KTM voorjaarsmeeting 2 april 2011

poldermodel

Die hard MF'er
7 aug 2005
805
1
Apeldoorn
:Y :Y De KTM voorjaarsmeeting 2011 :Y :Y

Blijf dit topic volgen voor alle info over de locatie, hoe laat, wie/wat/waar, de weersvoorwachting, gehaktballen of uitsmijters, updates en nog veel meer!

Om alvast een beetje in de stemming te komen: dit was 2010! FILMPJE!!


Definitieve datum:

*O* *O* ZATERDAG 2 APRIL 2011 *O* *O*
1_KTM%20Voorjaarsmeeting_1301734800_IMG179.png


BELANGRIJKE INFORMATIE
Verzamelen om 10:00 uur bij Andre Motors in Ermelo.
We vertrekken om 11:00 uur.

!! Zorg dat je afgetankt aan de route begint !!
In het eerste deel zit geen tankstop.
Als je van de N303 afslaat naar het bedrijventerrein waarop André Motors gevestigd is, staat aan beide zijden van de rotonde een benzinepomp. Niet te missen dus zorg dat je ze gebruikt.

We starten in 1 groep.
Ken je de route niet, of heb je geen navigatie. Zorg dan voor vertrek dat je mensen om je heen gezien hebt mét navigatie. Als de groep uit elkaar valt (en die kans is groot), laat je dan afzakken tot de eerste navigatierijder je inhaalt en sluit daar bij aan.

Navigatie
Wil je de route op je navi? stuur me een PM met je mailadres.

Aansprakelijkheid & verantwoordelijkheid
Motor-Forum, André Motors en ikzelf dragen geen enkele verantwoordelijkheid voor de organisatie, veiligheid of andere aspecten. Het is geen georganiseerde toertocht, uitsluitend een particulier initiatief om met gelijkgestemden samen te komen en van onze hobby te genieten. Je dient daarom ook te allen tijde in te staan voor je eigen veiligheid én die van anderen. Neem je verantwoordelijkheid voor het rijden in een groep.

Start en finish locatie:
GroteFoto-3EAO4G7Q.jpg


KTM'ers zijn tolerant volk, dus alle afmetingen, soorten, 1 of 2 cylinders en je eventuele aanhang met een motor van het verkeerde merk... wees welkom!!

Wie gaan er mee?

-1961_Erik SMT
-Ogdy - SMR
-suzrules - SMT *navi*
-Prikkie - SDR *navi*
-Poldermodel - 990 SM *navi*
-RR Neliz - 690 SMC
-Monkey P - SD
-Trabuca - SD
-SD taxi - SD
-Nicked - SM
-Vonkenboer - SMT `+ maatje met ADV *navi*
-Badzmaru - SD
-Jongone -SD
-SKL - SD
-MaartN - SD
-Aussie - 990 SM
-Meneer B - SD
-Plofkop - ADV + Snor (?) ADV -*navi*
-Hydrazine - ADV
-Bigpete - SDR
-Don Pistoni - SD + maatje
-Zen - 950 SMR
-rberg73 - SMT
-KTM nick
-MyStick - SD + 2 matties op SD's
-Snicker - ADV
-2cilinderfreak - RC8
-Stefan -SMT *navi*
-SM-Ronald *navi*
-77Mindgamge
-RonnyKTM + maatje op 690's
-Bill - SD
-Chris 88 + broer
-Kevjan


Verzamelplaatsen:
Amsterdam: Shell station na de Zeeburgertunnel (Zuiderzeeweg 38)
vertrek: 09:00
-Ogdy
-Badrzmaru
-RRNeliz
-Nicked

Apeldoorn: McD bij A1
vertrek: 09:15
-Poldermodel
-MaartN
-Prikkie
-Suzrules
-SDtaxi

Utrecht: RB motoren
vertrek: 09:00 (verzamelen met koffie vanaf 08:30)
-Stefan
-MaxM
-Bigpete
-RonnyKtM + maatje
-SM-Ronald
-Meneer B
-SKL
-DonPistoni + maatje

Zwolle: ingang IJsselhallen
vertrek: 09:00
-Snicker
-Mystick
-Trabuca
 
Laatst bewerkt:
Ik ben benieuwd..... Ik moet even met het ministerie van oorlog overleggen welke datum het beste uitkomt. Zal waarschijnlijk 2 of 3 april worden.
 
Heb absoluut geen behoefte om te starten vanaf motorcity apeldoorn. Reden zal inmiddels wel bekend zijn en ze zijn ktm dealer af.
Andere plek om af te spreken lijkt me prima.
McDonalds apeldoorn zuid is een goede ontmoetingsplek en vlak bij de snelweg.
Ik rij liever op zaterdag want dan heb je minder last van zondagsrijders en fietsers is mijn ervaring. Kunnen we ook nog ergens een bezoekje bij een andere dealer brengen bijv. KTM stretta in zwolle.
Ken de regio bij zwolle ook goed dus als je tips wil moet je even aan de bel trekken.
Gr.
Prikmeister
 
Laatst bewerkt:
Ga ook mee, weet alleen nog niet wat de datum wordt.
Zal ook op de Duke site doorgeven dat er weer een mooie dag georganiseerd wordt.
Vorig jaar was het in April *O* *O* *O* *O* *O* :] :] :] :] :]
 
zaterdag is het een stuk drukker op Neerlands wegen en dijken van de bible belt

zondag is het rustiger
 
Laatst bewerkt:
zaterdag is het een stuk drukker op Neerlands wegen en dijken van de bible belt

zondag is het rustiger
Leuk op zondag zigzaggend tussen de fietsers door op de dijk.
Jij liever dan ik ;)
Dijkwegen zijn op zaterdagen zowiezo rustiger weet ik uit ervaring en de kleine binnenweggetjes ook. Doorgaande wegen moet je zowiezo vermijden.
 
Ik ben er ook bij! cool filmpie by the way de OP ;) Kan wel een 2011 versie geschoten worden lijkt me zo.

Dat idee van de ktm dealer in zwolle lijkt me wel wat. Ook misschien een offroad stukkie erin? Die hebben we namelijk hier in Adam niet echt dus als jullie ze kennen...
 
Ja, wie zou dat prachtige filmpje toch gemaakt hebben... Als we die gozer toch eens konden vinden en vragen of hij dit jaar ook een fimpje zou willen maken *D

@brian: Wees gerust over de route; we gaan sowieso weer de drukke plekken vermijden. Dus kies gewoon voor welke dag jou het beste past.

En mbt de zandhapbehoefte van sommigen; tijdens (enorm druk bezochte ;) ) eindejaarsmeeting heb ik een poll gestart over met of zonder zand. De meningen waren toen nogal verdeeld. En als RC8 of SD rijder kan ik me ook echt heel goed voorstellen dat je geen zin hebt in zand.

Maar... leuk is het natuurlijk wel en dat soort weggetjes zijn er hier genoeg. Wellicht kunnen we wat combineren: door tijdelijk op te splitsen, zodat wie dat wil een stuk zandweg kan pakken. De rest volgt dan gewoon de route en daarna sluiten we weer bij elkaar aan. Zeker als er meer animo voor zand is, ga ik daar even over nadenken
 
Ja, wie zou dat prachtige filmpje toch gemaakt hebben... Als we die gozer toch eens konden vinden en vragen of hij dit jaar ook een fimpje zou willen maken *D

@brian: Wees gerust over de route; we gaan sowieso weer de drukke plekken vermijden. Dus kies gewoon voor welke dag jou het beste past.

En mbt de zandhapbehoefte van sommigen; tijdens (enorm druk bezochte ;) ) eindejaarsmeeting heb ik een poll gestart over met of zonder zand. De meningen waren toen nogal verdeeld. En als RC8 of SD rijder kan ik me ook echt heel goed voorstellen dat je geen zin hebt in zand.

Maar... leuk is het natuurlijk wel en dat soort weggetjes zijn er hier genoeg. Wellicht kunnen we wat combineren: door tijdelijk op te splitsen, zodat wie dat wil een stuk zandweg kan pakken. De rest volgt dan gewoon de route en daarna sluiten we weer bij elkaar aan. Zeker als er meer animo voor zand is, ga ik daar even over nadenken

Jaa psies, zo een split weggetje zand/asfalt is een prima idee :Y
 
ik heb nog geen idee of ik mee kan, dag is niet bepalend, maar over zandweggetjes...
deze SD rijder is niet vies van een beetje zand :) maar wat vinden jullie een beetje zand?

deze foto toont een beetje mijn grens, af en toe erger kan maar de hele weg is te veel.
full
 
Laatst bewerkt:
Heb in noorwegen ook onverhard gereden maar mooie stuurweggetjes heb ik liever.
 
Goed bezig. En dit jaar ben ik wel aanwezig als het lukt. Vorig jaar kwam er iets tussen. Ik kan vooralsnog alle vier de data dus ik stem niet, maar zet me maar tussen het lijstje. Misschien leuk om er bij te zetten op welke KTM men rijdt. Superduke in mijn geval.

Apeldoorn verzamelen bij de Mac is inderdaad handig. Via deventer over de dijk naar zwolle voor een koffie bij KTM Stretta en dan verder, alhoewel je dan in een klein uurtje al van apeldoorn in zwolle bent.
 
Laatst bewerkt:
Ik wil ook wel eens een KTM meeting meemaken. Het filmpje van vorig jaar ziet er tof uit.
Ik stem voor een zaterdag, zondag moet ik in pincipe altijd voetballen...
 
Ik wil ook wel eens een KTM meeting meemaken. Het filmpje van vorig jaar ziet er tof uit.
Ik stem voor een zaterdag, zondag moet ik in pincipe altijd voetballen...


foei
voetbal op zondag
 
Laatst bewerkt:
Vind het wel geheimzinnig hoor... wat zou dan wel de belangrijkste factor zijn :? :)

tsja, kan van alles zijn, werk, familie, vrienden, vriendin...
maar zet me er maar op, voor het eerste weekend alleen dan, plan is om dat 2e weekend in italie te zijn duss...
en over dat offroaden hebben we het later wel :)
 
Ik wil ook wel weer mee! Maar in het kader van niet op de locatie mogen stemmen stem ik op elke locatie BEHALVE deze in Apeldoorn!! Ik spreek ook liever af bij een echte KTM dealer!!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan