij, vanwege het feit dat je als eerste reageerde.
Je mag de steadystand + de balhoofdbok voor 60,- euro komen ophalen (zie dat je Pekela woont, dus neem aan dat je het komt ophalen)

Eddepret is 2e in de rij. Als Henk alsnog afhaakt, dan mag je hem komen ophalen Ed. Verzenden is met de steadystand ook nog mogelijk (is makkelijk demontabel).
 
Hallo Henk,

Jij staat op dit moment 1e in de rij, vanwege het feit dat je als eerste reageerde.
Je mag de steadystand + de balhoofdbok voor 60,- euro komen ophalen (zie dat je Pekela woont, dus neem aan dat je het komt ophalen)

Eddepret is 2e in de rij. Als Henk alsnog afhaakt, dan mag je hem komen ophalen Ed. Verzenden is met de steadystand ook nog mogelijk (is makkelijk demontabel).

Oka, ik hoopte dat ik op tijd was... ;)

Ik hoor het wel als Henk de steadystand niet wil.

Uiteraard kom ik hem dan ophalen.
 
'Paddockstands voor & achterzijde, balhoofd en steadystand' > 'Paddockstand voor bobbins (zwart) van Race-Shop'
 
Henk heeft zojuist de paddockstand voor onder het balhoofd en de steadystand opgehaald :)
Veel plezier ermee en wellicht tot ziens :W

Nu dus enkel de paddockstand van Race-Shop nog te koop.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan