FZR600R 1995 (4JH)

Hoi, heb je toevallig de seatcover nog liggen?

En de uitlaatdemper is de originele, hoe is de staat daarvan (krassen etc.)?

Kan geloof ik ook nog 2 originele knipperlichten gebruiken, hebbie die ook liggen toevallig?
 
Laatst bewerkt:
Hallo Fzrene,

Seatcover heb ik helaas niet meer voor je. Al heel lang niet meer, trouwens.

Uitlaat is in zeer goede conditie voor een uitlaat die in 1995 het levenslicht zag (geen deukjes, zware krassen, alleen maar gebruikskrassen). En het blauw dat je ziet is van mijn laars. 40 eurotjes

en ik heb beide knippers
5 euro per stuk.

Verzendkosten 6,75. Ik verwacht dat het nog onder de 10kg is als ik het zou verzenden.

Hierbij twee piccies. De eerste:
full
 
Laatst bewerkt:
En hier de tweede, de knippers. Ik heb nog wel het nodige liggen, dus laat maar weten of je nog iets nodig hebt.
full
 
Heb je toevallig nog onbeschadigde blokkendeksels (oa dynamo (links)) liggen?

Kettingset (ketting + beide nieuwe kettingwielen?) = dus zo'n 800 km oud?

Zoja, heb je mss wat piccie's? :) Evt. incl kroonplaat?
 
Laatst bewerkt:
Hallo Hrimgrimnir,

Dynamo deksel niet meer, carterdeskel (rechts nog wel). 40 euro
Kettingset (eerder 500 a 600km) 520ketting (108 links), 14 tandwiel voor en 49 achter. 50 euro.
kroonplaat (heeft 1 boorgaatje op de bovenkant (contactslot ontbreekt) 15 euro
Verzendkoste: 6,75.

Ik zal vanavond de foto's op hier plaatsen. Nu niet bij de hand.

Ton
 
Ik krijg mijn 600R zaterdag binnen en zal dan nog effe kijken wat ik nodig heb.

Knipperlichten zowieso, uitlaat misschien ook maar ik zit nog wel een beetje met die prijs in mijn maag want het blijft een originele natuurlijk, niks bijzonders.

Waarschijnlijk kan ik nog wel het één en ander gebruiken, mail je zaterdag wel effe.

Heb je toevallig ook nog het stadslichtje liggen ? (dat centrale lampje boven de koplampen onder de kuipruit)
 
@FZRene,

De knippers zijn voor jou. Bij deze gereserveerd.

Ik heb de prijsstelling bekeken van commerciele handelaren en ben daar onder gaan zitten. Dan heb ik voor elk onderdeel gedaan. Maar de uitlaat mag weg voor 30.

Ik heb dat lampie nog. Voor 5 euro is die van jou.

Heb nog een hoop liggen, dat weg mag. Dus laat het maar weten.

groet,

Ton
 
Doen we Ton, klinkt heel netjes zo.

Ik stuur je nog wel een mailtje maar bij deze zou ik graag de beide knippers willen overnemen, het parkeerlichtje en de originele uitlaat.

Thanks alvast, ik ga 's kijken of je mail adres ergens te vinden is :Y

Edit: ik heb e.e.a naar je website gemailt, ik neem aan dat dat wel aankomt? mail anders effe naar mij op rvdwerff@zonnet.nl
 
Laatst bewerkt:
Even een wijziging: ik blijk nog zo'n parkeerlicht te hebben, die van een FZR1000 is precies dezelfde....

Die vervalt dus, de rest neem ik graag over.
 
Laatst bewerkt:
Hoi ik heb wel intresse in jou voetstepje (bestuurder) Links en je rechterkap mischien welke kleur? mvg Erik

Hoi Erik,

Dit weekend komt er iemand kijken voor de rechterkap. Links is al verkocht.
Kleur is overigens wit/blauw/paars.

Voetsteun: Is dat alleen de voetsteun waar je je voet op zet of bedoel je het geheel incl. schetsplaats)?

het plastic om de tellers heb ik al met de tellers verkocht.

groet,

Ton
 
Ben al voorzien van de rechterkap, en heb ook al de teller afdekplaat geregeld via een belg.
Dus heb nog wel intresse in jou linker voet steun,
Nou ik twijfel of ik hem helemaal nodig heb, mischien weet jij dat toevallig mijn linker voetsteun draait 180 rond, wat is er dan stuk?
mvg Erik
 
De schetsplaat zou twee uitstekende delen moeten hebben die er voor zorgt dat de steun niet draait. Kennelijk heb je die twee uitstekende de delen niet (meer). Dat zou inhouden dat je alleen de schetsplaat zou moeten hebben.

Die heb ik nog liggen.

Ton
 
oke, kan ik anders gewoon de schets plaat en voetsteun van je overnemen? dan heb ik in iedergeval alles voor de zekerheid.
Anders loop ik daar weer tegen aan met opbouwen.
Wat wil je ervoor hebben? en is het optesturen? mvg Erik
 
Hoi Eric,

30 euro incl verzenden.

Het betreft de linkerzijde, dus de schakelzijde. Ik stuur de schetsplaat en de voetsteun op. Schakelpook etc wordt niet meegeleverd.

Akkoord?

Ik maak nog wel even een fototje om het visueel te maken.

Groet,

Ton
 
Laatst bewerkt:
Hoi Ton,

oud topic, maar wellicht heb je ze nog liggen: Ik ben op zoek naar de originele remklauwen incl. blokken, heb je die toevallig nog liggen (is overigens voor een FZR750, maar heb begrepen dat die prima passen?!) :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan