MF Gooi en Vechtstreek deel *91*

Status
Niet open voor verdere reacties.
Moggeuh :W

Das best een mooie HD teun. Gefeliciteerd met de finale plek. Zodra het mogelijk is online te stemmen laat je het maar weten :)

Wat heb je ook een heerlijke smile op die foto he Xtra :) Eindelijk weer eens een visje van formaat. Tis wel een dikkert ook vergeleken met die van Achi.

En dan bart he... gefeliciteerd joh :)
 
Nocer Feli! *O* *O*




What's in a name..... _O-

DEN HAAG - Ikea is een terughaalactie begonnen voor de glazen bekers van het type Rund. Het bedrijf heeft wereldwijd meldingen gekregen dat de drinkglazen tijdens het gebruik zijn gebroken, waarbij ook persoonlijk letsel is opgetreden.
 
Goedemorgen :Z

Massage chiel :9
terughaalactie Rund: _O-
5b: :Y evenals Utrechtterror en Sunny
Blue Monday:...fijn om iets de schuld te kunnen geven :+
 
Mogguh.... Heerlijk vakantie, jammer dat ik vandaag zo vroeg op moet :P

Nocer, Gefeliciteerd *O* Zeker in deze tijden is een onbepaalde tijd (?) contract veeeeel waard!!

WB, tracktraining, was dat dan via www.tracktraining.nl?
Ik heb daar ook zitten kijken. Ziet er goed uit.
Ben alleen verbaasd over het feit dat je een leren pak aan moet hebben, anders kom je de baan niet op. Er staat niet bij dat het goed moet zitten.
Wel staat er dat je met textiel dus niet de baan op komt. Textiel heeft zich inmiddels wel bewezen toch (bij mij iig wel :$ )?
 
Dat is idd de link. Ik heb het erg naar mijn zin gehad. :Y
Hoe goed textiel tegenwoordig ook is: ik kan me voorstellen dat een leren pak altijd toch nóg beter is tegen met name glij-schade.
 
Ben alleen verbaasd over het feit dat je een leren pak aan moet hebben, anders kom je de baan niet op. Er staat niet bij dat het goed moet zitten.
Wel staat er dat je met textiel dus niet de baan op komt. Textiel heeft zich inmiddels wel bewezen toch (bij mij iig wel :$ )?
Textiel mag bij geen enkel circuit, dus ik denk dat leer wel beter is.
Voelt iig een stuk sterker en veiliger :Y
 
Mogguh.... Heerlijk vakantie, jammer dat ik vandaag zo vroeg op moet :P

Nocer, Gefeliciteerd *O* Zeker in deze tijden is een onbepaalde tijd (?) contract veeeeel waard!!

WB, tracktraining, was dat dan via www.tracktraining.nl?
Ik heb daar ook zitten kijken. Ziet er goed uit.
Ben alleen verbaasd over het feit dat je een leren pak aan moet hebben, anders kom je de baan niet op. Er staat niet bij dat het goed moet zitten.
Wel staat er dat je met textiel dus niet de baan op komt. Textiel heeft zich inmiddels wel bewezen toch (bij mij iig wel :$ )?

Op het circuit wordt heel anders gereden dan op de openbare weg :Y :Y :Y :Y

En het ziet er toch niet uit, textiel op het circuit _O- _O- _O- _O-
 
Ik heb nog niet eens een pak, misschien moet ik dat maar eens gaan kopen. Maar is zo'n pak niet ontzettend onderhoudsintensief?
 
Ik heb nog niet eens een pak, misschien moet ik dat maar eens gaan kopen. Maar is zo'n pak niet ontzettend onderhoudsintensief?
:? (maar je rijdt wel motor?)


Leer moet je inderdaad onderhouden. Je hebt bepaalde wax waarmee je het leer soepel houdt. Dat doe ik meestal maar 1x per jaar en doe nu al zeker een jaartje of 3 met dit pak.

Textiel pak heb ik ook. Enige wat je daarvoor misschien ooit hoeft te doen is te behandelen met een bepaalde spray zodat het weer waterdicht/afstotend wordt.


Maare... tip van flip; motorrijden doe je in een pak :]
 
Ik heb nog niet eens een pak, misschien moet ik dat maar eens gaan kopen. Maar is zo'n pak niet ontzettend onderhoudsintensief?


Ik doe hem alleen maar aan en dan weer uit, hang hem aan de kapstok en pak hem de volgende keer als ik hem nodig heb weer van de kapstok. That's all.
 
:? (maar je rijdt wel motor?)


Leer moet je inderdaad onderhouden. Je hebt bepaalde wax waarmee je het leer soepel houdt. Dat doe ik meestal maar 1x per jaar en doe nu al zeker een jaartje of 3 met dit pak.

Textiel pak heb ik ook. Enige wat je daarvoor misschien ooit hoeft te doen is te behandelen met een bepaalde spray zodat het weer waterdicht/afstotend wordt.


Maare... tip van flip; motorrijden doe je in een pak :]

Heb nog niet heel veel gereden dus heb tot nu toe alleen in textiel gereden. Vandaar dat ik ook een pak wil hebben nu ;)
 
Heb nog niet heel veel gereden dus heb tot nu toe alleen in textiel gereden. Vandaar dat ik ook een pak wil hebben nu ;)
ahh... textiel (pak) is in mijn ogen ook gewoon een pak. Al rij ik het liefst in het leer; zit veel lekkerder en geeft ook een veiliger gevoel (en dat is het ook).
 
ahh... textiel (pak) is in mijn ogen ook gewoon een pak. Al rij ik het liefst in het leer; zit veel lekkerder en geeft ook een veiliger gevoel (en dat is het ook).

Ah zo ja ik heb een textiel pak(zwart). Vooral gekocht omdat ik tijdens het lessen moest rijden en ik toen nog niks wist over welke kleur mijn motor ging worden enzo. Maar nu ik dat weet(groen) wil ik inderdaad naar een pak kijken.

Tips over 1-delig/2-delig of merken die ik sowieso niet of juist wel moet hebben? :)
 
En het ziet er toch niet uit, textiel op het circuit _O- _O- _O- _O-
Assen :P

full
 

Voor op straat is 2-delig ook prima.


En onderhoud van leer....blijft het lang goed van. Zelfs als je dr een keertje bij gaat liggen :+
En praktischer... kan je lekker op een terrasje het bovenstuk uit trekken zonder dat het achter je aan loopt te bungelen :P


Heb met die van mij ook al een paar kleine uitstapjes gemaakt, zie je eigenlijk niets van *D
 
Zou voor tweedelig gaan. Hangt een beetje van het gebruik af IMHO. Zou je enkel op het circuit rijden dan is een overall de betere keuze (denk ik). Maar een combi is gewoon veel praktischer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan