tk: steek/ringsleutelset en doppenset 1/2

Status
Niet open voor verdere reacties.

ZX7-aRnold

MF veteraan
13 aug 2003
22.482
953
Hoogezand
Heb deze 2 setjes min of meer "over".

Betreft het merk Sonic (www.sonicshop.nl)
De doppenset is net een jaar oud en haast niet gebruikt. Steek/ring set is paar jaar oud, maar is ook in nieuwstaat! De foam-inleg zit er uiteraard bij, zo hou je het netjes en overzichtelijk. Vind het persoonlijk heel fijn gereedschap, ook de prijs/kwaliteit verhouding is prima!

Goed, waar hebben we het over....


ratelset

big_309501-small.jpg




steek/ringset set

big_603901-small.jpg



Zit zelf aan € 400,00 voor beide te denken, liefst verkoop in 1 maal. Denk dat er binnenkort ook een gereedschapswagen vrij komt ;) (ook zgan!) waar deze foam's prima in passen.

totaal.jpg


Kom maar op *O* *O*
 
Als je er écht belang bij hebt mail je me een goed bod voor alles :P
Ben er van overtuigd dat het goed spul is en dat het zijn geld waard is hoor, maar ik heb al het nodige gereedschap (weliswaar niet van die kwaliteit) en wil wachten met echt goed spul kopen totdat ik of mijn garage geïsoleerd heb of verhuisd ben naar een huis met een geïsoleerde niet vochtige garage.
 
dit zijn zeker mooie spullen :Y jammer dat ik er nu de centen niet voor heb :N.....

.... daarom maar een gratis kickje! ;)
 
geen idee... roep is wat.... Als hij een jaar oud valt hij denk ik al bijna buiten mijn budget...
 
Het is echt een mooie set want heb ook even op de site gekeken en het is die 400,- echt wel waard.
en wat betreft de kar die is ook wel wat meer dan 250,- waard. als ik jouw was zou ik geen lullige biedingen accepteren.

mooie set nogmaals en succes met de verkoop.
 
Het is echt een mooie set want heb ook even op de site gekeken en het is die 400,- echt wel waard.
en wat betreft de kar die is ook wel wat meer dan 250,- waard. als ik jouw was zou ik geen lullige biedingen accepteren.

mooie set nogmaals en succes met de verkoop.


Jaja, het ligt ook niet in de weg :+ :+



:] :]
 
Zo was het bijna rond en zo ook weer niet ;)

Zal hier dezelfde prijs neerzetten als ook gemaild/pb't

€ 575,00 voor de set sleutels, dopsleutelset en de kar :Y :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan