Akrapovic slip-on R6 2006-2009

Status
Niet open voor verdere reacties.

ralf-r6

Die hard MF'er
4 jan 2009
358
0
Ik heb een akrapovic demper voor mijn 2009 R6 liggen die ik wil verkopen.

In zeer goede staat. Incl. DB killer.

Prijs 325 euro.

Hier een voorbeeldfoto

thumb
 
Laatst bewerkt:
Heb even snel op google gezocht, en zo te zien zou het moeten kunnen, maar durf ik niet mer zekerheid te zeggen.
 
Zal eens ff informeren,moet nog een demper ophalen,zat nog bij de koop in.Alleen nu moet het bijna na een excursie in het grind..... Maar was wat aan het rondkijken of er een keer wat aangebeoden werd.

Ps: Ik heb dus geen kat enzo maar een akra bochtenset zeg maar,ik las net mijn vraag weer en dacht mmmm beetje krom :)
 
Laatst bewerkt:
De full carbon is weg, gaat snel hier.
Heb besloten de andere ook weg te doen, mijn oog is op een full systeem gevallen.

@Bennie; mocht je belang hebben bij die andere dan hoor ik het wel, demper echt heel erg netjes, je zou hem bijna voor nieuw door laten gaan.
 
Zal eens ff informeren,moet nog een demper ophalen,zat nog bij de koop in.Alleen nu moet het bijna na een excursie in het grind..... Maar was wat aan het rondkijken of er een keer wat aangebeoden werd.

Ps: Ik heb dus geen kat enzo maar een akra bochtenset zeg maar,ik las net mijn vraag weer en dacht mmmm beetje krom :)

Gewone slip on past niet op een race systeem...de aansluiting naar de demper zit bij een race systeem op een ander punt dan bij een origineel systeem ;)
 
Die ga ik zo even maken, en dan zal ik hem in dit topic plaatsen, alsmede mailen naar de mensen die daarom gevraagd hebben
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan