Virex carbon uitlaten voor Honda Fmx 650

303

Die hard MF'er
27 apr 2006
752
0
Hallo Luitjes,

Wegens omstandigheden doe ik mijn Fmx 650 weg en de koper wilt de originele dempers
dus verkoop ik de Virex dempers apart.
Echt een vette sound,ik wil de Leovince X3 bezitters zeker geen oneer aandoen,maar deze virex dempers klinken echt dat tikkeltje beter }) (heb vergeleken en ermee gereden om het verschil te weten) Deze CARBON Virex dempers kosten nieuw bijna 800euro (kan je nagaan op hun website) Heb ze zelf gekocht van iemand die er maar een paar keer mee gereden heeft (ze waren dus als nieuw toen ik ze ontving en zijn dat nog) ikzelf heb er maar een +-500km mee gereden.(strenge winter ,sneeuw...dus niet veel gereden)Ik heb ze omgerekend 320euro betaald(incl.transport uit engeland)kan je nagaan in de oude topic hierover.Ik zelf wil er snel vanaf omdat ik ze toch niet gebruik vandaar deze belachelijke vaste prijs van: 175Euro(zonder transport)
Dit is een prikje :Y verzendkosten binnen Belgie zijn ongeveer +-9euro naar Nederland +-16Euro. Ben ik te vertrouwen?Ja natuurlijk,kijk maar in een van mijn oudere topics waar ik ook mijn Laser deeptone verkocht heb aan Luuk uit nederland voor zijn Suzuki Gs500.
Of je kan ze zelf komen afhalen ook natuurlijk ik woon op een 20 tal minuutjes van Antwerpen,wat dan niet zo ver ligt van onze noorderburen :]
Bij de uitlaat komen 2 setjes DB killers.Met de langste Db killer mooi geluid ongeveer zoals met standaar demper maar iets dieper.Met korte Db killer Echt een lekkere grom.
Zonder Db killer een nog vetter geluid inclusief "popperdepop" geluidjes bij het gas dichtraaien. 8-) De dempers zijn dus als nieuw,in perfecte staat en voor wie Virex niet kent dit is een kleine italiaanse firma (net als Leovince)die Proffesionele dempers maakt.
Bij interesse wil ik wel een geluidsfragment opsturen.
full
 
Euh de linkerdemper?lol wat ga je daarmee doen heb je zelf 1 beschadigde virex demperop je fmx dan?Maar helaas ik verkoop ze alleen beiden,sorry...

En de prijs is vaste prijs,het is al een lage en correcte prijs die het zeker waard is...sorry
voor 125euri heb zelfs nog geen X3 leovince dempers in deze staat.
 
Nee, is voor een husqvarna 570 en die heeft zn demper aan de linkerkant zitten. Alleen voor die 570 zijn bijna geen dempers te koop, dus wou ik zelf iets passend maken.

Ze zien er strak uit!
 
Ah zo nu begrijp ik het :-) Ja je kan deze demper zeker passend maken voor je 570.het is echt een vette demper en de klank is echt geil te noemen :-)

probleem is als ik 1 demper verkoop ik de andere niet meer verkocht ga krijgen he.
Toch veel succes met je zoektocht alvast
 
Terug
Bovenaan Onderaan